Mitä vittua on flametus jos ei siedä paskaa? Satun tietämään kuka cobol on ja olen jutellut vuosia bozikin kanssa Jokereista. Olen ollut Virmasen ja Säilynojan kanssa TPS:n ykkösklubilla. Se, että oikaisee näitä paskanjauhajia ei ole todellakaan flametusta eikä provoamista. Se, että joku wannebe-Elton haluaa päteä palstalla ei tarkoita, että hänen julkaisemat tietonsa ovat faktoja. Se, että joku cobol jauhaa jotain täällä on hyvin laskelmoitua juttua, ja suurilta osin faktaa. Se, että sinä alat moderoimaan mitä täällä saa puhua ja mitä ei johtaa omiin sanktioihinsa.
Aika hyvät meriitit sinulla kun olet kerrän lätkäjätkien kanssa ollut samassa pöydässä ihan ykköklubilla. Tiedät kuka on cobol ja bozik, meriittihän sekin on jollekin. Minä en noita meriitteinä pitäisi, vaikka hyviä juttuja tänne kirjoittelevatkin. Todella wannabe juttuja väännät itse, hahaahhaaha.
Mitä paskan jauhantaa siinä on, jos tietää että jokerit olisi jättänyt Lintnerille soppari tarjouksen, joka sitten ei yllätys ylltätys Lintnerille kelvannutkaan. Eiköhän jokainen odottaisi Jokerien saavan pelaajan jos Saipan kanssa siitä kilpailtaisi. Aina ei vaan nappaa, mutta ei sitä nyt kannata paskanjauhantaan sotkea, jos joku sopimustarjous ei osu kohdalle.
Toivottavasti sinulla on tänään parempi olla.
Minun mielestä vahvistuksille ei nyt ole kauhean isoa tarvetta. Zempataan tämä kausi näillä ja ensikaudella sitten isoja matoja koukkuihin. Toki tuonne hyvä iso rightin yv pakki mahtuisi mutta jos peli on tuollaista kuin eilen niin mielestäni voidaan vetää tämä kausi näillä. Iso ongelmahan koko kauden on ollut yv ja av, jotka toimivat eilen moiteetta. Miettikää jos nyt laitettaisi paljon rahaa johonkin Hannes Hyvösen kaltaiseen fleguilijaan, ei paljoa naurattaisi.
edit. Sorry, ethän sä edes sanonut olleesi samassa pöydässä, vaan samassa clubissa. Meriitti sulle kumminkin. Olet sä kova lätkä jätkä, samassa clubissa, voi juma kun olen kateellinen.