Kontulan Ottawa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
eiköhän siitä lastista riitä muutama banaani myös HIFK-faneille, Jaksavat sitten huutaa: "Hjalliksen huora" ja " Helenius on homo"
Viestin lähetti hull16
Väärä veikkaus herra vaahteranlehti. Stadi oli olemassa paljon ennen kun sporat valtasivat Helsingin.
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
eiköhän siitä lastista riitä muutama banaani myös HIFK-faneille, Jaksavat sitten huutaa: "Hjalliksen huora" ja " Helenius on homo"
Viestin lähetti chamberlin
Liian vaikeaksi menee jos pitää ostoksia tehdessään kokoajan miettiä, meneekö tämä raha nyt jollakin lailla jokeri-konsernin hyväksi. Itse boikotoin ainoalla helpolla ja yksinkertaisella tavalla hjalliksen pelleilyä; en mene yhteenkään jokereitten isännöimään paikallisotteluun, vaan keskityn nauttimaan naapurin kyykyttämisestä oman mukavan hallimme suojissa..:)
No on se koffi sentään kunnon olutta verrattuna siihen "tunturiporojen raiskausta"-kaljaan. Mutta juo sä aasinkusta jos kerran tykkäät! On ne Jokeri-fanit omituisia...hyh hyhViestin lähetti PeteX
Eipä silti, ei meikäläinenkään ole viime aikoina paljon vanhassa hallissa vieraillut, mutta 13.11. ollaan paikalla ja ilmeisesti sitä aasin kusta pitää juoda, jos ei siellä muuta bisseä ole tarjolla.
Anteeksi, mutta eikö se ollut arvon herra teidän arvaus stadin rajoista se ratikka juttu eikä minun.Viestin lähetti Maple Leaf
Myös Turussa oli aikoinaan raitiovaunuja. Merkitseekö se sitä, että Turku on osa stadia?
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
" HIFK-fanit lauloivat katsomossa :" Sami helenius on homo", sanoi Sami Helenius, kolmen lapsen isä" Iltasanomat syyskuussa 2003
Viestin lähetti hull16
Anteeksi, mutta eikö se ollut arvon herra teidän arvaus stadin rajoista se ratikka juttu eikä minun.
Tuohan on aivan täydellisen aukoton ja perusteellinen todistus.Viestin lähetti Wewe
Ei muuten todellakaan pidä paikkaansa, olin itse kyseisessä ottelussa myös ja minäkään en kuullut kyseisiä huutoja, meidän fanit ei todellakaan alentuisi kyseiseen huutoon...
Viestin lähetti Ikijokeri
Ja otetaan vielä kantaa noihin huuteluihin: "Hjalliksen huorat" on aivan yhtä mauton ja heikko läppä kuin tuo joidenkin Jokerifanien viljelemä Apinahuuto, toivottavasti niitä ei jatkossa tarvitse peleissä kuulla.
Viestin lähetti Maple Leaf
Hesburger-halli sijaitsee tällä hetkellä sporalinjojen ulkopuolella...
Viestin lähetti hull16
.... joten yritä uudelleen määritellä se stadi vai onko tuo vaikea tehtävä stadilaiselle?
Kovin on rajoittunut tuo sinun stadi kun esim. stadin slangin syntysijat eivät mahdu siihen. Voi pojat taitaa olla tosi vaikea paikka "stadilaisille" tämä.Viestin lähetti Svante
En ole Meipöl Liif mutta minäpä määrittelen: Töölö = Helsingin Stadi!
Viestin lähetti hull16
Et ilmeisesti ole sisälukutaitoinen kun et linkistä ymmärtänyt, että Helsingin ensimmäinen nykymuotoinen ratikkalinja meni Käpylään (päättäri on noin kilometrin pohjoiseen Areenasta) ja raide on konttausmatkan päässä ilmalasta ja on edelleen, ... [seliseli jatkuu]
Ei tää oo yhtään vaikee paikka. Tää on Stadi ja pysyy Stadina - aina.Viestin lähetti hull16
Voi pojat taitaa olla tosi vaikea paikka "stadilaisille" tämä.
Hieno homma, nyt sun pitäis vaan tietää missä se on.Viestin lähetti Svante
Ei tää oo yhtään vaikee paikka. Tää on Stadi ja pysyy Stadina - aina.
Kerran Stadi - aina Stadi!
Ja mä boikotoin kaikki muut mestat paitsi Stadia ;-)
Kuka sillä on ylpeillyt?Viestin lähetti #12
Jos tuossa nyt sitten on jotain ylpeilemistä...
Viestin lähetti hull16
Hieno homma, nyt sun pitäis vaan tietää missä se on.
Juu, ei todellakaan.Viestin lähetti Svante
Ratikkakiskoilla ei niin väliä.
Viestin lähetti hull16
Et ilmeisesti ole sisälukutaitoinen kun et linkistä ymmärtänyt, että Helsingin ensimmäinen nykymuotoinen ratikkalinja meni Käpylään (päättäri on noin kilometrin pohjoiseen Areenasta) ja raide on konttausmatkan päässä ilmalasta ja on edelleen, joten yritä uudelleen määritellä se stadi vai onko tuo vaikea tehtävä stadilaiselle?