mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Luulisi että siellä katseltaisiin videolta miten voisi sijoittua paremmin ja opittaisiin jotain
Nick Malik on tällä kaudella pelannut kutakuinkin odotetulla tasolla.
Kylmä totuus on, että KooKoo on menettänyt tällä kaudella paljon pisteitä huonon maalivahtipelin takia.
Varsinkin Setäsen tilastot tällä kaudella ovat luvattoman huonot. Harvemmin noin huonolla torjuntaprosentilla voitetaan pelejä.
Täysin samaa mieltä. Ja mieluummin selvä ja varma ykkönen peluutuksella 50/10Ensi kaudelle pitää vaihtaa molemmat maalivahdit
KooKoo haki hyvää ja halpaa maalivahtivalmentajaa mutta sai vain halvan.On kyllä käsittämätöntä miten huonoja näistä veskareista on saatu parissa kaudessa leivottua.
Tätä oon itse miettinyt. Nyt jotain perusteluita näille väitteille, että Satosaari olisi näistä jotenkin paskoja leiponut. Mitä jos Malikilla oli vain suonenvetokausi ja Setänen ei vain ole tuon parempi maalivahti?Kertokaa joku fiksumpi entinen maalivahti, että miten voi yksi valmentaja vaikuttaa noin paljon maalivahtien peliin? Kumpikaan veskareista nyt ei ihan ensimmäistä kertaa ole tolppien välissä. Vittuileeko se Satosaari noille aina ennen peliä?
Tätä oon itse miettinyt. Nyt jotain perusteluita näille väitteille, että Satosaari olisi näistä jotenkin paskoja leiponut. Mitä jos Malikilla oli vain suonenvetokausi ja Setänen ei vain ole tuon parempi maalivahti?
Tämä vois olla hyvä ratkasu.Kai se valmentaja jotain tekee kun Leken aikana ei ollut suurempia veskariongelmia. Tai en mie tiedä. Ehkä voitais säästää ja jättää koko mv valmennus pois
Ehkä meidän veskarit tarvis urheilupsykologia eikä valmentajaa
Eiks tuo Henkka Hyppönen käynyt Mestis-aikana meidän kopissa, kun kynnettiin syvällä. Oiskohan vielä saatavissa, Kouvolasta kun on, niin jos saisi alea. Simo Rantalainen sitten toinen vaihtoehto.
Ei hitois Mujahed bin Simo Rantalaista. Kääntyy ukot muslimiksi ja pitää hankkia rukoiluhuone
Joo,voisin veikata että yhteydessä ollaan oltu. Kärppälainan aikana torjuntaprosentti yli 91 joten hyvin on musta tarttunut.Tuota varmasti ensimmäisenä kysellään. Karhunen on Hifkissä kolmosmaalivahti. Varmasti olisi irrotettavissa. Eri asia mitä Hifk pyytää.