Eihän tässä ole enää mitään järkeä.
Kolme kärkihyökkääjää + Koskinen sekä kärkipakki pois. Alkukausi meni hyvin, mutta nyt näyttää huonolta.
Hyvin kuitenkin junnut tänään veti.
Siis valitettavasti neljä kärkihyökkääjää, Keränen, Straka, Tukonen ja Pesonen (ellet tarkotuksella jättänyt pois pitkäaikaispotilaana). Noh, toivotaan että pari noista olisi pian jo takasin.
Keräsestä ja Tukosesta se ainakin jotain sanoi mutta en minä siitä mitään selvää saanut muuta kuin nuo nimet.
Itse olen siinä käsityksessä, että Keränen palaisi kokoonpanoon about helmikuun puolessa välissä.Pojat ovat klesana. Ensi viikko on onneksi ihan sama, miten mennään. Pelataan pari peliä, ja ollaan jokaisesta saadusta pisteestä hyvillämme. Lukko ylitti itsensä tammikuussa, se on fakta.
Iso asia on elämä jälkeen maaottelutauon. Keskity Roku siihen.
Tervetuloa Raumalle Koskiranta, pidä pää ylhäällä ja laita tulpat korviin. Kyllä ansaitsee kunnon vihellyskonsertin kun luistin Äijänsuon jäätä koskee seuraavaksi.
Samat toivotukset toivotan Tommi Huhtalalle...
Tommi Kovasen runkosarjapelit tämän kauden osalta ohi. löytynyt kuvauksissa murtuma leukaluusta
Lukon uutinen
Päivitys Lukon vemppajaostosta:
Janne Keränen, laitahyökkääjä, ei ilm. tarkkaa syytä, paluu auki, viim. peli 12.01.13
Petri Koskinen, laitahyökkääjä, ei ilm. tarkkaa syytä, paluu auki, viim. peli 22.01.13
Päivitys Lukon vemppajaostosta:
Jussi Pesonen
Lauri Tukonen
Janne Keränen
Josef Straka
Tommi Kovanen
Tukonen ja Keränen palaamassa | Rauman Lukko
"Lukon toimitusjohtaja Timo Rajalan mukaan laitahyökkääjät Lauri Tukonen ja Janne Keränen ovat valmiit palaamaan pelaavaan kokoonpanoon heti maaottelutauon jälkeen.
- Kaikki on molempien kohdalla kunnossa, mutta lauantain JYP-pelissä heitä ei vielä nähdä, Rajala selvittää.
- Petri Koskinen tarvitsee vielä viikon toipumisaikaa maaottelutauon jälkeen ja Josef Straka puolestaan kaksi viikkoa, toimitusjohtaja ilmoittaa."
Eli alkaa porukka palailemaan, hyvä homma!
Hieno homma! Tiukkaa tekee tosin Tukoselle saadaa kasaan odotetut n.30 peliä.
Hieno homma! Tiukkaa tekee tosin Tukoselle saadaa kasaan odotetut n.30 peliä.