Opettelisit nyt ressukka oikeasti edes kirjoittamaan. Sisältöhän on todettu aivottomaksi paskaksi jo noin tuhat kertaa. Tää oli viimeinen rasti. Toisaalta loogistahan kyllä on, että sä kuulut tähän ihmishylkiöiden klaaniin jotka toivoo jonkun loukkaantuvan.
Mä keskityn tästä lähin kevääseen, huomiseen Tampereen reissuun ja kauden tärkeimpään koitokseen nauttien tästä hienosta loppukauden huipentumasta. Sä saat suoltaa tota apukoulutason autistista paskaa täällä ihan rauhassa jatkossa.
Jos Lukko kampeaa itsensä tästä finaaliin ja sattuu mestaruuden voittamaan, älä tule 500km lähemmäksi toria. Jatka ihan hyvillä mielin sitä tatin vatkaamista siellä näppiksen äärellä. Se on sulle varmasti kaikkein paras paikka ihan näin sosiaalipoliittisestikin.
Älä pelkää, että sinunkaan tarvitsisi sinne torille mennä ainakaan Lukon takia...
Ja se mitä sinä olet todennut, on sama kuin kusisi vastatuuleen. Aika hiensti sinä näytit tässä juuri ne oksettavuuden merkit joista itse luulit minua kritisoivan.
Todellisuudessa sota on julmaa ja ratuväki raakaa. Kukkahattuilu ei auta joukkuetta vaan on tehtävä KAIKKI mahdollinen sen menetysmisen eteen ja Lukkoa vastaan on menetelty näin, pois lukien Vahalahti.
Oksettavaa, nyt on pakko kyseenalaistaa sinun järjenjuoksusi. Juu eihän siellä ketään enää pelaakaan ja taktikoimallahan nuo loukkaantumiset on toisten taholta tapahtunut.
Taisin astua miinaan, trolli painaa hommia ja vanhaan upposi....
Jos olet seurannut lajia nimeltä jääkiekko yhtään laajemmin niin eipä tämä mikään mahdoton ilmiö ole. Ihan samanlaisesti minä voisin väittää, että tahallisesti yritetään satuttaa jotain vastustajaa johon sinä marmattaisit jotain tälläistä vastaavaa ja kuitenkin sellaistakin tapahtuu tässä lajissa. On aika oksettavaa jos vastustajan leivissä tälläistään tehtäisiin tiedostaen mutta Lukko jättäisi tällästä tekemättä vain jotta pari kukkkajattua ei pahoita mieltään.
Et astunut mihinkään sillä en ole trolli vaan puhun asioista suoraan ja seison niiden takana. Vihaan trolleja sillä trollaus on elämänsä tuhlausta.
Onhan se toki hienoa että on faneja, jotka suhtautuvat täydellä tunteella oman joukkueen menestykseen, mutta tällaisten ajatusten tullessa päähän tulisi muistaa, että kyseessä on kuitenkin vain jääkiekko. Niin kuin aikaisemmin on todettu, niin kentällä ei vilise vain pelaajia vaan myös joidenkin aviomiehiä, isejä, ystäviä jne.
Niin ja olisihan sekin varsin 'hienoa' jos vaikka itse olisit oman työpaikkasi parhaita työntekijöitä, niin kilpailijafirmasta lähetettäisiin pari tyyppiä hoitamaan sut sellaseen kuntoon, ettei kunnolla sängystä ylös pääsisi vähään aikaan saatikka sitten työpaikalle.
Ne isät, aviomiehet, serkut, kaverit jne. ovat itse valinneet lajinsa tai tässä tapauksessa pikemminkin työnsä. En ymmärrä miten voit verrata urheilua jossa kaikki on käytännssä sallitua ja työ-elämää jossa kaikki on raamitettua.
Jos aletaan neiteillä tai hempeillä niin sitten voidaan siirtyä seuramaam vaikka taitoluistelua.
Tarkoitan, että jos tälläistä kerran tehdään Lukolle niin miksei Lukossa tehdä sitä vastustajille.