Vemppajaosto 2013–2014

  • 132 969
  • 375

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Avataanpa ensi kauden loukkaantumisketju.

Tällä hetkellä siis Kovasen ja Virtasen tilanne on epävarma. Kovanen ei ole pystynyt Huhtalan taklauksen jälkeen ollenkaan urheilemaan eikä edes tavallinen elämäkään maistu vielä. Ura saattaa olla ohi.

Virtasen käsi on leikattu ja kuukauden päästä vasta nähdään kuinka monen kuukauden lepo tulee. Syyskausi mennee ohi.

Nurmi on parantunut ennakoitua nopeammin ja on treenannut jo jäälläkin. Saattaa olla jo kauden avauspeleissä mukana.

Ikivemppa Tukonen on moneen vuoteen saanut ehjän treenikesän alle ilman loukkaantumisia tai leikkauksia. Joukkueen mukana täysillä.

Tikkaselle povattiin myös pitkää sairaslomaa, mutta pelaa jo Pitsiturnauksessa.
 

LehväsLUKKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaasassa Generouksella vääntynyt käsi taklaustilanteessa, jonka jälkeen mennyt tuskaisen näköisenä koppiin. Kumpa nyt ei vaan mitään sen pahempaa ois sattunut.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaasassa Generouksella vääntynyt käsi taklaustilanteessa, jonka jälkeen mennyt tuskaisen näköisenä koppiin. Kumpa nyt ei vaan mitään sen pahempaa ois sattunut.
Viirlas/Tommila korvaa joten kusessa ei nippu taatusti ole. Olkapää vammat tosin ovat pitkäkestoisia toipumisen suhteen joten tässähän käy niin, että Lukko ostaa vielä Masto Nordlundin. Jippii.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan varma en ole mutta luulisin nähneeni jokunen hetki sitten GeneMatin polkupyöräilemässä. Ja käsissä ei ainakaan ollut mitään kantositeitä. Voi tietty olla että näin väärin. Tuli vähän yllättäen kohdalle.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Eetu Setänen twiittailee, että Generouksella ei todennäköisesti katkennut luita ja Virtanen tositoimiin lokakuussa.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Edit: Ihmettelinkin, että luulisi tässä vaiheessa tietävän katkesiko luita.

Ihan tarkkaa käsitystä vamman laadusta ei ilmeisesti vieläkään kuitenkaan ole, kun päivän Uudessa Raumassa M. Kuosmanen kommentoi, että ”vammaa tutkitaan vielä keskiviikkona, jonka jälkeen tiedämme asiasta tarkemmin”.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Generousin sairasloman pituus siis 5-8 viikkoa. Terveitä pakkeja on nyt yhteensä kuusi, joten tiukka on tilanne pakkirintamalla vaikka kauden alkuun on aikaa vielä kuukausi. Kovasen ura lienee paketissa ja Virtasen paluu taitaa joka tapauksessa mennä pitkälle loppuvuoteen. Yhtään uutta loukkaantumista pakisto ei siis ennen kauden alkua kestä, tai muutoin pitää siirtää Kauvosaarta tai jotain muuta hyökkääjää pakistoon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu tota Genen huonoa mäihää. Pitsiturnauksen perusteella hänestä voisi tällä kaudella olla hyötyä enemmän kuin normaalisti ja sitten kävi näin. Onneksi selviää 5-8 viikolla, käytännössä siis Lukon tuurilla 8-11 viikolla ettei koko kausi pakettiin mennyt saman tien.

Ei se itse loukkaantumiseen johtanut taklaus niin kauhean pahalta näyttänyt. Mun mielestä Gene oli ensin jopa taklaajan perään lähdössä mutta sitten rupesi sattumaan.
 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muistelen, että noita laitaa vasten tapahtuneita loukkaantumisia on tapahtunut yllättävän paljon Vaasassa, vaikka hallissa on turvalaidat ???
Harmi, kun harkkapeleissä tippuu ukkoja telakalle.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Myös Nummelin voitaneen lisätä saikkulistalle. Nähty jo viime viikolla linkuttamassa Minervassa. Ei pelaa tänään. Vakavuudesta ei tietoa.

Lukolla tänään 3 junnupakkia mukana.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Myös Nummelin voitaneen lisätä saikkulistalle. Nähty jo viime viikolla linkuttamassa Minervassa. Ei pelaa tänään. Vakavuudesta ei tietoa.

Lukolla tänään 3 junnupakkia mukana.

Ai saatana. Ketjun otsikon voisikin jo vaihtaa muotoon Vemppa ja osto 2013-2014. Onneksi kauden alkuun on vielä aikaa, toisaalta tällä tahdilla ei kauden alkaessa ole yhtään tervettä pakkia. Kovanen, Virtanen, Generous, Nummelin. Kuka seuraavaksi?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ai saatana. Ketjun otsikon voisikin jo vaihtaa muotoon Vemppa ja osto 2013-2014. Onneksi kauden alkuun on vielä aikaa, toisaalta tällä tahdilla ei kauden alkaessa ole yhtään tervettä pakkia. Kovanen, Virtanen, Generous, Nummelin. Kuka seuraavaksi?

Tikkasta veikkaisin, sen jälkeen ylivoimaa pyörittää viivalla Mikkola-Honkaheimo.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nummelinia olisikin hyvä säästellä tosipeleihin. Olen itse ainakin ollut yllättynyt, että veteraani on pelannut noin paljon jo treenipeleissä. Vaikka Numppa ikinuori olisikin, niin tuolla aktiivisella pelityylillä ja isoilla minuuteilla kroppa on kovalla koetuksella.

Toivottavasti maltetaan antaa tarpeeksi lepoa nyt ja kauden aikana, jotta Petteri pystyisi pelamaan runkosarjassa sen noin 40-45 matsia ja pleijarit päälle.
 

LehväsLUKKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Leppänen twiittailee "Tukonen tänään sivussa henkilökohtaisen syyn takia, ei siis vammaa. Nummelin muuten vaan kierrätysvuorossa". Toivottavasti näin. Mielenkiintoista kuitenkin, että Nummelin on nähty minervassa nilkuttamassa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jospa Nummelinin jalka oli viime viikolla kipeä ja hän nilkutti sen takia. Voi olla ettei jalka enää kipeä olekaan.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tämähän se riski oli Nummelinin palkkaamisessa. Itse toivon hänellä olevan läpi kauden pikkuvammaa, ettei miehestä ole pahemmin Lukolle hyötyä. Sama juttu myös Vahalahden kanssa. Ja kyllä, olen katkera...
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämähän se riski oli Nummelinin palkkaamisessa. Itse toivon hänellä olevan läpi kauden pikkuvammaa, ettei miehestä ole pahemmin Lukolle hyötyä. Sama juttu myös Vahalahden kanssa. Ja kyllä, olen katkera...
Mitä vittua, pääkainaloon ja ei pelin peliä niin siellä artukaisissa tai ainakin jokirannan lähellä pääset rillaamaan kertagrillillä tofua meisselitanassa kiljuen, et määhän sanoin tua noin määhän sanoin.
Jiihaa, te ootte ihania te turkulaiset, aina menestyjälle toivotetaan menestystä ja sellaista. Hienoa tua noin. Terveisin numero # 3 #
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zalewski loukkaantunut. Lähde Ässien twitter.
Viime kaudella loukkaantumisia oli erittäin vähän. Tällä kaudella tuntuu onni kääntyneen. No toivottavasti olisi vain varotoimenpide tms.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämähän se riski oli Nummelinin palkkaamisessa. Itse toivon hänellä olevan läpi kauden pikkuvammaa, ettei miehestä ole pahemmin Lukolle hyötyä. Sama juttu myös Vahalahden kanssa. Ja kyllä, olen katkera...
Ei kannata nyt vielä kovin paljon ilakoida jos Nummelin yhden harjoituspelin huilaa. Tai kaksi, kun se oli kuitenkin jo viime perjantaina Sport-pelistä sivussa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ei kannata nyt vielä kovin paljon ilakoida jos Nummelin yhden harjoituspelin huilaa. Tai kaksi, kun se oli kuitenkin jo viime perjantaina Sport-pelistä sivussa.

Preseasonilla ollaan myös todella herkästi pois, pienikin epävarmuus niin huilataan. Ei näissä peleissä pelata hammasta purren piikkien avulla, toisinkuin finaalisarjassa. Junnuja vaan paikkaamaan ja kaikki hyötyy kun ei oteta turhia riskejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös