Vedän sen verran Pohjanmaalle päin, että ennustan MIFK:lle vihdoinkin sitä mahalaskua, eihän hannuhanheilu nyt ikuisesti voi jatkua (tai voi).
Kyllä se vaan voi. Niin monesti selvinnyt etten usko edes enää muihin vaihtoehtoihin.
Realistisesti ajatellen Jaro on tämän hetken joukkueenrakennuksen osalta aikamoinen putoajasuosikki MIFK:n lisäksi, KTP:llä on selkeä etu profiilihankinnoissa, sitä on vaikea etukäteen laittaa suoraksi putoajaksi jos talous vain kestää.
Joo. Tanaka ja Petteri ovat kyllä isossa arvossa. Toivio myös. Jaro pyrkii varmaan puolustusvoittoiseen peliin. Busseja tiedossa pitkin kautta.
Kärjessä Klubin kompurointi olisi sarjan kannalta aina suotavaa ja virkistävää Pukista huolimatta, mies tullee vetämään extrakatsojia jokaisella vieraspaikkakunnalla. Ainakin Töölössä mies pitää käydä katsastamassa, kun Vepsu siellä vierailee.
Itse kyllä uskon että kärkikolmikosta tulee tasainen. Ei siellä kukaan karkuun pääse. Ilveksellä on paljon hampaankolossa ja oli loppukaudella vakuuttavin joukkue, KuPS:in joukkue näyttää jopa paremmalta kuin viime kaudella. Toke aiheuttaa edelleen isoja kysymysmerkkejä. Toki Pukit ja Ringit ovat sen tason seppiä Veikkausliigaan että hirvittää. Luulisi vielä lisää tulevan.
Vepsusta puheen ollen Tyler Reidiä huhuillaan nyt YLEn sivuilla takaisin Vaasaan, Talkkari hörisee jotain ympäripyöreitä lääkärintarkastuksesta ja siitä, että joukkueet eivät mene koskaan kiinni. Talkkarilla on ilmeisesti koko kauden jatkuva siirtoikkuna mielessä. Vepsun rahoilla aika epätodennäköistä :).
VPS:n urheilutoimenjohtaja Tommi Pikkarainen ei vahvista huhua, mutta ei myöskään tyrmää sitä. Reid pelasi VPS:ssä kaksi kautta ennen siirtymistään Moldovaan.
yle.fi
Jos Reid ja se Hakan Fall liittyvät jengiin, niin aika kova sakki olisi Vepsulla. Ei olisi vähän aikaa sitten uskonut että naapuri "mellastaa" ja oma joukkue heikkenee paljon :)
Katsoinpa tuossa eilen sen Liigacupin matsin lauantailta uusintana ja olen kyllä ihan tyytyväinen tuohon peliin. Ensimmäiset 60 min oli jopa yllättävän hyvää peliä. Sitten sekosi punaiseen ja vaihtoihin. Minut yllätti toppari Tahmbi. Akatemiassa pelaillut, mutta oli kyllä todella vahva. Toppareiden suhteen on jo hyvä tilanne, mutta jos jatkaa samalla tavalla, niin on positiivinen ongelma edessä. Paikkoja kyllä hassattiin ihan käsittämättömän määrä. Ettei vaan ongelmaksi muodostu se viimeistely. Ei ole Morenoa enää. Pitäisikö seurajohdon ehkä miettiä että se kärkipelaaja on elintärkeä joka tekee maaleja hyvään tahtiin.
Valitettavasti pakko taas ottaa Strengin Jere esiin. Olin havaitsevani että yksi SJK:n pelaajaa suoraan antoi palautteen Strengille. Se sama asia mistä olen jauhanut. Ei tee tarpeeksi työtä. Eihän tuosta mitään tule että yksi pelaaja luistaa tuosta prässäämisestä. Ei kyllä hyvä jos muut pelaajat alkaa tuohon turhautua.
Grieven ja Nuorelan kommentteja ottelusta lukiessani ei yllättänyt että kumpikin oli eri mieltä oman pelaajansa ulosajosta :)