Konkurssi on nyt todellisuutta.
Joo vähän olisi kyllä riskipeliä. Ottaen huomioon tämän kauden sekoilut. Kaksi nuorta kaveria joilla on potentiaali. Rehellisesti haluaisin kyllä sen kokeneen tasonsa osoittaneen maalivahdin.Roope Paunio siirtyy Seinäjoen Jalkapallokerhoon - SJK
SJK se tykkää hommata entisiä Hongan maalivahteja. Tällä kertaa vuorossa Roope Paunio. Vähän jännittävä siirto, kun Eiihimäki siirtyi myös. Vai meinaako SJK mennä näin kokemattomalla maalivahtikaksikolla? Paunio oli ihan ok niissä peleissä jotka pelasi. Niitä ei vain ollut kovin montaa. Peliaikaa hän tarvitsee yli minkään muun.
Jos jättää huomioimatta Klubin isoimman perseilyn eli sen, että vieraille myytiin liikaa lippuja ja heitä päästettiin muuallekin kuin päätyyn, niin ainoa perseily mitä tuolla tapahtui oli vieraspäädystä heitetty tuoppi, josta ihan oikeutetusti kovat sanktiot.HJK:lle ihan mojovat sakot. Kai tuolle päälle neljällekymmenelle tuhannelle eurolle olisi ollut jotain muutakin käyttöä kuin lahjoittaminen UEFA:n virkistyskassaan. Eintracht ei jäänyt pekkaa pahemmaksi sekään. Sakkojen lisäksi seuraavaan vieraspeliin ei myydä seuran faneille lippuja ollenkaan. HJK:lla puolestaan on päällä kahden vuoden ehdollinen, jossa uhkana on kannattajapäädyn sulkeminen yhdeksi otteluksi, jos sama perseily jatkuu.
Jalkapallo | Uefa rankaisi HJK:ta isoilla sakoilla
HJK sai 42 000 euron sakot Frankfurt-ottelun tapahtumista.www.hs.fi
Sillä varmaan pääsisi pitkälle, kun ei päästäisi stadionille näitä ressukoita, jotka eivät uskalla edes naamaansa näyttää vaan on jotkut kommandopipot päässä.HJK vetoaa vahvasti kannattajiinsa - "Kurinpitosakkoihin menevillä rahoilla olisi parempaakin käyttöä"
Euroopan jalkapalloliitto UEFA on määrännyt HJK:lle peräti 42 000 euron sakkorangaistuksen Eintracht Frankfurtia vastaan pelatun kotiottelun häiriökäyttäytymisestä katsomossa. Summa on kaikkien aikojen suurin HJK:lle tuomittu.www.veikkausliiga.com
Pitäiskö jakaa näille perseilijöille kunnon rangaistukset? Ei tuo muuten lopu. Vuoden kielto peleihin voi saada muutoksen aikaan.
@Valle @maken veivi jr. ja kaikki muutkin kauhistelijat. Mikä noissa pyroissa niin kovasti ahdistaa Klubin peleissä, kun ette käsittääkseni niissä käy? Aina sama ulina, mutta tuosta vieraspäädyn tuopin heittämisestä ei sitten mitään kommenttia, vaikka siinä oli sentään kyseessä oikeasti iso perseily.
Toki sakkorahoille olisi aina järkevämpääkin käyttöä, mutta luulisi että muualla siitä ei huolehdittaisi, koska Klubin ylivoimainen budjetti. Jos sakot jättää huomioimatta, niin väitän että suurin osa peleissä käyvistä tuulareistakin kokee nuo pelkästään positiivisena asiana. Miksi se on juuri teille niin tärkeää, että tuosta pitäisi päästä eroon?
Itse olen todistanut Klubin pyroja paikan päällä parikin kertaa Kuopiossa ja myös sitä kun naamaripellet juoksee kentälle juhlimaan mestaruutta niin, että se ”juhliminen” on sitä, että juostaan keskaria näyttäen KuPS:n fanikatsomon eteen.@Valle @maken veivi jr. ja kaikki muutkin kauhistelijat. Mikä noissa pyroissa niin kovasti ahdistaa Klubin peleissä, kun ette käsittääkseni niissä käy?
Minulle nämä pyrot ei ole varsinainen ongelma, vaan se futiksen fanikulttuuri, jossa ei välitä muiden turvallisuudesta ja tullaan hakemaan tappeluita eikä oikeasti kannateta omaa seuraa.Miksi se on juuri teille niin tärkeää, että tuosta pitäisi päästä eroon?
Mitä väliä sillä lopulta on, mitä kukin on mieltä? Jos jokin asia on kielletty, niin se on kielletty. Tuossa uutisessa mainitaan myös, että tuopin heitto on huomioitu sakossa. Ehkä olisi voinut huomioida enemmänkin.
Henk. Koht minulla ei ole suhdetta pyroihin jalkapallo-otteluissa. Äkkiseltään ajateltuna ei kuulosta kovin turvalliselta, että jotkut random jalkapallofanaatikot niitä siellä toteuttaa. Varmasti voisi olla ihan ok, jos pystyttäisiin varmuudella toteuttamaan niiden turvallinen käyttö. Epäilisin, että tässä joku lakikin saattaa olla törmäyskurssilla(?). Jos miettii, vaikkapa kuinka rajoitettua on nykyään uudenvuoden "pommienkin" paukuttelu yleisillä paikoilla.
Ehkä olen kukkahattutäti tätä nykyä, vaikka penskana tuli harrastettua leikkisotaa kavereiden kanssa thunder kingeillä, kissanpieruilla, kiinalaisilla jne.. On se ihme, että mitään vakavampaa ei sattunut. Taidettiin selvitä yhdellä palaneella toppatakilla.
Kyllä samat säännöt pitää olla kaikille, se on selvä.@maken veivi jr. KuPS faneille porttikieltoja, kun Töölössä paloi heidänkin toimestaan soihdut?
Itse olen todistanut Klubin pyroja paikan päällä parikin kertaa Kuopiossa ja myös sitä kun naamaripellet juoksee kentälle juhlimaan mestaruutta niin, että se ”juhliminen” on sitä, että juostaan keskaria näyttäen KuPS:n fanikatsomon eteen.
Minulle nämä pyrot ei ole varsinainen ongelma, vaan se futiksen fanikulttuuri, jossa ei välitä muiden turvallisuudesta ja tullaan hakemaan tappeluita eikä oikeasti kannateta omaa seuraa.
Ihan siis sillä ajatuksella, että miten paljon HJK on joutunut maksamaan rahaa näistä muutamien idioottien tempauksista sarjassa, jossa viidenneksi sijoittunut joukkue olisi varmaan tuolla Klubin parin viime vuoden sakkosummalla välttänyt konkurssin.
Itse olen kanssa siinä vaiheessa elämässä, että olen alkanut käydä oman pojan kanssa peleissä ja sinällään varmaan tiettyä kukkahattuilua on tullut siitäkin. Ei tämä Suomen touhu onneksi sellaista ole, että ei uskaltaisi lapsen kanssa lähteä peliin yms. mutta en minä kauhean hyvällä katso jos siinä vieressä on kännistä porukkaa jotkut naamiot päässä.
Tarkoitan siis näitä kuvassa näkyviä pellenaamareita.
Uskon myös että tämä porukka on hyvin marginaalinen ja leimaa turhaan ne muut hyvät tyypit.
Vastasin kun erikseen minut tähän tägäsit mutta näkemykset taitaa olla sen verran erilaiset, että keskinäistä ymmärrystä tuskin löytyy vaikka tätä tästä jatkettaisiin.Jotenkin nyt en vaan saa tästä logiikasta täysin kiinni.
Tuskin edes Kurikassa yllätyttiin, että Outsider täällä puolustelemassa omiaan. Naurettavaa vetää jotain KuPS:in tai Vepsun yksittäisiä perseilyjä tuohon. Klubilla on tuo ihan säännöllistä touhua vuodesta toiseen eikä tule koskaan muuttumaan. Seinäjoella ainoat ongelmat tulevat aina Klubi-fanien kanssa (Aiemmin HIFK-fanien kanssa myös). Muiden faniryhmien kohdalla ongelmia ei juuri ole. He keskittyvät aina olennaiseen. Lisäksi Seinäjoella junnupääty on aika lähellä vieraskatsomoa, niin soisi olevan jotain käytöstapoja. Homovittu-huutelun, pyrojen käytön ja penkkien hajottamisen sijaan voisivat keskittyä oman joukkueen kannattamiseen. Säännöt ovat sääntöjä vaikka Outsiderin mukaan Klubi-fanien ei niistä tarvitse välittää kun heillä on niin perkeleen paljon rahaa.
Eiköhän KuPS saa aika kovan jengin jalkeille vaikka budjetti pienenee. Hyvä hankinta.Tervetuloa kotiin Jerry Voutilainen! - KuPS - Kuopion Palloseura
Talven kovin hankinta toistaiseksi. Ja vielä kolmen vuoden sopimuksella. Jos loukkaantuminen ei ole liikaa vienyt terää, niin Voutilainen on tämän sarjan parhaimpia keskikenttäpelaajia. Monikäyttöinen pelaaja, joka on liima hyökkäyksen välillä. Pystyy myös viimeistelemään maaleja ja alustamaan niitä. Oli Hongan tärkein pelaaja kaikkina niinä kausina kun täällä pelasi. Valitettavasti oli loukkaantuneena useasti.
Itsehän en ole lupifani, mutta olosuhteiden pakosta se on liigajoukkue, jonka matseissa tulee käytyä lapsen kanssa, samoin europeleissä. En kyllä ymmärrä tätäkään länkytystä soihduista Töölössä.
Kommandopipot ja marssit kohti jotain toista faniryhmää naurattavat hölmöydessään, tuopilla heittämisestä, bängereistä ja tappeluista saman tien ikibänni kerrasta, mutta ainakin tuo juuri ja juuri kouluikäinen seuralainen innostuu, kun muutama soihtu joskus syttyy. Pidän esim. niistä valittamista lähinnä kateutena tunnelmaa kohtaan, varsinkin tuolla stadionilla, jossa kokoluokan ja rakenteiden puolesta on kohtalaisen vähäriskistä toimintaa.
Muuten kyllä samoilla linjoilla, mutta onhan se stadion ihan helvetin kolkon näköinen kun paikalla on se 2000 ihmistä. Tuskin sitä FA cupin finaalia pelattaisinkaan Wembleyllä jos paikalla olisi pääsääntöisesti joku 5000-8000.Ikuisesta keskustelusta siitä kuinka mulkkuja klubifanit on Suomen Cupiin. Eli Suomen Cupin finaali pelataan jatkossa Tammelassa. Itse en tälle hirveästi lämpene, kyllähän se Cupin finaali stadikalla on jotain mitä itse toivoin tänä vuonna. Tuskin ihan hirveän samanlaista innostusta olisi ollut jos odotti pääsevänsä Veritakselle, Seinäjoelle tai Boltille, sama asiahan tämä lopulta on. Vähän paremman luokan Liigacup fiilis tästä uudistuksesta. En tykkää sitten yhtään.
Olisihan se melkoista jos vaikka FA cupin finaali laitettaisiin sinne missä nyt sattuu valmistumaan uusin stadion Briteissä.