Olen niin vitun jäässä, että palataan joskus juhannuksena kotimaisen pallon pariin.
Palattiin sittenkin kahden viikon päästä, ilman pipoa, toppatakkia, hanskoja ja kaulahuivia. Kahdenkymmenen asteen nousu katsomossa oli ihan kiva, valitettavasti TPS pelaa yhtä heikosti säästä riippumatta.
Käpylän pojankoltiaiset tekivät maalin ensimmäisestä pallokosketuksetaan, kun kukaan raitapaidoista ei ollut kiinnostunut puolustamisesta. Sen jälkeen TPS ilmeisesti yritti vain testata kuinka pienelle alueelle 21 pelaajaa kentälle mahtuu, sanoisin että 25m maaliviivasta oli ennätys tässä pelissä.
Toisen jakson alkuun Kalle ”vitun munukka” Mäkinen ei tätä enää jaksanut katsoa ja antoi Hetemajlle punaisen, jonka jälkeen TPS pelasi kauden parasta peliään ja teki tarvittavat kaksi maalia pisteisiin. Vitun syvällä ollaan kun katsomossa tulee annettua raivokkaita aplodeja hyvistä puolustussuorituksista pelin loppuvaiheessa jotain vitun Käpaa vastaan.
Jos täällä joku dumari on keskustelua seuraamassa, niin kuuluuko tästä nykyään antaa punainen? Itse olen täysin pudonnut jalkapallon ulosajo, käsi ja pilkku -säännöistä, joten ihan vilpitön kysymys vitun munukan puhalluksesta?
ruutu.fi
e. Siis videon kohdassa 2.50 tämä ulosajo
e2. Nuutinen ulos, mutta mahtavaa, että hän on tuonut Niilo Saarikiven Turkuun. Upea pelaaja.