Veikkausliiga ja muut suomalaiset jalkapallosarjat kaudella 2024

  • 226 146
  • 2 578

Kuka voittaa Veikkausliigan kaudella 2024?

  • HJK

    Ääniä: 65 26,5%
  • KuPS

    Ääniä: 35 14,3%
  • VPS

    Ääniä: 32 13,1%
  • SJK

    Ääniä: 9 3,7%
  • FC Honka

    Ääniä: 9 3,7%
  • FC Inter

    Ääniä: 4 1,6%
  • AC Oulu

    Ääniä: 11 4,5%
  • Ilves

    Ääniä: 34 13,9%
  • Haka

    Ääniä: 4 1,6%
  • FC Lahti

    Ääniä: 6 2,4%
  • IFK Marienhamn

    Ääniä: 1 0,4%
  • EIF

    Ääniä: 4 1,6%
  • Gnistan

    Ääniä: 23 9,4%
  • KTP

    Ääniä: 8 3,3%

  • Äänestäjiä
    245

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Joo, se olisi kyllä hienoa, jos nyt menisi hetki ilman sekoiluja ja se sarjapaikkakin säilyisi.
Vieraspelireissu Tolsalle oli pitkään "perinne", aina kun satuttiin samassa sarjassa pelaamaan, niitä kausia kun oli monta. Jospa siitä nyt taas tulisi monivuotinen perinne eikä menisi useampi vuosi välissä niinkuin tällä hetkellä. Vaikka täälläkin jo käytiin toivomassa Oulun tippumista että päästäisiin johonkin Turun lähiöön katsomaan peliä, mikä on kokemuksena sellainen että se yksi kerta oli jo liikaa, niin minusta KTP kuuluu liigaan ja toivon että Oulussakin liigaa pelataan vielä monta vuotta putkeen. Jaro on toinen jengi jonka mieluusti katson liigassa. Jos vielä menevät tiputtamaan Mariehamnin niin Jaro saa minun ikuiset sympatiat ja unohdan vuoden 2019 pelin.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Vaikka täälläkin jo käytiin toivomassa Oulun tippumista että päästäisiin johonkin Turun lähiöön katsomaan peliä, mikä on kokemuksena sellainen että se yksi kerta oli jo liikaa
Epäilempä ettet ole tälläisella reissulla ollut, vai onko siis Veritas Stadion Turun lähiössä? Koska arvatenkin viittasit minun viestiini jossa puhuin Yläkentällä pelaamisesta. Urheilupuiston yläkenttä sijaitsee Turun Urheilupuistossa, josta on Aurajokeen matkaa noin 200m ja kauppatorille alle kilometri. Toki urbaaneille oululaisille tämä voi näyttäytyä ”lähiönä”, kun keskelle kaupungin keskustaa on jätetty metsäinen puisto joka on pyhitetty eri urheilulajeille, itse pidän tätä lähes kaupunkimme parhaana osana.

Varsinkin naapurifoorumilla ottelusta OPS/OLS/AC Oulu/FC Oulu vastaan tuolla muodostui eräänlainen legenda, kun katsomosta poistettu heikkolahjainen vieraskannattaja kiipesi kentän vieressä olevaan puuhun katsomaan loppu pelin. Tähän siis viittaus enemmänkin kuin mihinkään kenenkään putoamisiin. Aivan sama kuka sieltä tulee alas.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Urheilupuiston yläkenttä sijaitsee Turun Urheilupuistossa, josta on Aurajokeen matkaa noin 200m ja kauppatorille alle kilometri. Toki urbaaneille oululaisille tämä voi näyttäytyä ”lähiönä”, kun keskelle kaupungin keskustaa on jätetty metsäinen puisto joka on pyhitetty eri urheilulajeille, itse pidän tätä lähes kaupunkimme parhaana osana.
Olen syvästi pahoillani jos loukkaannuit siitä, että kun tuttaven häiden jälkeen päätimme tulla Turun kautta takaisin, olihan siellä AC Oulun peli, löysimme itsemme paikasta jossa kolmella sivustalla oli aidat ja neljännellä erittäin kämäinen katsomorakennus. Joku vesistö siinä oli lähellä, Veritasin reissu antaa vielä odottaa itseään, ja voin rehellisesti sanoa ettei minulla ole hajuakaan missä päin Turkua sekin nyt sijaitsee. Itseä nyt ei ihan hirveästi kiinnosta Turku tai sen kaupunginosat, eikä se missä niistä sijaitsee tekonurmi ja katsomo.

Varsinkin naapurifoorumilla ottelusta OPS/OLS/AC Oulu/FC Oulu vastaan tuolla muodostui eräänlainen legenda, kun katsomosta poistettu heikkolahjainen vieraskannattaja kiipesi kentän vieressä olevaan puuhun katsomaan loppu pelin. Tähän siis viittaus enemmänkin kuin mihinkään kenenkään putoamisiin. Aivan sama kuka sieltä tulee alas.
Loistava juttu, toivottavasti löytää saman puun jos vielä joskus joudutaan tuolla pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös