Viestin lähetti jupster
Saahan toki, mutta pointti on juuri siinä että onko Lukon taloudessa tällä hetkellä jotain moitittavaa? Jos on, niin kerro missä vika?
Ei mikään, koska 700 tonnin tappiot kuitattiin RTK:n toimesta. Sellainen seikka, josta oikeasti voisikin olla kateellinen. Tuo asia on Raumalla hoidettu upeasti.
Peukut pystyyn, että länsirannikoltakin saadaan playoffeihin tai sitten sääläreihin joukkueita ensi kaudella.
Jo vain.
Ässillä näyttää heikolta mutta Lukko sinne kympin sakkiin änkeää.
Viestin lähetti psychodad
Kuten kaikessa muussakin, täälläkin saa sitä mitä tilaa. Jos minä nyt alkaisin kuittailemaan kärppäfaneille joukkueensa menestymättömyydestä ja heikosta rahatilanteesta, veikkaisin että sieltä voisi tulla kuittailua tähän suuntaan, ja samoin argumentein.
Kuittailu ja tosiasioiden toteaminen ovat täälläpäin kaksi eri asiaa.
Kukaan ei kiellä sinua kritisoimasta lukon nykyistä joukkuetta, mutta jos haluat perustelematta rinnastaa lukon ja ässät ensi kaudella ns. samaan nippuun, kai sinäkin sen verran tajuat että vastineita kyllä tulee, eikä niissä sitten enää kohdellakaan silkkihansikkain suosikkiseuraasi.
Lukemisen ymmärtäminen. Voi rauman ihmepoika. Luulin että olit oppinut sen. Tyhmä minä.
Jos perustelen lukon rosterilla sitä että lukko
mielestäni pelaa sijoista 8-10, ja Ässät sijoista 13-14 niin... missä mättää? Sun korvien välissä.
Minulla ei ainakaan ollut minkäänlaista motiivia keskustella ässien huonosta tilasta ennen kuin SINÄ siihen haastoit. Ei ole kivaa potkia niitä jotka ovat jo maassa, mutta yleensä ne jotka ovat maassa tajuavat myös pitää turpansa kiinni.
Hahaaa!
Pojat opettaneet sulle ircissä lauseita.
Mut hei. Nyt oot hakoteillä.
Sano jotain omaa.
Vaikka et jääkiekkoa seuraa kuin radiosta, niin kerroppas minulle miksi sun mielestäsi lukko on sijoilla 1-6?