Viestin lähetti Jet Ace
Oletteko kirjoittajat sattuneet huomaamaan, että lähes kaikki puolustatte oman joukkueenne ulkomaalaisia?
Tästäkään ketjusta ei tullut objektiivista keskustelua, johon viitsisi omia arvioita pistää. Heti olisi joku puusilmä puolustamassa oman joukkueen kavereita ja kateellisena tuijottamassa, paljonko Veikkaaja on kehdannut naapurijoukkueen pelaajalle antaa.
Jos joku lehden haltija ystävälllisesti voisi niitä arvosanoja listata, niin voisimme sitten täällä niitä porukalla ihmetellä.
Ps. Minua ärsyttää asenne, että "jos joku on eri mieltä kuin minä, niin se on hölmö ja hullu". Hyökkäyksen sijasta olisi fiksumpaa antaa omat arvosanat NIISTÄ pelaajista, joiden on nähnyt pelaavan monta peliä. Minulla ei esimerkiksi tulisi mieleen yhden Z:n pelin tällä kaudella nähneenä arvioida miestä pelaajana. Jos niin tekisin, niin se olisi vääryys häntä kohtaan. Kaveri oli nimittäin silloin poissa tolaltaan koko ottelun eikä silloin olisi herunut Veikkaajan pisteitä enempää.
Yllä mainitusta syystä hämmästyttää, että joku vertailee Z:taa ja Josephia (ehkä tätä kertaakaan näkemättä) ja käyttää pistepörssiä argumenttina !? Jossa oli muute 85 min jäähyjäkin pisteiden lisäksi.
Vetoaisin objektiivisen ja argumentoidun keskustelun puolesta. Tässä foorumissa on viime kuukausien aikana varsin moni fiksu kirjoittaja lopettanut kirjoittamisen, koska aina tulee turpaan kirjoittajilta, jotka eivät osaa muuta kuin hyökätä.
Ja Tiki10, en kritisoi sinua, vaan yllä oleva vain sattuu olemaan yksi esimerkki satojen joukossa.
Olen kanssasi samaa mieltä.
En minäkään voi arvioida TPS:n ja muiden ulkomaalaisvahvistuksia, vain HIFK:n. Marekista antaisin itse seuraavanlaisen arvosanan. Tämä perustuu siihen, että olen kaikki kotipelit nähnyt paikan päällä, sekä muutaman ottelun vieraissa.
Marek Zidlicky 9+
HIFK:n paras pelaaja. Mielestäni SM-liigan taitavin ja monipuolisin puolustaja. Oma suosikkini, jota arvostavat myös useat muiden joukkueiden fanit. Moni luultavasti myös vihaa?!?!
Ystäväpiirissäni on paljon Jokerit, TPS ja Blues -faneja. Kaikki nämä ystäväni ovat reilusti sanoneet, että Marek on heidän mielestään SM-liigan paras pakki. Itsekään en voi muuta uskoa, niin uskomattoman hyvä Marek on.
No, voisin jo olla hiljaa. Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. En vain voi käsittää, miten esim. Ivan Majesky on Veikkaajan mielestä parempi pakki kun Z?!?!? Mikä hemmetin arvosana 7.5 on Marekille??? Onko se oikeutettu?? Itse en koko Veikkaajaa enää viitsi edes ostaa. V***ttaa koko lehti!!! Tämä toimittaja joka arvion on tehnyt, ei todellakaan ole voinut nähdä Marekin pelaavan.
Ivan Majesky on mielestäni hyvä puolustaja. Ansaitsee varmasti arvosanan 8.5. Marek ei ansaitse tällaista paskaa mitä Veikkaaja Marekille tarjoaa.
Janne Ojanen on mielestäni SM-liigan paras keskushyökkääjä. Antti Miettinen on mielestäni SM-liigan paras laitahyökkääjä.
TPS:n maalivahtikaksikko on mielestäni SM-liigan paras maalivahtikaksikko. Kyllä minä voin nämä seikat myöntää, koska ne ovat totta (siis minun mielestäni!)! Miksi Marek Zidlicky on niin monen mielestä aivan paska???? Mies voitti viime vuonna puolustajien pistepörssin. Mies johtaa tänä vuonna puolustajien pistepörssiä. Kai niillä nyt kuitenkin jotain merkitystä on?!?!? Marek pelaa HIFK:ssa n. 30 min per ottelu. Alivoimaa, ylivoimaa ja vaikka mitä. Arvosana tälle herralle 7.5. En ymmärrä...
Kuten varmasti palstaa pitkään lukeneet ovat huomanneet, niin Marek on minun suosikkini. Puolustan häntä loppuun asti. Veikkaaja sai minut kuumenemaan. Anteeksi tästä...
Jos joku tämän luki, niin otan osaa. Tunteita tässä vain puran. Eipä taida oikein mitään fiksua tulla...