Vedonlyöntikilpailu – marraskuu 2016

  • 26 891
  • 333

Nick Neim

Jäsen
6. 11.11 Boston Bruins - Columbus Blue Jackets ML, 2, kerroin 2,66 PANOS 10 Pinnacle
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
edit. menipäs nussakasti oikeastaan täysin käsikirjotuksen mukaan - kahden ekan pelin osalta. Tarkoittaa sitä että HIFK kyntää huolella ja ottaa lättyyn ns. tuelta. Hienosti tuli kokoonpanoonkin muutokset joku 10 minuuttia sen jälkeen kun olin tämän postauksen työntänyt uuniin. Paskaa.
Pakko kommentoida tähän, että onhan tuossa lähes camaboom-tason rekka ja hienosti natsasi kaksi ekaa kohdetta. Jotenkin tässä on vaan se kutina, että ei kahta ilman kolmatta menossa vituiksi, mutta katsellaan. :)
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pakko kommentoida tähän, että onhan tuossa lähes camaboom-tason rekka ja hienosti natsasi kaksi ekaa kohdetta. Jotenkin tässä on vaan se kutina, että ei kahta ilman kolmatta menossa vituiksi, mutta katsellaan. :)
Ei sentään, CAMABOOM!!!!1 vaaditaan vähintään 5 kohdetta ja mielellään kertomina alle kaks per peli! Kolmas se tosiaan pamahtaa 99.99% varmuudella vituiksi, onneksi siihen sai seiftattua omat pois.

Oikeassa elämässä löin kyllä singleinä nuokin kohteet, mutta monttu ei siellä olekaan läheskään niin paha kun täällä!

edit. HIFK, muita ei oo! HAISTAKAA KISSATPEDOT ISÄKISSAN VITTUA!

23. 10.11.2016 Milano - Efes, merkki 1 (-3.5), panos 10, kerroin 2.05 (Pinnacle)
- Täysin palstan koripallotietäjän, Saul Goodmanin tuolla toisessa ketjussa vihjaaman perusteella. Ite en osaa.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
#12 11.11 tupla Tamba-Islanders 1 (1,95) ja Jukurit-Pelicans 2 (2,75) yhteiskerroin 5,36 panos 10 yksikköä (PAF)

Mitä näitä vittu perustelemaan kun väärin menee kumminkin.

Edit. tai no perustellaan näin, että Tamba on parempi kuin Islanders ja Pelicansin rutiini on liikaa perjantai-illassa Jukureille, joilla menee lataus tällä kertaa yli täyden kotiyleisön edessä.
 
Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
#11 11.11. TUPLA: Montreal - Los Angeles, merkki [u4,5], kerroin [2,03] ||| Arizona - Winnipeg, merkki [1], kerroin [2,80]. Yhteiskerroin [5,60], panos [10] (Veikkaus)

Haetaan aina helposta NHL-jääkiekosta varma tupla pois.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vähiin käy ennenkö loppuu, sano.

24. 11.11.2016 TUPLA: BOS - CMB, merkki 1 & TB - NYI, merkki 1, panos 10, kerroin 4.00 (GUTS)
25. 11.11.2016 Baltimore Ravens - Cleveland Browns, merkki 1, panos 10, kerroin 2.00 (Marathon)
 
12.11. Leka Volley Kuopio - Isku Tampere merkki 1 kerroin 1,30 panos 10 (Guts)
12.11. Oulun Etta - Kokkolan Tiikerit merkki 2 kerroin 1,35 panos 10 (Guts)
 
Kurinpitoryhmän päätös 9.11.2016.

1. Selostus asiasta
Tarkastuksen jälkeen kaikki muut kilpailijat paitsi @Ni$pekt15 ja @apulais-GM ovat tehneet vedot ja seurannan sääntöjen mukaan. Näiden kahden kohdalla yhdestäkään tehdystä vedosta ei ole tullut uutta viestiä.

2. Sovellettavat säännöt ja ratkaisun perustelut
En syytä heitä huijaamisesta, mutta säännöt vaativat vedot aina uuteen viestiin (ensimmäistä vetoa lukuunottamatta), joten kyseessä on selvä sääntörikkomus. Juuri näitä kahta osallistujaa on myös kehoitettu laittamaan seuranta kuntoon 1.11.2016 22:49.

3. Ratkaisu
Tässä vaiheessa en kuitenkaan sulje heitä kokonaan kilpailusta pois, mutta @Ni$pekt15 ja @apulais-GM tekemät vedot välillä 1.-8.11 hylätään ja he saavat itse poistaa nuo vedot seurannastaan. Tasapuolisuuden nimissä ei mielestäni ole muuta järkevää tapaa toimia.

Tämä päätös olkoon myös muistutuksena kaikille laittaa vedot aina uuteen viestiin, kuten suurin osa osallistujista on muistanut tehdä!
- Seuranta on ollut kunnossa.
- Ei ole tullut eri kehotusta laittaa uutta viestiä aina jokaisesta uudesta vedosta.

Vastaprotestin tuloksena voidaan todeta, että ei ole aihetta hylätä vetoja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vähiin käy ennenkö loppuu, sano.

24. 11.11.2016 TUPLA: BOS - CMB, merkki 1 & TB - NYI, merkki 1, panos 10, kerroin 4.00 (GUTS)
25. 11.11.2016 Baltimore Ravens - Cleveland Browns, merkki 1, panos 10, kerroin 2.00 (Marathon)
Lailla Feenix-linnun tuhkasta, lailla Nykäsen Matin ojasta ja lailla Muumien muurahaisleijonan sieltä noustaan montusta! On se jännä.

Saako kisan järjestäjältä anoa lisävaihtoja, eli voiks pelata yli 30 kohdetta? Mulle on sinänsä tää kilpailu-aspekti ihan yks lysti, mutta kivaahan tätä on seurailla ja tuo samalla vähän lisäjännitystä, etenkin jos ei ole oikeassa elämässä vetoja sisässä. Mitä mieltä @Mazaa asiasta?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Lailla Feenix-linnun tuhkasta, lailla Nykäsen Matin ojasta ja lailla Muumien muurahaisleijonan sieltä noustaan montusta! On se jännä.

Saako kisan järjestäjältä anoa lisävaihtoja, eli voiks pelata yli 30 kohdetta? Mulle on sinänsä tää kilpailu-aspekti ihan yks lysti, mutta kivaahan tätä on seurailla ja tuo samalla vähän lisäjännitystä, etenkin jos ei ole oikeassa elämässä vetoja sisässä. Mitä mieltä @Mazaa asiasta?

Ensinnäkin vilpittömät onnittelut nousun johdosta. Toisekseen ainahan sitä ehdottaa saa sanoi Sara Sieppi mulle ennenkuin antoi litsarin ja kieltävän vastauksen. Hahahaaa, vittu mikä puujalka tuli lonkalta. Mutta vaikka kyseessä on toki leikkimielinen kisa, niin vastustan ainakin itse sääntöjen muuttamista kesken kaiken. Näin siksi, että olen esim. itse nyt lyönyt vetoja sillä tahdilla ettei se 30 vetoa ylity kuukaudessa. Kokisin sen epäreiluksi jos yht´äkkiä sääntöjä muutettaisin kun 11 päivää kisaa takana. Näin nimimerkki tiukkapipo. Toki @Mazaa sen asian päättää yhdessä korruptoituneen johtoryhmän kanssa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
#13 11-12.11 tupla Armenia-Montenegro 2 (2,15) ja Jokerit-Kunlun 1 (1,72) yhteiskerroin 3,70 panos 10 yksikköä (PAF)

Armenia-Montenegro mm-karsintaa. Joukkueilla on tasoeroa, eikä kotikenttä sitä tasoita vielä tarpeeksi, joten vierasvoitosta liikkeelle. Pienenä vertailukohtana voidaan käyttää näiden joukkueiden aikaisempia pelejä tässä lohkossa samoja vastustaja vastaan. Tanska voitti kotonaan Armenian mutta hävisi kotonaan Montenegrolle. Armenia hävisi kotonaan Romanialle 0-5 ja Montenegro pelasi Romaniaa vastaan vieraissa 1-1. Toki yksittäisiä pelejä, mutta antavat silti vertailukohtaa joukkueiden tasoerosta. Jokerit-Kunlun pelissä taas kohtaa perinteinen ja menestynyt Suomalainen seurajoukkue keinotekoisen ja kiinalaisen viritelmän. Voittajasta ei mitään epäselvyyttä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mutta vaikka kyseessä on toki leikkimielinen kisa, niin vastustan ainakin itse sääntöjen muuttamista kesken kaiken.
Tämä on ihan totta ja yhdyn kyllä tähän näkemykseen! Voisinkin tehdä niin että katkaisen "virallisen" osion sitten tuohon 30 vetoon ja se on kisailuni lopputulema.

Mutta jatkan sitten kuitenkin jäniksenä spämmäämistä tähän ketjuun, koska se on kivaa ja varmasti saatanan ärsyttävää. HAHAA, ette mahda mulle mitää!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mutta jatkan sitten kuitenkin jäniksenä spämmäämistä tähän ketjuun, koska se on kivaa ja varmasti saatanan ärsyttävää. HAHAA, ette mahda mulle mitää!

Ehdottomasti jatkat. Ja kivaa tämä tottavie on ollut. Vaikka täytyy todeta, että myös aika raskasta kun täytyy muistaa niin monta asiaa (uudet vedot sinne ja päivitykset tänne ja sitten vielä oikeat värit). Tämä ei ollut kritiikkiä, vaan ainoastaan toteamus. Sen olen myös huomannut, ainakin omalta kohdaltani, että yksiköiden voittaminen tai häviäminen tuntuu ihan samalta kuin oikean rahan. Tämä vahvistaa sitä käsitystä oman pelaamiseni taholta, että ei se raha ole pääasia vaan vedon tuoma jännitys.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
26. 11.11.2016 Tappara - Ilves, merkki 1 (-1.0), panos 10, kerroin 2.21 (Pinnacle)

Raju, hurmioitunut kiri jatkukoon Tapparan siivellä Mansen paikalliskamppailussa Ipaa vastaan. Eihän tässä ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin voitto isännille, joilla kivasti lepoa alla kun pelaavat ekan pelin maju-tauon jälkeen. Ilves hoiteli Ässät hienosti 2-0, mutta nyt on kovempaa kamaa vastassa. Alkuun tullee oleen Tapparalla vähän ruostetta, mutta loppua kohden jyrä ajaa Ilvesten yli. Toivosen huippupeli pitää Ipan mukana karkeloissa, mutta lopulta ryöpsähtää taululle 4-2 lukemat.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
- Seuranta on ollut kunnossa.
- Ei ole tullut eri kehotusta laittaa uutta viestiä aina jokaisesta uudesta vedosta.

Vastaprotestin tuloksena voidaan todeta, että ei ole aihetta hylätä vetoja.
Vastaprotesti on hylätty, koska kyseessä on selvä sääntörikkomus. Sääntörikkomuksesta annettiin tällä kertaa liki pienin mahdollinen sanktio.

Osaltasi tuo vetoviestien puuttuminen huomattiin vasta jo tuomion päättämisen jälkeen, koska sinulla oli useampia viestejä ketjuun, mutta niissä ei kuitenkaan ollut vetoja vaan muuta keskustelua. Toisella tuomion saaneella oli yli 20 vetoa ja vain yksi viesti ketjuun, ja tästä koko vyyhti lähti purkautumaan. Kehoitusta ei voitu antaa sinulle aiemmin, koska tätä tapahtumaa ei oltu osaltasi havaittu aiemmin.

Saako kisan järjestäjältä anoa lisävaihtoja, eli voiks pelata yli 30 kohdetta?@Mazaa asiasta?
Pelataan tämä kuukausi näillä säännöillä. Eli 30 ensimmäistä kohdetta lasketaan kilpailuun.
Kokisin sen epäreiluksi jos yht´äkkiä sääntöjä muutettaisin kun 11 päivää kisaa takana. Näin nimimerkki tiukkapipo. Toki @Mazaa sen asian päättää yhdessä korruptoituneen johtoryhmän kanssa.
Korruptoitunut johtoryhmä päätti kokouksessaan pitää säännöistä kiinni. Uhkailu, kiristys ja lahjonta eivät tällä kertaa tuottaneet tulosta.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
#12 11.11. HPK - Kärpät, merkki [X], kerroin [3,85], panos [7,50] (Veikkaus).
#13 11.11. Jukurit - Pelicans, merkki [X], kerroin [3,75], panos [7] (Veikkaus).
#14 11.11. Tappara - Ilves, merkki [1], kerroin [1,83], panos [10] (Veikkaus).

Haetaas naurettavan helposta Liigasta vielä helpommat rahat pois. Kolme sinkkua. Perusteluja ei tarvita, sillä nämähän nyt tietää kaikki.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Parit vedot jo la-su yölle:
CBJ-STL , 2 @2,45 (Betsson), 10 kolikkoo
ARI-BOS 2 @2,28 (Unibet), 10 kolikkoo
PIT-TOR 1 @1,80 (Betsson), 10 kolikkoo
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jatketaan menestyksekästä putkea MM-futiskarsinnalla: #15 11.11. KVARTETTI: Englanti, Ranska, Slovakia ja Tanska. Yhteiskerroin [2,40]. Panos [10] (Veikkaus)
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Leikkimielinen kisa joo. Yksiköillä pelataan joo. Ja se kuka leikistä suuttuu se mustaksi muuttuu joo. Mutta kyllä mua tällä hetkellä vituttaa ihan oikeasti. Tietokoneesta loppuu kohta punainen väri tätä menoa.

Näin siksi, että olen esim. itse nyt lyönyt vetoja sillä tahdilla ettei se 30 vetoa ylity kuukaudessa.

Voi sua pientä raukkaa kun tällä tahdilla sulla loppuu yksiköt ennenkuin on 20 vetoakaan täynnä. Tämä tällä erää täältä montun pohjalta tähän.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
#16 12.11. TUPLA: 1. Colorado - Winnipeg, merkki [1], kerroin [2,13] ||| 2. Edmonton - Dallas, merkki [1], kerroin [2,03]. Yhteiskerroin [4,30], panos [7] (Veikkaus)

Haetaan kahdella kotivoitolla "voittoputkelle" jatkoa. Jetsillä ja Dallasilla peli alla eiliseltä, joten josko tästä ja reissaamisesta syntyisi pieni edge kotijoukkueille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös