Pakko kommentoida tähän, että onhan tuossa lähes camaboom-tason rekka ja hienosti natsasi kaksi ekaa kohdetta. Jotenkin tässä on vaan se kutina, että ei kahta ilman kolmatta menossa vituiksi, mutta katsellaan. :)edit. menipäs nussakasti oikeastaan täysin käsikirjotuksen mukaan - kahden ekan pelin osalta. Tarkoittaa sitä että HIFK kyntää huolella ja ottaa lättyyn ns. tuelta. Hienosti tuli kokoonpanoonkin muutokset joku 10 minuuttia sen jälkeen kun olin tämän postauksen työntänyt uuniin. Paskaa.
Ei sentään, CAMABOOM!!!!1 vaaditaan vähintään 5 kohdetta ja mielellään kertomina alle kaks per peli! Kolmas se tosiaan pamahtaa 99.99% varmuudella vituiksi, onneksi siihen sai seiftattua omat pois.Pakko kommentoida tähän, että onhan tuossa lähes camaboom-tason rekka ja hienosti natsasi kaksi ekaa kohdetta. Jotenkin tässä on vaan se kutina, että ei kahta ilman kolmatta menossa vituiksi, mutta katsellaan. :)
- Seuranta on ollut kunnossa.Kurinpitoryhmän päätös 9.11.2016.
1. Selostus asiasta
Tarkastuksen jälkeen kaikki muut kilpailijat paitsi @Ni$pekt15 ja @apulais-GM ovat tehneet vedot ja seurannan sääntöjen mukaan. Näiden kahden kohdalla yhdestäkään tehdystä vedosta ei ole tullut uutta viestiä.
2. Sovellettavat säännöt ja ratkaisun perustelut
En syytä heitä huijaamisesta, mutta säännöt vaativat vedot aina uuteen viestiin (ensimmäistä vetoa lukuunottamatta), joten kyseessä on selvä sääntörikkomus. Juuri näitä kahta osallistujaa on myös kehoitettu laittamaan seuranta kuntoon 1.11.2016 22:49.
3. Ratkaisu
Tässä vaiheessa en kuitenkaan sulje heitä kokonaan kilpailusta pois, mutta @Ni$pekt15 ja @apulais-GM tekemät vedot välillä 1.-8.11 hylätään ja he saavat itse poistaa nuo vedot seurannastaan. Tasapuolisuuden nimissä ei mielestäni ole muuta järkevää tapaa toimia.
Tämä päätös olkoon myös muistutuksena kaikille laittaa vedot aina uuteen viestiin, kuten suurin osa osallistujista on muistanut tehdä!
Lukee säännöissä. Muutenhan seurantaan voi muokata mitä haluaa. Erillisissä viesteissä sentään näkee mikäli niitä on muokattu vedon lyönnin jälkeen.- Ei ole tullut eri kehotusta laittaa uutta viestiä aina jokaisesta uudesta vedosta..
Lailla Feenix-linnun tuhkasta, lailla Nykäsen Matin ojasta ja lailla Muumien muurahaisleijonan sieltä noustaan montusta! On se jännä.Vähiin käy ennenkö loppuu, sano.
24. 11.11.2016 TUPLA: BOS - CMB, merkki 1 & TB - NYI, merkki 1, panos 10, kerroin 4.00 (GUTS)
25. 11.11.2016 Baltimore Ravens - Cleveland Browns, merkki 1, panos 10, kerroin 2.00 (Marathon)
Lailla Feenix-linnun tuhkasta, lailla Nykäsen Matin ojasta ja lailla Muumien muurahaisleijonan sieltä noustaan montusta! On se jännä.
Saako kisan järjestäjältä anoa lisävaihtoja, eli voiks pelata yli 30 kohdetta? Mulle on sinänsä tää kilpailu-aspekti ihan yks lysti, mutta kivaahan tätä on seurailla ja tuo samalla vähän lisäjännitystä, etenkin jos ei ole oikeassa elämässä vetoja sisässä. Mitä mieltä @Mazaa asiasta?
Tämä on ihan totta ja yhdyn kyllä tähän näkemykseen! Voisinkin tehdä niin että katkaisen "virallisen" osion sitten tuohon 30 vetoon ja se on kisailuni lopputulema.Mutta vaikka kyseessä on toki leikkimielinen kisa, niin vastustan ainakin itse sääntöjen muuttamista kesken kaiken.
Mutta jatkan sitten kuitenkin jäniksenä spämmäämistä tähän ketjuun, koska se on kivaa ja varmasti saatanan ärsyttävää. HAHAA, ette mahda mulle mitää!
Vastaprotesti on hylätty, koska kyseessä on selvä sääntörikkomus. Sääntörikkomuksesta annettiin tällä kertaa liki pienin mahdollinen sanktio.- Seuranta on ollut kunnossa.
- Ei ole tullut eri kehotusta laittaa uutta viestiä aina jokaisesta uudesta vedosta.
Vastaprotestin tuloksena voidaan todeta, että ei ole aihetta hylätä vetoja.
Pelataan tämä kuukausi näillä säännöillä. Eli 30 ensimmäistä kohdetta lasketaan kilpailuun.Saako kisan järjestäjältä anoa lisävaihtoja, eli voiks pelata yli 30 kohdetta?@Mazaa asiasta?
Korruptoitunut johtoryhmä päätti kokouksessaan pitää säännöistä kiinni. Uhkailu, kiristys ja lahjonta eivät tällä kertaa tuottaneet tulosta.Kokisin sen epäreiluksi jos yht´äkkiä sääntöjä muutettaisin kun 11 päivää kisaa takana. Näin nimimerkki tiukkapipo. Toki @Mazaa sen asian päättää yhdessä korruptoituneen johtoryhmän kanssa.
Näin siksi, että olen esim. itse nyt lyönyt vetoja sillä tahdilla ettei se 30 vetoa ylity kuukaudessa.