Haluaisin vaihtaa heppani Thorell--> Eric Perrin
No jopas menee erikoiseksi.
No onpa kauheeta. Joo, meni vähän säätämiseksi, muttei mitään sellaista mistä ei selvittäisi. Ensi kaudella sitten vedot uusiksi ja säännöt kunnolla selviksi etukäteen epäselvien tilanteiden varalta, hoidetaan tämä nyt loppuun näin.Vittu mitä säätöä taas...
Tämä vaihtomahdollisuushan meni niin, että edellisessä vedossa mukana olleille annettiin mahdollisuus vaihtaa pelaaja ilmoittamalla siitä maanantaina 17.45 mennessä. Nyt annettiin mahdollisuus vaihtaa myöhemminkin, @Redrose :n päätöksellä. Onko hirveää säätöä muka? Redrose on vedon ylläpitäjä, joten ihan terveen järjen mukaan hänen sana on laki.Oon ulkona kun @Redrose alkoi keksimään näitä omia sääntöjä. Pitäkää tunkkinne. Oula Palve vapautuu myös.
Periaatteessahan tämä veto on ihan sama mikä silloin aikaisemmin aloitettiin, joten ei heillä kuulu olla mitään oikeutta kieltäytyä maksamasta. nyt palstalta potkut saaneen heppa teki hatun ja annettiin oikeus vaihtaa pelaajia. Näitä alkuperäisessä vedossa mukana olleita nimerkkejä on ensinnäkin vain 6, ja kaikki ovat olleet paikalla kun tätä vetoa on muokattu, ja heille on annettu ihan rehellinen oikeus vaihtaa pelaajia.Itse olin juuri valitsemassa pelaajaa ja oletin, että toki näiltä kuudelta listan ylimmältä nimimerkiltä on tullut henkilökohtainen hyväksyntä/viesti siitä, että ovat kisassa mukana ns. vanhalla hepallaan. Ilmeisesti näin ei ehkä olekaan?
Ihan lonkalta heitettynä luulen, että edellisen vedon yhteensä 30 nimimerkistä nuo 6 nimimerkkiä eivät ole kommentoineet mitään osallistumisestaan ja 24 nimimerkkiä ilmoitti peruvansa osallistumisensa.
Riskinä on nimittäin se, että ko. nimimerkit voivat ihan hyvin hävitessään sanoa etteivät ole osallistuneet koko kisaan, joten taidanpa skippaa koko kisan tällä kertaa.
Periaatteessahan tämä veto on ihan sama mikä silloin aikaisemmin aloitettiin, joten ei heillä kuulu olla mitään oikeutta kieltäytyä maksamasta. nyt palstalta potkut saaneen heppa teki hatun ja annettiin oikeus vaihtaa pelaajia. Näitä alkuperäisessä vedossa mukana olleita nimerkkejä on ensinnäkin vain 6, ja kaikki ovat olleet paikalla kun tätä vetoa on muokattu, ja heille on annettu ihan rehellinen oikeus vaihtaa pelaajia.
Osallistu pois vaan, cmon.
Onko tämä kohtalon sairasta ivaa, kun otteluseurantaketjussa mainittiin Perrinin loukkaantuneen?Haluaisin vaihtaa heppani Thorell--> Eric Perrin
Melko perus. Arposin vielä Immosen ja Perrinin välillä, ihme ettei sieltä tullut heti hattua.Onko tämä kohtalon sairasta ivaa, kun otteluseurantaketjussa mainittiin Perrinin loukkaantuneen?
Jos Zodiac poistuu, Oula Palve tekee hattutempun. Siitä voidaan olla varmoja. Muutenkin eiköhän tämän vedon hoida karman takia joku, joka otti hepakseen jonkun vedosta poistuneen vapauttaman.
Vittu menköön. Palve täällä.