Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta 21.9. =>

  • 11 811
  • 86

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin osallistumisen peruakin mikäli tässä tosiaan on näin kiire. Kaikki olen maksanut, mihin olen ikinä osallistunut.
Varmaan ymmärrät, ettei ole muiden kannalta reilua, jos sellainen henkilö settuisi voittamaan, joka ei ole maksanut yhtä tai useampaa edellistä vetoa? Peruminenkaan ei taida olla sääntöjen mukaan sallittua, mutta käytännössä et voi myöskään voittaa ennen kuin edelliset on maksettu pois.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varmaan ymmärrät, ettei ole muiden kannalta reilua, jos sellainen henkilö settuisi voittamaan, joka ei ole maksanut yhtä tai useampaa edellistä vetoa? Peruminenkaan ei taida olla sääntöjen mukaan sallittua, mutta käytännössä et voi myöskään voittaa ennen kuin edelliset on maksettu pois.

Kyllä mä sen yhen perkeleen kakskymppisen maksan ihan niinkuin ne kymmenen muuta tätä ennen. En ole edes vastaanottanut mitään maksutietoja, yleensä kun ne on viestinä tullut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä mä sen yhen perkeleen kakskymppisen maksan ihan niinkuin ne kymmenen muuta tätä ennen. En ole edes vastaanottanut mitään maksutietoja, yleensä kun ne on viestinä tullut.
Ei nyt ehkä ole aihetta suuttua? Olisi varmaan kannattanut kysellä maksutietoja, jos maksaminen on ollut siitä kiinni. Varmaan joku vahinko tapahtunut, jos maksutietoja ei ole saapunut sinulle asti.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Voin osallistumisen peruakin mikäli tässä tosiaan on näin kiire. Kaikki olen maksanut, mihin olen ikinä osallistunut.
No kiire ja kiire, mutta kyllähän maksut olisi suotavaa maksaa mahdollisimman pian, etenkin kun seuraava veto on jo käynnissä. Enkä minä vielä mitään varsinaisesti karhua, kyselin vain etteivät maksut ole unohtuneet tai tarkoituksella jätetty maksamatta.

Kyllä mä sen yhen perkeleen kakskymppisen maksan ihan niinkuin ne kymmenen muuta tätä ennen. En ole edes vastaanottanut mitään maksutietoja, yleensä kun ne on viestinä tullut.
Siis onko @Frank McKee epähuomiossa jättänyt laittamatta sulle maksutiedot?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No kiire ja kiire, mutta kyllähän maksut olisi suotavaa maksaa mahdollisimman pian, etenkin kun seuraava veto on jo käynnissä. Enkä minä vielä mitään varsinaisesti karhua, kyselin vain etteivät maksut ole unohtuneet tai tarkoituksella jätetty maksamatta.


Siis onko @Frank McKee epähuomiossa jättänyt laittamatta sulle maksutiedot?

Kuten sanoin, mitään maksutietoja en ole saanut.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Varmaankin my bad, joku muukin tästä kysyi ja ite lähestyi ja laitoin tiedon hänelle:
Bobbylle laitan hetimiten tiedot ja samalla otan tämän harteilleni...
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kyllä mä sen yhen perkeleen kakskymppisen maksan ihan niinkuin ne kymmenen muuta tätä ennen. En ole edes vastaanottanut mitään maksutietoja, yleensä kun ne on viestinä tullut.
Ja Bobby on ihan oikeessa, mun moka. Laitelty yyveitä puolin sun toisin.
Eli Bobby ja Zodiac ookoo.
Toivottavasti kaikki on kaikilla ookoo?
Jos ei oo niin eiku yyveetä kehiin...
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja Bobby on ihan oikeessa, mun moka. Laitelty yyveitä puolin sun toisin.
Eli Bobby ja Zodiac ookoo.
Toivottavasti kaikki on kaikilla ookoo?
Jos ei oo niin eiku yyveetä kehiin...

Varmistan vielä sinulle, maksuni on matkalla! Tää oma moka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös