Vedonlyönti Liigakauden 2020–2021 toisesta hattutempusta

  • 17 157
  • 106

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ilmoitan tässä myös, että veto jatkuu Liigan joulutaukoon saakka. Ellei siihen mennessä kenenkään pelaaja ole tehnyt hattutemppua, tämä veto raukeaa. Aloitetaan uusi veto sitten, kun koronatilanne sallii taas vähintään puolella yleisökapasiteetilla toimivat ottelut.
Mielenkiintoista, että veto raukeaa tai raukesi. Miksi näillä ei vain mennä siihen asti, että osuu? Mutta eipä siinä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mielenkiintoista, että veto raukeaa tai raukesi. Miksi näillä ei vain mennä siihen asti, että osuu? Mutta eipä siinä.

Menee vähän hankalaksi jatkaa nykyistä vetoa, koska kiinnitettyinä on useita NHL-lainapelaajia, joista todennäköisesti merkittävä osa kutsutaan omistajaseurojen toimesta takaisin Pohjois-Amerikkaan. On yksinkertaisempaa aloittaa alusta, kun Liiga ilmoittaa virallisesti käynnistävänsä pelit. Päivämääräkin voi siirtyä, jos koronatartunnat lähtevät joulusta aiheutuvan liikehdinnän takia nousuun.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mielenkiintoista, että veto raukeaa tai raukesi. Miksi näillä ei vain mennä siihen asti, että osuu? Mutta eipä siinä.

Koska kyse oli Liigan toisesta hattutempusta. Seuraava hattutemppu ja sen tekijä on kolmas. Toisen hattutempun teki pelaaja jota kukaan ei veikannut joten veto loppui siihen ja kukaan ei maksa kenellekään. Aloittakaa uusi kilpailu Liigan kolmannesta hattutempusta jos kiinnostaa.

Minä en ainakaan olisi maksanut jos joku veikatuista pelaajista olisi samalla kierroksella tehnyt kolmannen hattutempun.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Minä en ainakaan olisi maksanut jos joku veikatuista pelaajista olisi samalla kierroksella tehnyt kolmannen hattutempun.
Tähän kannattaakin @Redrose tehdä sääntöihin kirjaus asiasta joka monelle onkin jo ilmiselvää, mutta toisten pitää siitä vielä kinastella.

Eli kuten aikaisemmin kirjoititkin:

Tällöin todetaan vaan, ettei tuota hattutempun tehnyttä pelaajaa ollut kukaan varannut. Veto jatkuu ja päättyy sellaiseen hattutemppuun, jonka tekijän joku nimimerkki on varannut ilmoittautumisaikana. Veto raukeaa vain, jos runkosarja keskeytetään tai kausi päättyy.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tähän kannattaakin @Redrose tehdä sääntöihin kirjaus asiasta joka monelle onkin jo ilmiselvää, mutta toisten pitää siitä vielä kinastella.

Ihan hyvät pointit esitit, kun minä pidin asiaa itsestäänselvyytenä kirjoittaessani sääntöjä. Lisäsin asian avausviestin sääntöihin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvät pointit esitit, kun minä pidin asiaa itsestäänselvyytenä kirjoittaessani sääntöjä. Lisäsin asian avausviestin sääntöihin.
Lähtökohtaisesti muuten ketjun otsikko on mielestäni jo lähteissään hämäävä. Toinen hattutemppu on toinen, eikä toinen minkä joku täältä on veikannut. Olisi ehkä parempi puhua seuraavasta hattutempusta, eikä toisesta, niin se ei ole otsikkona yhtä sitova ja hämäävä niille, jotka eivät ole säännöistä täysin perillä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Lähtökohtaisesti muuten ketjun otsikko on mielestäni jo lähteissään hämäävä. Toinen hattutemppu on toinen, eikä toinen minkä joku täältä on veikannut. Olisi ehkä parempi puhua seuraavasta hattutempusta, eikä toisesta, niin se ei ole otsikkona yhtä sitova ja hämäävä niille, jotka eivät ole säännöistä täysin perillä.

Seuraava otsikko on sitten tällainen: Kolmas hattutemppuveto Liigakaudella 2020-2021. Tämä ei johda ketään harhaan ainakaan mun mielestä.

Edit. Tämän ketjun otsikon muuttamiseen meikäläisellä ei ole valitettavasti oikeuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös