Vedonlyönti alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa 2020

  • 13 946
  • 56

Knap

Jäsen
Pistepörssiveto: (10e buy in)
Nils Höglander, Knap
Oliver Wahlstrom, @Avuton tunari
Joe Veleno, @LostHorizon
Cole Caufield, @FutureHockey
Alexis Lafreniere, @Hasselbaink
Nolan Foote, @Peteliuz

Tämä veto tosiaan huipentuu finaaliin. Tällä hetkellä minun Höglanderini on veikatuista pelaajista pistepörssin ykkösenä 11 paunalla (5+6) toisena on paljon vähemmän pelannut @Hasselbaink in Lafreniere 8 tehopistellään (4+4). Tie-breaker tosiaan oli maalit, eli mikäli Lafreniere tämän vedon vie, tulee hänen teke tehdä neljä tehopistettä tai kolme, joista vähintään kaksi on vähintään maaleja.

Ehkä muut hevoset uskaltaa liputtaa ulos tästä kisasta jo. Jännä finaali tulee kyllä. Lafreniere ollut aivan pitelemätön ja hän jos kuka pystyy tuohon tekoon. Mulla on vahva veikkaus, että tämä kääntyy Lafille lopussa.
 

Knap

Jäsen
Pistepörssiveto: (10e buy in)
Nils Höglander, Knap
Oliver Wahlstrom, @Avuton tunari
Joe Veleno, @LostHorizon
Cole Caufield, @FutureHockey
Alexis Lafreniere, @Hasselbaink
Nolan Foote, @Peteliuz

Tämä veto tosiaan huipentuu finaaliin. Tällä hetkellä minun Höglanderini on veikatuista pelaajista pistepörssin ykkösenä 11 paunalla (5+6) toisena on paljon vähemmän pelannut @Hasselbaink in Lafreniere 8 tehopistellään (4+4). Tie-breaker tosiaan oli maalit, eli mikäli Lafreniere tämän vedon vie, tulee hänen teke tehdä neljä tehopistettä tai kolme, joista vähintään kaksi on vähintään maaleja.

Ehkä muut hevoset uskaltaa liputtaa ulos tästä kisasta jo. Jännä finaali tulee kyllä. Lafreniere ollut aivan pitelemätön ja hän jos kuka pystyy tuohon tekoon. Mulla on vahva veikkaus, että tämä kääntyy Lafille lopussa.
Laitan tilinroa tulemaan jossain vaiheessa. Jännäksi meni Lafin kanssa lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös