Mainos

Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2024–2025

• 2 866
  • 14

Knap

Jäsen
Tähän ketjuun vedonlyönnit tulevasta kaudesta.

Avausviestin mainostilan käytän jälleen Fantasy Pooliin, jossa meillä starttailee jo 7. vuosi. Mielenkiintoisia elementtejä riittää, kun sarjassa enää 10 joukkuetta. Kuka pääsee varaamaan Filppulan? Mukaan mahtuu uudet ja vanhat tekijät, linkki itse Fantasy Poolin ketjuun: Mestis Fantasy pool – Trash Talk 2024

Ilmottautumiset tähän tai tuohon ketjuun. Varauspäivä mahd. lähellä kauden alkua.

Tällä hetkellä mukana:
@Everton
@Franto
@Teemu#8
@stemme
@Sergei Fedorov
@Peteliuz
@Lättykuningas
@Knap

Tavoitteena vähintään 10 osallistujaa.

Zohan

Jäsen
Ivo Sedlacek tekee enemmän maaleja runkosarjassa, kuin valitsemasi pelaaja. Alle 20 matsia toisella niin veto peruuntuu.

Panos 30-50€. Voin muutaman ottaa eri pelaajia vastaan :)

Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
Ivo Sedlacek tekee enemmän maaleja runkosarjassa, kuin valitsemasi pelaaja. Alle 20 matsia toisella niin veto peruuntuu.

Panos 30-50€. Voin muutaman ottaa eri pelaajia vastaan :)
Voisin lähteä Juuso Jämsenillä mukaan 30e. Uskon, että tekee kammotehot ketterän ykkösketjussa terveenä pysyessään

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs

Sieltä osallistumaan, varata saa heti.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
Okei. Pahoittelut, mutta tuo 20 peliä on rajana, että veto menisi mitätöidyksi. En siis näe miksi mun kannattaisi tähän suostua, koska mun pelaaja voi myös loukkaantua milloin tahansa. Valitettavasti ovat osa peliä.
Joo, ymmärrän, eikä tietenkään tarvitse suostua, omaa peliähän tässä pelataan. Täytyy vaan toivoa omalta kannaltani, että Jämsen palaa tehokkaana takaisin ja, että Ivon ruuti olisi märkää ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy