Dynamo_FIN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ketterä
Elmeri Kaksonen, Ketterä (tehkää koostelistaus, kännykällä ei hätäpäissään jaksa)
Elmeri Kaksonen, Ketterä (tehkää koostelistaus, kännykällä ei hätäpäissään jaksa)
Ilmeisesti saa liittyä mukaan hattuvetoon vain ilmoittamalla pelaajan?
Mukaan jos vielä pääsee
Sovitaanko että puoli tuntia ennen alotuskiekkoja loppuu veikkausaika? Ja oman ratsunsa saa siihen saakka halutessaan vaihtaakin?
Jos rahaa ja halua on, saako laittaa useamman ehdokkaan?
Jos rahaa ja halua on, saako laittaa useamman ehdokkaan?
Itse olen käyttänyt perinnässä MC mootorrataspoisid palveluja. On halvempi ja tehokkaampi kuin suomen paikalliset perintää hoitavat.Vaikken itse osallistukaan tähän sanoisin että joku raja on hyvä olla. Ihan senkin takia että jos joku häviää tuossa kymmenellä pelaajalla 200 euroa ja tulee katumapäälle eikä sitten maksa tappioitaan niin tällaisen laittoman vedonlyönnin perintäkin pitää hoitaa ns. perinteisin menoin, eli oma käden oikeudella. Oikeusteitse ei varmasti onnistu ;)
Helvetin bandiitit on kyllä kovia, mutta kanuunankuulat ne vasta rajuja on. Niillä on 100+ jäsentä ja melkein 20 pyörää. Pääsevät keskittymään olennaiseen.Itse olen käyttänyt perinnässä MC mootorrataspoisid palveluja. On halvempi ja tehokkaampi kuin suomen paikalliset perintää hoitavat.
Mitäs jos rajataan kolmeen peluriin ja jos häviät se on sit voittajalle 60€ mitä muut mieltä?
Tosin jos moni innostuu pelaamaan kahdella tai kolmella pelurilla niin mahdolliselle seuraavalle vedolle on pois suljettuja pelaajia paljon.
Vai mennäänkö ihan sillä yhdellä pelaajalla.
Jos mielipidettä niin kommentoikaa.
Itelleni käy tuo 1,2,3 sillä en tarvii kuin tuon yhden voittoon.