Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2021–2022

  • 21 289
  • 152

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Ilmeisesti saa liittyä mukaan hattuvetoon vain ilmoittamalla pelaajan?

Just näin, ja lopuksi voittaja ilmoittaa YV:llä mihin saa suorituksen kuitata.

Paukku oli ja on 20€
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Ihan mielenkiinnosta kysäisin, itselläni ei ole rahaa eikä halua. Mutta onpahan tuokin vaihtoehto tarjolla.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Mitäs jos rajataan kolmeen peluriin ja jos häviät se on sit voittajalle 60€ mitä muut mieltä?
Tosin jos moni innostuu pelaamaan kahdella tai kolmella pelurilla niin mahdolliselle seuraavalle vedolle on pois suljettuja pelaajia paljon.
Vai mennäänkö ihan sillä yhdellä pelaajalla.
Jos mielipidettä niin kommentoikaa.
Itelleni käy tuo 1,2,3 sillä en tarvii kuin tuon yhden voittoon.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikken itse osallistukaan tähän sanoisin että joku raja on hyvä olla. Ihan senkin takia että jos joku häviää tuossa kymmenellä pelaajalla 200 euroa ja tulee katumapäälle eikä sitten maksa tappioitaan niin tällaisen laittoman vedonlyönnin perintäkin pitää hoitaa ns. perinteisin menoin, eli oma käden oikeudella. Oikeusteitse ei varmasti onnistu ;)
 
Itse kuvittelisin kohtuullisuuden löytyvän ilman rajoitteita, mutta ei tuo @OCE :n ehdottama max. 3 ole huono ehdotus. Onhan täällä mukana meitä peliriippuvaisia, jotka ovat valmiita lahjoittamaan rahansa muille (lähinnä imatralaisille).
 
Vaikken itse osallistukaan tähän sanoisin että joku raja on hyvä olla. Ihan senkin takia että jos joku häviää tuossa kymmenellä pelaajalla 200 euroa ja tulee katumapäälle eikä sitten maksa tappioitaan niin tällaisen laittoman vedonlyönnin perintäkin pitää hoitaa ns. perinteisin menoin, eli oma käden oikeudella. Oikeusteitse ei varmasti onnistu ;)
Itse olen käyttänyt perinnässä MC mootorrataspoisid palveluja. On halvempi ja tehokkaampi kuin suomen paikalliset perintää hoitavat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Itse olen käyttänyt perinnässä MC mootorrataspoisid palveluja. On halvempi ja tehokkaampi kuin suomen paikalliset perintää hoitavat.
Helvetin bandiitit on kyllä kovia, mutta kanuunankuulat ne vasta rajuja on. Niillä on 100+ jäsentä ja melkein 20 pyörää. Pääsevät keskittymään olennaiseen.

Itsekään en ole vedossa mukana, mutta jonkun ylärajan ehkä tuohon laittaisin, jos itse saisin päättää.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Mitäs jos rajataan kolmeen peluriin ja jos häviät se on sit voittajalle 60€ mitä muut mieltä?
Tosin jos moni innostuu pelaamaan kahdella tai kolmella pelurilla niin mahdolliselle seuraavalle vedolle on pois suljettuja pelaajia paljon.
Vai mennäänkö ihan sillä yhdellä pelaajalla.
Jos mielipidettä niin kommentoikaa.
Itelleni käy tuo 1,2,3 sillä en tarvii kuin tuon yhden voittoon.

Tuo boldattu on hyvä pointti, max kolme pelaajaa, mutta ite kannattaisin boldatusta syystä max kahta.

Kukaanhan tätä ei rahan takia tee vaan maineen ja kunnian vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös