Jukurit sijoittuu KooKoota paremmin runkosarjassa.
Panos 50€.
Ässien Peter Tiivola tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Lukon Tapio Laakso.
Panos: 25€
Voisin napata ensimmäisen kiinni.
Eli väitän et Kookoo sijoittuu Jukureita korkeemmalle runkosarjassa.
Nojaa, aina välillä tulee jotain kummallisuuksia vastaan. Esim. jotain joukkuetta halutaan lyödä mestariksi puolivälierävaiheessa, kun buukkereilta saisi viiden kerrointa(palstalla siis kerroin kaksi, koska tuo oli kyllä/ei -kohde). Tai sitten kerran tuli vastaan sellainen, missä nimimerkki väitti kahden altavastaajan menevän puolivälieristä jatkoon. Tuolle tuplalle oli muistaakseni kerroin jotain kahdeksan pintaan.Palstaa lukevat osaavat sekä laskea että ymmärtävät jotakin jääkiekosta.
Jarkko Immoselle kiinni.Haluisko joku ottaa vähän vetoa?
Elikkäs mä väitän, että Oula Palve tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin sinun valitsemasi pelaaja. Jos jompikumpi pelaa alle 30 peliä veto ei ole enää voimassa
20€?
Nyt pari peliä nähneenä kaduttaa jo tämä Lahtisen veto :D noo kausi on pitkä ja voi käydä mitä vain, mutta ihan tekijämieheltä vaikuttaa.Just näin.
Nyt pari peliä nähneenä kaduttaa jo tämä Lahtisen veto :D noo kausi on pitkä ja voi käydä mitä vain, mutta ihan tekijämieheltä vaikuttaa.
Anyone?Lähteekö joku Lukkofani mukaan Satakunnan derby haasteeseen?
Minä väitän, että Ässät voittaa Satakunnan derbyjä enemmän kuin Lukko ja sinä väität taas toisinpäin. Tähän lasketaan vain runkosarjan ottelut, ei pudotuspeli- eikä harjoitusotteluita.
Jos voitot menevät tasan 3-3, veto ratkeaa seuraavanlaisesti: Tehdyt maalit -> Maaliero (tehdyt miinus päästetyt). Jos ei näilläkään selviä niin katsotaan kauden jälkeen.
Nopein Lukkofani tarttukoon haasteeseen.
Panos 50€
Menikö se @Tuamas niin, että sä sanoit Ässien olevan Lukkoa edellä runkosarjan jälkeen ja mä taas sanoin Lukon olevan edellä? Ja panos oli sama eli yhden tähden jaloviina tai 20€ käteistä...
kattellaan maksua sit taas vaikka Porisperes.
Eihän tuolla ole kuin Ilveksen Halmo, Lukon Danforth ja Sportin Foster, Sutter & Rapuzzi.Lucas Lessio tekee runkosarjassa enemmän pisteitä per peli kuin valitsemasi pohjoisamerikkalaishyökkääjä, joka on myöskin ensikertalainen Liigassa.
50-100 €. Nopein tarttukoon.
Eihän tuolla ole kuin Ilveksen Halmo ja Sportin Foster & Rapuzzi. Joten sikäli aika epäreilua rajata noin.
Olihan niitä enemmänkin :DJaa? En tiedä muiden hankinnoista, kuvittelin että niitä olisi enemmän. Luulin ainakin SaiPan naarannenen sen perus 2-3 pohjoisamerikkalaista.
+SaiPan MorleyEihän tuolla ole kuin Ilveksen Halmo, Lukon Danforth ja Sportin Foster, Sutter & Rapuzzi.
Lucas Lessio tekee runkosarjassa enemmän pisteitä per peli kuin valitsemasi pohjoisamerikkalaishyökkääjä, joka on myöskin ensikertalainen Liigassa.
50-100 €. Nopein tarttukoon.
Lähdetään tähän SaiPan Tyler Morleyllä. Panos 60 euroa. Otetaanko pelirajoituksia? Mun mielestä olisi hyvä sääntö, että molempien pitää pelata vähintään 30 ottelua, jotta veto on voimassa.
Viimeiseen yhdeksään kauteen kaksi kertaa jäähymäärä on ollut yli 60min (09-10 68min ja 11-12 115min). Joten eipä Denisov ole ollut mikään kova jäähyilemään. Ei ole urallaan ikinä rikkonut tuota 120 minuutin rajapyykkiä P-Amerikan ulkopuolella.Isäntä Vladimir Denisov alle 119,5min jäähyjä runkosarjassa 2018-2019 SaiPan paidassa. 50€ veto esim, lähteekö kukaan?
Mä voisin lähteä Kärppien Ville Leskisellä tähän.En jaksanut kahlaa koko ketjua läpi.
Jos kukaan ei ole vielä kehittänyt vetoa jossa veikataan kauden 2018-19 ensimmäistä hattutemppua niin olisiko halukkaita lähtee mukaan vaikkapa 20e panoksella ?