Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

• 68 960
  • 381

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Joo, meinasin jo joulun tienoolla tämän kuitata, mutta aattelin että katotaan kuitenki loppuun asti. Tiukka mutta tasainen kisa oli.

Eiku. :D
Sieltä tulikin maksu. Kiitoksia nopeasta toiminnasta ja kaikkea hyvää sinne.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Stransky ei ”palannut” mihinkään toiseen SM-liigajoukkueeseen, joten vähäinenkin oljenkorsi katkesi jo aikaa sitten. @Hannutic voisi myös laittaa numeronsa yksityisviestinä, niin saan vedon maksettua.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Stransky ei ”palannut” mihinkään toiseen SM-liigajoukkueeseen, joten vähäinenkin oljenkorsi katkesi jo aikaa sitten. @Hannutic voisi myös laittaa numeronsa yksityisviestinä, niin saan vedon maksettua.
@Raymond Pearl maksoi vetonsa heti kun sai maksutiedot, eli hoiti homman mallikkaasti!

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
@Powerage myös hoiti homman esimerkillisesti. Kiitos ja kumarrus.

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
50€ kiinni että Lukko on runkosarjassa neljän sakissa.
M
Sulla 156 pistettä ja mulla 151 pistettä. Olin itseasiassa jo valmis ruinaamaan tilitietoja sulta, että kuittaan vedon pois, mutta olikin paljon tiukempi tilanne kuin kuvittelin.

Tässä on @Seppis toistaiseksi vahvoilla.

Kalynuk 25 ja Martin 40 pistettä. Taitaa olla melko selvää kauraa
Meidän välinen tais ratketa tänään?

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Vetoidea: joukkueen 6 eniten otteluita pelanneiden puolustajien pisteet.

Ideana siis että minun joukkueen 6 eniten runkosarjassa otteluita pelanneiden puolustajien tehopisteet lasketaan yhteen vs sinun valitseman joukkueen ja voittaja on se kumman puolustajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä.

Esim minun joukkueessa pelaa 11 eri puolustajaa kauden aikana ja näistä katsotaan kuusi ketkä on pelannut eniten otteluita ja vain näiden pisteet lasketaan.

Vaikka joku pelaisi 15 peliä ja tekisi 37 pistettä, mutta jos ei ole kuuden eniten pelanneen pelaajan joukossa niin hänen pisteitä ei lasketa, vaan esim 59 peliä pelanneen ”hampaattoman kanukin” 0+3 lasketaan.

Jos liigan sisällä tapahtuu siirtoja toisiin joukkueisiin kuten Niku Jyp -> ilves 23-24 kaudella, lasketaan molempien joukkueiden pisteet/pelatut ottelut mukaan jos vain pelaa joukkueessasi runkosarjan päätteeksi.

Kauden lopussa sitten lasketaan pisteet yhteen ja voittaja on selvillä.

Toivottavasti selitin tarpeeksi järkevästi, ja saitte kiinni.

Minun joukkue on Pelicans.

Otan max kolme vetoa eri joukkueita vastaan.

Panoksen voit määrittää väliltä 20-50€ per veto.

Vs. Hattutemppu (Tappara) 30€
Vs. Sturba (Kärpät) 20€
Vs. Cover (HIFK) 50€
Tämä meni näköjään selvästi sulle, kun mulla jäi kaiken lisäksi Björk ulkopuolelle. Sulla pisteitä 95, mulla 65.
Jos joku halajaa runkosarjavetoja oma joukkue vs Pelicans, niin käy. (Poislukien Isot Pahat Tamperelaiset, joiden ylivoimaisuus tylsistyttää kaikkia)

Lukkoa vastaan olen myös yhden ottanut jo.

Kärpillä hyppään vetoon. Panos 20-50e, saat päättää.
Taas tuli turpaan Pelicansin mieheltä. 3-1. Ei maha mittää. Vai oliko tämä sijoituksen mukaan? Silloinhan peli on vielä auki.

Pistän yv molemmille (kunhan saadaan varmuus tästä toisesta vedosta).

Aapee79

Jäsen
Hyh hyh. Lukko - Ipa -KalPa triolla olisi 994 kerrointa tulossa. Huomenna ollaankin Lukon ja KalPan vankkureissa. Kärpät hoitakoon IFK:ltä pojoja, niin SaiPa nousee sillä neloseksi. Saa suorittaa.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
@Bobby kerrankin näin päin, pistän yyveellä maksutiedot. Tuo viisikkoveto tuli mulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy