Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Eiköhän tämä tule kotio myös laitan YvOtatko tähän 10€ lisäpetsin jos sanon Ilveksestä Daniel Gazda ja Eemeli Suomi?
Eiköhän tämä tule kotio myös laitan YvOtatko tähän 10€ lisäpetsin jos sanon Ilveksestä Daniel Gazda ja Eemeli Suomi?
Joo, meinasin jo joulun tienoolla tämän kuitata, mutta aattelin että katotaan kuitenki loppuun asti. Tiukka mutta tasainen kisa oli.Eiköhän tämä tule kotiin. Laitan YVn
Sieltä tulikin maksu. Kiitoksia nopeasta toiminnasta ja kaikkea hyvää sinne.Joo, meinasin jo joulun tienoolla tämän kuitata, mutta aattelin että katotaan kuitenki loppuun asti. Tiukka mutta tasainen kisa oli.
Eiku. :D
Eiköhän tämä tule kotio myös laitan Yv
@Rupture tää oli aika selvä peli.Mukana Jori Lehterällä&Luke Martinilla
Tämä ratkesi jo viime kierroksella... pistän yv.Tällaisella muokkauksella kelpaa Kiekko-Espoon osalta. Tälle kuitti.
@Raymond Pearl maksoi vetonsa heti kun sai maksutiedot, eli hoiti homman mallikkaasti!Stransky ei ”palannut” mihinkään toiseen SM-liigajoukkueeseen, joten vähäinenkin oljenkorsi katkesi jo aikaa sitten. @Hannutic voisi myös laittaa numeronsa yksityisviestinä, niin saan vedon maksettua.
M50€ kiinni että Lukko on runkosarjassa neljän sakissa.
Meidän välinen tais ratketa tänään?Sulla 156 pistettä ja mulla 151 pistettä. Olin itseasiassa jo valmis ruinaamaan tilitietoja sulta, että kuittaan vedon pois, mutta olikin paljon tiukempi tilanne kuin kuvittelin.
Tässä on @Seppis toistaiseksi vahvoilla.
Kalynuk 25 ja Martin 40 pistettä. Taitaa olla melko selvää kauraa
Minä valitsen HIFK:n kriisijoukkueeksikin jo nimetystä porukasta kaksi suhteellisen nuorta oria, eli Kristian Vesalainen ja Aron Kiviharju. Uskon vahvasti molempien ensi kauteen.
Tämä veto kuitattu.Valitsen suoraan Vilmos Gallon ja Riley Sawchukin.
Tämä meni näköjään selvästi sulle, kun mulla jäi kaiken lisäksi Björk ulkopuolelle. Sulla pisteitä 95, mulla 65.Vetoidea: joukkueen 6 eniten otteluita pelanneiden puolustajien pisteet.
Ideana siis että minun joukkueen 6 eniten runkosarjassa otteluita pelanneiden puolustajien tehopisteet lasketaan yhteen vs sinun valitseman joukkueen ja voittaja on se kumman puolustajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä.
Esim minun joukkueessa pelaa 11 eri puolustajaa kauden aikana ja näistä katsotaan kuusi ketkä on pelannut eniten otteluita ja vain näiden pisteet lasketaan.
Vaikka joku pelaisi 15 peliä ja tekisi 37 pistettä, mutta jos ei ole kuuden eniten pelanneen pelaajan joukossa niin hänen pisteitä ei lasketa, vaan esim 59 peliä pelanneen ”hampaattoman kanukin” 0+3 lasketaan.
Jos liigan sisällä tapahtuu siirtoja toisiin joukkueisiin kuten Niku Jyp -> ilves 23-24 kaudella, lasketaan molempien joukkueiden pisteet/pelatut ottelut mukaan jos vain pelaa joukkueessasi runkosarjan päätteeksi.
Kauden lopussa sitten lasketaan pisteet yhteen ja voittaja on selvillä.
Toivottavasti selitin tarpeeksi järkevästi, ja saitte kiinni.
Minun joukkue on Pelicans.
Otan max kolme vetoa eri joukkueita vastaan.
Panoksen voit määrittää väliltä 20-50€ per veto.
Vs. Hattutemppu (Tappara) 30€
Vs. Sturba (Kärpät) 20€
Vs. Cover (HIFK) 50€
Jos joku halajaa runkosarjavetoja oma joukkue vs Pelicans, niin käy. (Poislukien Isot Pahat Tamperelaiset, joiden ylivoimaisuus tylsistyttää kaikkia)
Lukkoa vastaan olen myös yhden ottanut jo.
Taas tuli turpaan Pelicansin mieheltä. 3-1. Ei maha mittää. Vai oliko tämä sijoituksen mukaan? Silloinhan peli on vielä auki.Kärpillä hyppään vetoon. Panos 20-50e, saat päättää.
Tää tais ratkee tänään meitsin eduksi jos laskin oikein.Voin ottaa 50e kiinni.
Siis tää.IFK ei ole runkosarjan päätteeksi sijoilla 1-6. Panos 20-50e
Tämä alkaa olemaan ratkennut. Laitan YV:lla maksutietoja.Jos sanon että Vilmos Gallo räppää 20 maalia tai yli niin oletko eri mieltä 20e panoksella.
Viime kaudella meni mun tälläinen veto mainiosti Leskisen kanssa...