Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 8 720
  • 42

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitsen suoraan Vilmos Gallon ja Riley Sawchukin.

Rohkea veto tuo Kiviharju. Katsotaan miten onnistuu.

Kuitti minun puolesta.

Minulla on erittäin karvaita kokemuksia vedonlyönnistä, kun mennään niin sanotusti varmoilla, joten mieluummin panostan tässä kohtaa erittäin itsevarmaan mutta tervepäiseen junioriin.

Done deal mun puolesta.
 

Ylly

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Carolina Hurricanes
Hmm, kävi mielessä yksi vedonlyönti-idea. Haluaisin lyödä vetoa KooKoon puolesta, ja mielestäni tämä on suhteellisen reilu.

Minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sinä valitset näiden joukkueiden seasta (HPK, Jukurit, Kiekko-Espoo, SaiPa, Sport) kaksi hyökkääjää, ja kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa voittaa vedon.

Jos tuo ei kuulosta reilulta, niin voit valita näiden joukkueiden seasta yhden hyökkääjän ja yhden pakin (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät), ja minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sama kaava, että kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä runkosarjassa voittaa.

Voisin ottaa 2-3 vetoa vastaan panoksella 20€.
Pitääkö puolustaja ja hyökkääjä olla samasta joukkueesta? Jos ei, niin voisin lähtee tähän mukaan Luke Martinilla ja Teemu Turusella? Jos pitää olla samasta joukkueesta niin mietin sopivat ukot.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Pitääkö puolustaja ja hyökkääjä olla samasta joukkueesta? Jos ei, niin voisin lähtee tähän mukaan Luke Martinilla ja Teemu Turusella? Jos pitää olla samasta joukkueesta niin mietin sopivat ukot.
Pitää mielestäni. Sen olisi voinut sanoa tuossa viestissä selkeämmin.
 

Saku98

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hmm, kävi mielessä yksi vedonlyönti-idea. Haluaisin lyödä vetoa KooKoon puolesta, ja mielestäni tämä on suhteellisen reilu.

Minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sinä valitset näiden joukkueiden seasta (HPK, Jukurit, Kiekko-Espoo, SaiPa, Sport) kaksi hyökkääjää, ja kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa voittaa vedon.

Jos tuo ei kuulosta reilulta, niin voit valita näiden joukkueiden seasta yhden hyökkääjän ja yhden pakin (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät), ja minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sama kaava, että kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä runkosarjassa voittaa.

Voisin ottaa 2-3 vetoa vastaan panoksella 20€.
Mukana Jori Lehterällä&Luke Martinilla
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Mukana Jori Lehterällä&Luke Martinilla
Vastaan Radek Koblizekilla ja Vilmos Gallolla.

Siinä on kyllä aikamoinen double-punch kombo. Katsotaan jos Jorilla riittää vielä. :)

Kuitti minun puolesta. Tämä on viimeinen veto jonka otan vastaan, koska yhden jäsenen kanssa on sovittu erikseen.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jos joku ei luota suosikkijoukkeensa hyökkäysvoimaan, niin on mahdollisuus päästä lyömään vetoa.

Minä nimittäin väitän, että HPK tekee ensi kaudella vähemmän maaleja kuin sinun valitsemasi joukkue.

Eli: Vedon voittaa vähemmän maaleja tehnyt joukkue, jos vielä jäi epäselväksi.

Panokseksi kelpaa vaikkapa 25 euroa oikein hyvin, niin on jotain pientä jännitettävää ensi kaudella.
 

Saku98

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vastaan Radek Koblizekilla ja Vilmos Gallolla.

Siinä on kyllä aikamoinen double-punch kombo. Katsotaan jos Jorilla riittää vielä. :)

Kuitti minun puolesta. Tämä on viimeinen veto jonka otan vastaan, koska yhden jäsenen kanssa on sovittu erikseen.
Pelaajat omalla riskillä ja ei ole pelimääräminimiä?
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilveksen Simon Stransky tekee ensi kaudella liigaennätyksensä 40 pistettä tai yli.

Yksi veto 50€.
Ei tee. Stransky tekee 2024-2025 kaudella Liigassa 39 tehopistettä tai alle. Jos ei käy yhdessäkään pelissä jäällä, niin voidaan sopia että veto raukeaa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Täällä on ollut vähän out-of-the-box -tyyppisiä vetoideoita...

Haluaisiko joku tarttua seuraavaan?

K-Espoo saa vähintään yhden pisteen runkosarjassa jokaiselta joukkueelta. Poikkeuksena Pelicansia (vain kaksi keskinäistä ottelua, sattuma voi vaikuttaa liikaa) ei oteta huomioon.

Joukkuetta ei tarvitse nimetä, vaan nimenomaan niin, että K-Espoo saa kaikilta vähintään neljästi kohdattavalta joukkueilta niistettyä vähintään yhden pisteen runkosarjassa.

Panos vaikka 20 €.

En osaa arvioida sen tarkemmin, onko tämä kuinka reilu veto kumpaankaan suuntaan.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Jos joku ei luota suosikkijoukkeensa hyökkäysvoimaan, niin on mahdollisuus päästä lyömään vetoa.

Minä nimittäin väitän, että HPK tekee ensi kaudella vähemmän maaleja kuin sinun valitsemasi joukkue.

Eli: Vedon voittaa vähemmän maaleja tehnyt joukkue, jos vielä jäi epäselväksi.

Panokseksi kelpaa vaikkapa 25 euroa oikein hyvin, niin on jotain pientä jännitettävää ensi kaudella.
Otan vedon vastaan Mikkelin Jukureilla, sillä luotan sokeasti ilman syytä oman suosikkijoukkueeni hyökkäysvoimaan. q:-)
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huono kerroinhan tässä vedossa on itselleni, mutta lyöty mikä lyöty. Helmikuussa katsellaan, miten kävi.
Pakko tuohon oli tarttua, kun se sopii niin hyvin mielessäni tällä hetkellä pyörivään "Jääkiekko ja ikuinen optimismi" -asiaan. Jos voitan, niin lupaan käyttää rahat Ilves - Kiekko-Espoo ottelutapahtuman merkeissä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos sanon että Vilmos Gallo räppää 20 maalia tai yli niin oletko eri mieltä 20e panoksella.

Viime kaudella meni mun tälläinen veto mainiosti Leskisen kanssa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös