Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 29 239
  • 188

Le Deal

Jäsen
Sanon että Linus Andersson tekee enemmän maaleja liigan runkosarjassa kuin Jens Lööke.


Tasatilanteessa ratkeaa kumpi pelannut vähemmän otteluita, tämän jälkeen jos tasan se kummalla on vähemmän syöttöjä voittaa.

Panos 50€.

Veto mitätöityy jos vähemmän maaleja tehnyt pelaaja pelaa alle 45 ottelua. Eli vähemmän maaleja tehneen pelaajan täytyy pelata vähintään 45 ottelua kaudella 24-25 liigan runkosarjassa.
 
Viimeksi muokattu:

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähtiskö vaikka joku IFK, Pelicans tai KalPa fani runkosarjavetoon Lukkoa vastaan?

Panos 50e
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Ottaako joku Ässät / IFK / Pelicans / Lukko akselilta kiinni TPS:ää vastaan vedon runkosarjasijoituksesta? Minä väitän, että TPS on korkeammalla.

Otan vain yhden, 25€ panoksella. Katson myös nimimerkin ikää ja mahdollista aikaisempaa vedonlyöntihistoriaa ennen kuin vedon hyväksyn.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ottaako joku Ässät / IFK / Pelicans / Lukko akselilta kiinni TPS:ää vastaan vedon runkosarjasijoituksesta? Minä väitän, että TPS on korkeammalla.

Otan vain yhden, 25€ panoksella. Katson myös nimimerkin ikää ja mahdollista aikaisempaa vedonlyöntihistoriaa ennen kuin vedon hyväksyn.
Lukolla lähden tähän.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähteeko joku lyömään runkosarja vetoa Lukkoa vastaan joillain näistä joukkueista TPS,Pelicans,Kalpa tai IFK.

Voisin ottaa jokaista joukkuetta vastaan yhden 30-50e vedon.
 
Viimeksi muokattu:

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Nappaisiko joku Lukkofani kiinni 20€ vedon tuohon Pitsiturnauksen Lukko-Ässät peliin?

Minä sanon että Ässät klaaraa.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juurikin näin olen käsittänyt, että tuossa edetään. Kunhan oma viisikko on samasta jengistä kasattu, niin ei muuten väliä. Ja yhteenlasketut pisteet.

Voisin hypätä tähän messiin, otetaanko samat kuin muillakin tuossa ollut, eli kauden aikana sallittu yksi vaihto halutessaan ja päivä ennen kauden avausta pitää olla viisikko lukittu?

Jos näin, niin oma viisikkoni on tässä kohtaa:

Jormakka - Schnarr - Ojantakanen - Pulkkinen - Jonsson

Jonkin muutoksen saatan tehdä vielä riippuen Pulkkisen kuvioista ja mahdollisesti vielä tulevasta hankinnasta hyökkäyspäähän.

Lähtikö @Raymond Pearl tähän?

Jos ei niin itse voin lähteä viisikolla;

Suomi - Mäntykivi - Stransky Pelli - Gazda
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mikä siis viisikkovedon sääntö on? Viisikon yhteenlasketut pisteet? Voivat tosiasiassa pelata eri kentällisissä?

JOS olen tulkinnut säännöt oikein, olen mukana 30€ vedossa viisikolla: Suomi - Mäntykivi - Lööke/Stransky - Pelli - Gazda

Stranskyn ja Lööken välillä teen ratkaisun harjoituspelien jälkeen. Myös Najman saattaa ottaa tuon paikan.
@Raymond Pearl nappasi jo vetonsa, mutta täälläkin olisi kiinnostusta viisikkovetoon. Eli 3 hyökkääjää + 2 pakkia samasta jengistä, panoksena 30€.

Oma viisikkoni: Vesalainen-Lehterä-Kodytek-Martin-Sund.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähtikö @Raymond Pearl tähän?

Jos ei niin itse voin lähteä viisikolla;

Suomi - Mäntykivi - Stransky Pelli - Gazda
En ole saanut ainakaan toistaiseksi mitään vastausta tuolta suunnalta.

Otetaan me keskenämme, niin saadaan ainakin nyt varmistus tälle vedolle! @Raymond Pearl voi napata tuosta @Hokipedia n, jos vielä on kiinnostunut, kun seuraavan kerran palstalle saapuu.

Oma viisikkoni vielä tähän viestiin, niin on selkeää.

Jormakka - Schnarr - Ojantakanen - Pulkkinen - Jonsson
 

Surtr

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyisiköhän kuutta innokasta lyömään vetoa Pitsiturnauksen voittajasta? Panos vaikka 20e ja voittaja korjaa potin. Aika lottoahan tuo luonnollisesti on, mutta toimikoon vaikka pienenä lisämausteena turnauksen seuraamiseen.

Itse JYPillä mukana.

Lukolla kiinni.

Nokitan Padalla.

Mennään näillä. Mutta lyödään vetoa ainoastaan voittajasta, eli jos turnauksen voittaa joukkue jota kukaan ei ole valinnut, niin veto raukeaa. Mukaan voi liittyä perjantaihin klo 8.45 mennessä.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole saanut ainakaan toistaiseksi mitään vastausta tuolta suunnalta.

Otetaan me keskenämme, niin saadaan ainakin nyt varmistus tälle vedolle! @Raymond Pearl voi napata tuosta @Hokipedia n, jos vielä on kiinnostunut, kun seuraavan kerran palstalle saapuu.

Oma viisikkoni vielä tähän viestiin, niin on selkeää.

Jormakka - Schnarr - Ojantakanen - Pulkkinen - Jonsson

Jees, kuitataan tämä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös