Väitän että mestaruutta ei juhlita tampereella. Panos 20€. Varmaan halukkaita riittää?
Joo täältä löytyy ainakin. Otatko toisen vielä?
Väitän että mestaruutta ei juhlita tampereella. Panos 20€. Varmaan halukkaita riittää?
Voisin lähteä Veli-Matti Savinaisella tähän jos sopiiVäitän että Julius Junttila tekee enemmän maaleja pudotuspeleissä, kuin valitsemasi pelaaja (Pl. Ojamäki, Vesalainen)
Junttilallahan on jo kolmen maalin etumatka, mutta joku lähtee mukaan jos lähtee.
Panos 20€
Kyllä käy.Joo täältä löytyy ainakin. Otatko toisen vielä?
Kyllä käy.
Vetotarjous tältä osin päättynyt
Jos otat useampia, niin voisin lähteä Henrik Haapalalla.Väitän että Julius Junttila tekee enemmän maaleja pudotuspeleissä, kuin valitsemasi pelaaja (Pl. Ojamäki, Vesalainen)
Junttilallahan on jo kolmen maalin etumatka, mutta joku lähtee mukaan jos lähtee.
Panos 20€
Voisin lähteä Veli-Matti Savinaisella tähän jos sopii
Otetaan molemmat samaan konkurssiin. Enempää en ota.Jos otat useampia, niin voisin lähteä Henrik Haapalalla.
Jos oikein oon laskenut, niin sun viisikolla 57+87=144 ja mulla 47+112=159Ei taida @Tikiti ja @Mighty Mickey sitä ykkössentteriä Raumalle tulla ennen kauden alkua, joten vaihdoin Sompin ja Pooleyn alkuperäisestä viisikosta pois ja nyt viisikko on;
Repo-Karjalainen-Kestner
Reunanen-Gregoire
Luonnollisesti saatte myös itse halutessanne vaihtaa pelaajia, mutta kun kiekko tipahtaa jäähän, niin sitten täytyy viisikko olla lukittuna.
Minkälaisen kertoimen annat Ässien jatkoonpääsylle?Tuolla Playoff-ketjussa taisi olla Ässiin uskovia.
Onko rahan kanssa uskovia?
Minkälaisen kertoimen annat Ässien jatkoonpääsylle?
En minä mikään kertoimenlaskija ole.
50€ kumpi menee Ilves - Ässät parista jatkoon. Itse valitsen siis Ilveksen.
Olet sää kyl juoni!
Sori, Veikkauksen kautta ehdein jo pelata Ässiä 6,9 kertoimella.
Monessakin paikassa onOnko siellä semmoinenkin veto, että kumpi menee jatkoon?
Monessakin paikassa on
On, tänäänkin. Kerroin tippunut 5,9:ään.Onko siellä semmoinenkin veto, että kumpi menee jatkoon?
Veli-Matti Savinainen teki juuri pudotuspelien neljännen maalin.Väitän että Julius Junttila tekee enemmän maaleja pudotuspeleissä, kuin valitsemasi pelaaja (Pl. Ojamäki, Vesalainen)
Panos 20€
50e Ilves on mestari tällä kaudella. Haluaako joku haastaa toisella joukkueella?
Tapparalla kiinni.
Helpot rahat kelpaa aina, eli tähän kiinni.
Kiitoksia jännityksestä ja paskasta tuulettimessa tällä kertaa. Laitan tiistaina maksuun.Nämä tulikin sitten maaliin tänne päin.
Laitan viestiä tulemaan!
Hei moi!Täältä löytyy. Tottakai pelsujen puolella, joka tästä parista minun mielestä jatkoon menee.
20€? Vai paljon?