Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 560
  • 321

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Puolivälin päivitys tämän kauden vedoista mitkä aika kivalla prosentilla uimassa kotiin tämän hetkisillä tilanteilla:

@Krepo kanssa on Pelicans - SaiPa runkosarjasijoituksesta 20e veto
@Anruusi kanssa on Pelicans - Ässät runkosarjasijoituksesta 50e veto + 50e veto Pelicans top 10 sijoituksesta.
@Jooseppi kanssa on Jukureiden top10 sijoituksesta 50e veto.

@Krepo kanssa veto minun eduksi ja tästä maksukin hoidettu, kiitos siitä.

@Anruusi kanssa tänään iso peli, voitolla Pelicans varmistaa korkeamman runkosarjasijoituksen ja molemmat menee minun eduksi.

@Jooseppi kanssa lyödyssä vedossa taidan joutua maksumieheksi.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän se passaa, eli:

Jos päädytään tasapisteisiin, maaliero ratkaisee. Jos maaliero tasan, seuraavana tehdyt maalit. Jos nekin tasan, yleisökeskiarvo keskinäisissä matseissa.

Eli sinä väität, että Lukko kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Ässät. Minä väitän, että Ässät kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Lukko. Ja runkosarjaotteluista lienee kyse.

Jaahas kaveria ei ole näkynyt sitten syyskuun paikalla, joten rahat näyttävät jäävän saamatta jälleen kerran. Nyt 100€ jäänyt saamatta, koska edellisen vedon pahamaineinen huijarinimimerkki Niklas Koivisto jätti maksamatta.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas kaveria ei ole näkynyt sitten syyskuun paikalla, joten rahat näyttävät jäävän saamatta jälleen kerran. Nyt 100€ jäänyt saamatta, koska edellisen vedon pahamaineinen huijarinimimerkki Niklas Koivisto jätti maksamatta.
Mulla myös jäänyt nyt jo kahdelta eri Ässät-kannattajalta veto saamatta. Perkeleen Pori.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nimimerkin @teroz kanssa sovittiin HPK:n osastossa seuraava veto:

Panos 50 e. Jos KooKoo jatkaa play offseihin, teroz maksaa. Jos HPK jatkaa, Hamu maksaa.

Nyt ei kummallakaan oikein ole luottoa omiin...
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liedeksen Hessuun luultavimmin viittailet.

Peliäkään väliin jättämättä Liedes etenee tasaisella vauhdilla maalisaldoon 19,615 maalia/60 ottelua.

Mutta kun otamme huomioon lähiaikojen mainion maalivireen (5 maalia neljään edelliseen), voimme olla varmoja, että Liedes paukuttaa vähintään 20 kuluvalla kaudella. Edellisen neljän peli tahdilla jatkaessaan saatetaan "teräsmies" nähdä jopa taistelussa maalikuninkuudesta.

On se kone.
Jätti aika viime hetkeen
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Menetetään neitsyys tässä(kin) hommassa.

Tuplakohde, panos 25€ + 25€ eli voi päättyä myös tasatulokseen ;)

Ilves on runkosarjassa 60 ottelun jälkeen korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€.

Ilves on CHL-kauden jälkeen (eli päätyyn asti) korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€. Edit. Jos molemmilla matka jää kesken ennen aikojaan, pisteet ratkoo, sitten voitetut ottelut, sitten maaliero ja tarvittaessa tehdyt maalit. Näistä voidaan vielä neuvotella jos tarvetta.

Yhteensä veto siis 50€. Yhden kanssa lyön vedon.
No olihan se tiukka veto. Jännittävintä mitä on tällä kaudella saanut seurata (kiitos Kärpät!). Pistän YV:tä tulemaan :)
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähteekö joku raumalainen tähän; väitän että Will Graber tekee enemmän pisteitä ensi kaudella kuin Julius Mattila. Vähemmän pisteitä tekevällä pelaajalla on otteluita oltava väh. 40. Jos pisteitä on samanverran, maalit ratkaisevat. Jos maaleja on samanverran, +- tilasto ratkaisee.

Otan siis yhden 30€ vedon.

Asetelma on mielestäni sen verran kiehtova, että tarjoan jollekin Tepsin miehelle/naiselle/muulle seuraavaa:

Skalicky vs. Kestner, kumpi tekee runkosarjassa enemmän pisteitä? Mulla Kessu, sulla Skaldo. Molemmilla tultava 40 peliä täyteen, muuten veto mitätöityy. Panos esim. 50e.

Mä lähden tähän, panos 50e.
Nämä tuli molemmat kotio, yllättävän selvästikin. Laitan maksutietoja yksityisviestillä jahka ennätän.
 

patavie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vielä viimeinen täky tarjolle ässäfaneille, porin ässien tehokkaimman puolustajan pistemäärä on runkosarjan päätteeksi pienempi kun 14 muun liigajoukkueen tehokkaimman puolustajan. Eli suomeksi sanottuna jokaisesta liigajoukkueesta löytyy yksi tai useampi enemmän pisteitä tekevä pakki kun ässien pistekunkku. Ei pelirajoja, mikäli pisteet ovat tasan niin maalit ratkaisee ja seuraavaksi +/- tilasto. Yhden 100€ vedon otan vastaan. PS. @Zeta03 voi osallistua pelkäämättä anonyymiteettinsä kärsivän koska hävityn vedon voi maksaa vaikka lähettämällä rahan postin mukana kirjekuoressa.
Tännehän jäikin iso kasa jengejä taakse, mm. Kärpät.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kalpa Pelicans. Minä oon savolaenen. Oisko hippakaveria?
Täältä löytyy. Tottakai pelsujen puolella, joka tästä parista minun mielestä jatkoon menee.

20€? Vai paljon?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@Bobby hävisin viisikkovedon sulle, laitatko yv:llä maksutiedot niin hoidetaan pois alta.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Jos muita rohkeita löytyy niin tarjotaan toisinpäin; Väitän että mestari löytyy Tampereelta kauden päätteeksi, 50e asti vetoja voin ottaa vastaan jos joku eri mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös