Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 478
  • 321

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
@Vikidiviimenen mulla on sun kanssa tuo viisikkoveto, ja sulla on siellä tuo Merelä. Eikös Merelä ole aika pitkään loukkaantuneena, niin haluatko vaihtaa sen johonkin toiseen Tappara-pelaajaan?
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Väliaika katsaus, 11 maalia joten vauhdissa ollaan jos ehjänä pysyy
Hyvin on Hessu maalaillut. Melko varmasti etenee kohti pariakymmentä kihautusta. Pientä lisäsuonenvetoa vielä toki vaatisi ennen kautta varmistamaani kolmeenkymppiin.

Varmistellaan se nyt tällä, molemmat edelliset lauseet neutraloivalla tuplakäänteisjinksauksella.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Ässät EI PÄÄSE pudotuspeleihin (eli jää sijoille 11.-15.). Panokseksi käy kaikki 50 eurosta ylöspäin.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Puolivälin päivitys tämän kauden vedoista mitkä aika kivalla prosentilla uimassa kotiin tämän hetkisillä tilanteilla:

@Krepo kanssa on Pelicans - SaiPa runkosarjasijoituksesta 20e veto
@Anruusi kanssa on Pelicans - Ässät runkosarjasijoituksesta 50e veto + 50e veto Pelicans top 10 sijoituksesta.
@Jooseppi kanssa on Jukureiden top10 sijoituksesta 50e veto.
 

Anruusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät NHL Spurs
Puolivälin päivitys tämän kauden vedoista mitkä aika kivalla prosentilla uimassa kotiin tämän hetkisillä tilanteilla:

@Krepo kanssa on Pelicans - SaiPa runkosarjasijoituksesta 20e veto
@Anruusi kanssa on Pelicans - Ässät runkosarjasijoituksesta 50e veto + 50e veto Pelicans top 10 sijoituksesta.
@Jooseppi kanssa on Jukureiden top10 sijoituksesta 50e veto.
Uskomaton syyskausi kyllä Pelicansilta..
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@Bobby

Mun kannalta melko surullista, mutta puolivälikatsaus:

Ikonen-Jasek-Kangasniemi
Eronen-T.Vilén

Yhteensä: 90p

Pyyhtiä-Ilomäki-Skalicky
Kivihalme-Tuomisto

Yhteensä: 54p

Mulla on vielä vaihto jäljellä, sulla ei. Toivotaan että Pelicans tästä romahtaa ja TPS alkaa takomaan numeroita tauluun, muuten voi vaikeaksi käydä...
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Jospa tässä itsekin puolivälikatsausta vaikka jinxauksenkin toivossa.

@Jeriko kanssa oli veto plusmiinuksesta. Näyttäisi siltä, että tuo Piipponen tämän kisan vie, koska Lukon peli antaa siihen paljon paremmat mahdollisuudet kuin Kärppien.

Piipponen +7
Turunen +5

Takapiiskan ja vikidiviimesen kanssa viisikkoveto, jotka näyttää nekin menevän persiilleen :D

@Takapiiska
Suomi-Mäntykivi-Haapala
Jokipakka-Lancaster

Yht: 100p

@Vikidiviimenen

Ojamäki-Lehterä-Puhakka
Kemiläinen-Matushkin

Yht: 100p

Mulla:
Junttila-Kemppainen-Turunen
Rundblad-Niemelä

Yht: 82p

@#J81# kanssa vielä nelikkoveto, ei tämäkään vahvalta näytä.

Suomi-Haapala
Jokipakka-Lancaster
Yht: 83p


Mulla:
Leskinen-Turunen
Rundblad-Niemelä
Yht: 67p

@Anselm Raato kanssa molariveto ja Jyp vs Kärpät keskinäiset.

Blomqvist 90,72% vs Laurikainen 88,44% (katsotaan saako Laurikainen vaaditut 30 peliä kasaan)
Jyp-Kärpät tältä kaudelta tällä hetkellä Jypin eduksi 2-1, eli jos seuraavan ottelun voittaa Kärpät, niin veto mitätöidään.

Täytyy kyllä sanoa, että hyvät lottokupongit oon raapustanu, kun kaikista mahdollisesti turpaan. Eipä maha mittää ;)
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Edes hulluimmat porilaiset ei usko ihmeeseen (pleijaripaikkaan)? :O
En ole porilainen enkä hullu mutta tässä kohtaa panos on liian suolainen hyötyyn nähden. Hifk tuolta tulee vielä ohi rahalla ja sen jälkeen on melkoinen arpa jopa jukureista aina kerhoon asti ketkä saa ne muut paikat sääleihin. Jos Ässät menee sääleihin mä saan 50€ jos ei mene sä saat 30€ jotain tollasta ni voisin suostuakin

Edit. Hulluus on oikeastaan mielipide kysymys
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jollekin lahelaiselle tarjoan loppukaudeksi Ilves vastaan Pelicans vetoa. Tilannehan on tällä hetkellä tällainen:

Joukkue O. - V - T - H - LP - P
Pelicans 34. 19 - 4 - 11 - 1 - 62
Ilves 33. 18 - 5 - 10 - 3 - 62

Yhden ottelun erosta johtuen tarjoan Pelicansille 1.5 pistettä eteen. Voitat siis vaikka Ilves olisi runkosarjan jälkeen yhden pisteen edellä.

Panos 20-50 euroa.
 
Viimeksi muokattu:

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin laittaa omista vedoistani pienen väliaikakatsauksen.

@Krepo kanssa lyötiin kaksi 20€ vetoa: SaiPa vs Ässät runkosarjasijoitus, jossa Krepo väitti että SaiPa sijoittuu paremmin

Ässät: 52p / 9.
SaiPa: 37p / 15.

Sekä pisteveto Erholtz vs Loimaranta

Eemil Erholtz: 36o / 5+5=10
Veikko Loimaranta: 33o / 3+4=7

@SJK10 kanssa lyötiin 50€ veto, jossa SJK10 väitti, että Tarmo Reunanen tekee vähintään 0,55p per ottelu.

Tarmo Reunanen: 37o/14p ≈ 0,38p per ottelu.

@asyouwere kanssa lyötiin 30€ pisteveto.

Will Graber: 34o / 3+10=13
Julius Mattila: 37o / 8+17=25
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Loppukauteen pari vetoehdotusta:

1. Sijoittuuko TPS runkosarjassa kuuden parhaan joukkoon?

- Minun näkemykseni mukaan kyllä. Panos 20-100 euroa.

2. Jääkö SaiPa runkosarjan jumboksi, eli sijalle 15?

- Sanon, että jää. Tähän en tasapanoksella vetoa ehdota, vaan suhteella 1:2. Eli jos tartut vetoon mukaan, ja SaiPa nousee pois jumbosijalta, voitat tuplasti sen mitä sinulla on hävittävää. Esimerkiksi jos lähdet vetoon mukaan 25€ eurolla, voitat 50€ tai häviät 25€. 50 eurolla 100e, satasella kaks sataa jne... Tähän sama panosraja, eli 20-100 euroa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän väliaikatietoja.


@Mighty Mickey

Rooba(6+7)-Puustinen(11+13)-Turkulainen(8+31)
Niku(6+25)-Teves(3+6)
34+82=116

@Via Dolorosa

Repo(9+11)-Karjalainen(9+13)-Kestner(5+9)
Reunanen(6+8)-Gregoire(8+20)
37+61=98

@Tikiti

Turunen(10+14)-Kemppainen(9+10)-Leskinen(13+11)
Rundblad(4+12)-T.Niemelä(5+5)
41+52=93
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppukauteen pari vetoehdotusta:

1. Sijoittuuko TPS runkosarjassa kuuden parhaan joukkoon?

- Minun näkemykseni mukaan kyllä. Panos 20-100 euroa.

2. Jääkö SaiPa runkosarjan jumboksi, eli

sijalle 15?

- Sanon, että jää. Tähän en tasapanoksella vetoa ehdota, vaan suhteella 1:2. Eli jos tartut vetoon mukaan, ja SaiPa nousee pois jumbosijalta, voitat tuplasti sen mitä sinulla on hävittävää. Esimerkiksi jos lähdet vetoon mukaan 25€ eurolla, voitat 50€ tai häviät 25€. 50 eurolla 100e, satasella kaks sataa jne... Tähän sama panosraja, eli 20-100 euroa.
TPS ei ole 6 joukossa runkosarjassa 100€
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisin lähteä Loimaranta - Erholtz. Mutta otetaanko niin, että vain vähemmän pisteitä saaneen on pelattava 40 ottelua.

Otan tämän ehdoittamallasi ehdoilla. Joten kuitti tähän.

Loimarannan sopimus purettu. Harmittavasti hänelle kertyi vain 39 ottelua, eli tämä veto mitätöityy mikäli Loimaranta siirtyy johonkin muualle kuin Liigaan.

Edit. Meni Hämeenlinnaan, eli veto on vielä elossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös