Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 456
  • 321

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Menetetään neitsyys tässä(kin) hommassa.

Tuplakohde, panos 25€ + 25€ eli voi päättyä myös tasatulokseen ;)

Ilves on runkosarjassa 60 ottelun jälkeen korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€.

Ilves on CHL-kauden jälkeen (eli päätyyn asti) korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€. Edit. Jos molemmilla matka jää kesken ennen aikojaan, pisteet ratkoo, sitten voitetut ottelut, sitten maaliero ja tarvittaessa tehdyt maalit. Näistä voidaan vielä neuvotella jos tarvetta.

Yhteensä veto siis 50€. Yhden kanssa lyön vedon.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Menetetään neitsyys tässä(kin) hommassa.

Tuplakohde, panos 25€ + 25€ eli voi päättyä myös tasatulokseen ;)

Ilves on runkosarjassa 60 ottelun jälkeen korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€.

Ilves on CHL-kauden jälkeen (eli päätyyn asti) korkeammalla sijalla kuin Tappara, panos 25€. Edit. Jos molemmilla matka jää kesken ennen aikojaan, pisteet ratkoo, sitten voitetut ottelut, sitten maaliero ja tarvittaessa tehdyt maalit. Näistä voidaan vielä neuvotella jos tarvetta.

Yhteensä veto siis 50€. Yhden kanssa lyön vedon.
Molempiin voisin lähtee mukaan!
 

Nysse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KooKoo, Jokerit sekä Tukholman joukkueet
Moni on huudellut KalPasta sarjajumboa. Olen erimieltä. Veto siis kuuluu seuraavasti:

Olen sitä mieltä, että Kalpan sijoitus on sama/parempi kuin viime kaudella runkosarjan päättyessä (11.)

Sinä olet sitä mieltä, että KalPan sijoitus on runkosarjan jälkeen huonompi kuin viime kaudella (12. Tai huonompi)

20€ Veto. Jos vähän käytetty nimimerkki mietityttää, voimme vaikka vaihtaa numeroita/tms mitä ikinä, jotta minut otetaan tosissaan.

Tartun vetoon kerran.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Voisin ottaa jonkun halukkaan kanssa vähän erilaisen viisikkovedon. Panos 50-100e

Perimmäinen tarkoitus simppeli. Enemmän pisteitä tehnyt viisikko voittaa runkosarjan loputtua.

Valitaan draftaamalla (vaikka yksityisviesteissä) oma viisikko. Vedon vastaanottaja saa valita aloittaako ensimmäisenä vai aloitanko minä. Jos minä aloittaisin, niin järjestys olisi minä,sinä,sinä,minä,sinä,minä…

Pelaajia saa koko draftissa olla vain yksi per joukkue. Jos minä esimerkiksi ensimmäisellä kierroksella valitsen Pavol Skalickyn, niin sinä tai minä ei saa enää valita ketään pelaajaa Tepsistä.

Yksi vaihto samoilla säännöillä. Alkuperäisen pelaajan pistemäärä otetaan vaihdon suorittamispäivään, jonka jälkeen sitten uuden pelaajan pisteet.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanha tarjous voimassa:
50€ Pospisilin 22 maalin kaudesta jos pelaa min. 50 peliä.

Uusi tarjous Lukon tuleva ykkössentteri painaa yli 60 pisteen kauden ja panos sama 50€, voin oikeestaan ottaa kaksi vetoa tästä.

Lisä vetona sanon, että hän vie 58% aloituksista. Tämä kanssa 50€

No niin vetoja tiskiin. Minä olen n. 80% todennäköisyydellä varma kenestä on kysymys.

Lisäksi 50/50 veto, että kyseessä on USA:n kansalainen ja 50€ tähänkin.

T: En oo Kalle Sahlstedt
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, 50€ tähän.

Ei mitään hajua kuka tulee, mutta mahdollisuudet paranee täällä, jos ei aikaisemmin ole Liigassa pelannut.
Tämä lyöty nyt kiinni, keväällä nauraen pankkiin... olin minä tai sinä

Fittuku en huomannu pelirajaa laittaa... no ihan sama jos pelaaja on se kenestä oli jo aikaisemmin juttua ni se poika touhuaa kun on Repoa, Gregoirea yms. ympärillä
 
Viimeksi muokattu:

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Uusi tarjous Lukon tuleva ykkössentteri painaa yli 60 pisteen kauden ja panos sama 50€, voin oikeestaan ottaa kaksi vetoa tästä.
Eikä paina! Eli 50e kiinni. Väitän, että tekee pisteitä 60 tai alle. Haluatko tämän ilman loukkaantumispykäliä?
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä paina! Eli 50e kiinni. Väitän, että tekee pisteitä 60 tai alle. Haluatko tämän ilman loukkaantumispykäliä?
Jos nimi on se kenestä kuulin jo alkusuvesta niin kiinni veti. Et sinäkään sitten halua, että kaveri tulee jossain vaiheessa porukkaan mikäli muualla Euroopassa ei mahdu ulkomaalaiskiintiöön? Koska kyseisessä sarjassa toki nostettiin ulkomaalaiskiintiötä (vanha tutkapari) toinen on jo osoittanut hiukan rikkonaisella kaudella pystyvänsä tekemään 23 maalia runkosarjassa.

Meidän tuleva ykkössentteri jos on se nimi mitä yksi Lukkoa lähellä oleva kaveri ja pari Euroopan skouttia (toinen oli muistaakseni joku Boumadanne tai joku) kehaisi niin tulee painaan hurjat tehot.

Kyseessä on siis viimekaudella AHL:ssä 101 pistettä painanut Andrew Poturalski. Mikäli ei mahdu Krakenin kokoonpanoon tullee Eurooppaan ja Lukkoon. Aleksi Saarela on vanha ketjukaveri Charlotte Checkersissä.

Poturalskilla on sen lisäksi, että osaa tehdä peliä myös itsellään loistava rannelaukaus. Joojoo kohta joku Spine tulee sanoon samaa Corey Lockesta.

Ja joo Lukko ei ole julkaissut sopimusta kun on Krakenin pelaaja jos mahtuu ylhäällä olevaan kokoonpanoon. Sopimus on tietääkseni Sahlstedtille epänormaali 1 vuoden sopimus ilman seuran optiota.
 
Viimeksi muokattu:

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Jos nimi on se kenestä kuulin jo alkusuvesta niin kiinni veti. Et sinäkään sitten halua, että kaveri tulee jossain vaiheessa porukkaan mikäli muualla Euroopassa ei mahdu ulkomaalaiskiintiöön? Koska kyseisessä sarjassa toki nostettiin ulkomaalaiskiintiötä (vanha tutkapari) toinen on jo osoittanut hiukan rikkonaisella kaudella pystyvänsä tekemään 23 maalia runkosarjassa.

Meidän tuleva ykkössentteri jos on se nimi mitä yksi Lukkoa lähellä oleva kaveri ja pari Euroopan skouttia (toinen oli muistaakseni joku Boumadanne tai joku) kehaisi niin tulee painaan hurjat tehot.

Kyseessä on siis viimekaudella AHL:ssä 101 pistettä painanut Andrew Poturalski. Mikäli ei mahdu Krakenin kokoonpanoon tullee Eurooppaan ja Lukkoon. Aleksi Saarela on vanha ketjukaveri Charlotte Checkersissä.

Poturalskilla on sen lisäksi, että osaa tehdä peliä myös itsellään loistava rannelaukaus. Joojoo kohta joku Spine tulee sanoon samaa Corey Lockesta.

Ja joo Lukko ei ole julkaissut sopimusta kun on Krakenin pelaaja jos mahtuu ylhäällä olevaan kokoonpanoon. Sopimus on tietääkseni Sahlstedtille epänormaali 1 vuoden sopimus ilman seuran optiota.
Kova on kyllä nimi, toivottavasti saadaan hänet Liigaan! Täsmennetään vielä, että eikös kyse ole runkosarjasta?
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oman vedon kannalta olisi tietysti hyvä että joku sentteri Lukkoon kuitenkin tulisi...

Tietysti jos sieltä tulee joku mestisjamppa, niin sitten voidaan purkaa veto.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oman vedon kannalta olisi tietysti hyvä että joku sentteri Lukkoon kuitenkin tulisi...

Tietysti jos sieltä tulee joku mestisjamppa, niin sitten voidaan purkaa veto.

Vähän on jännä veto. Mikä lasketaan ykkössentteriksi? Olisiko esimerkiksi Sallinen ykkössentteri?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei taida @Tikiti ja @Mighty Mickey sitä ykkössentteriä Raumalle tulla ennen kauden alkua, joten vaihdoin Sompin ja Pooleyn alkuperäisestä viisikosta pois ja nyt viisikko on;

Repo-Karjalainen-Kestner
Reunanen-Gregoire

Luonnollisesti saatte myös itse halutessanne vaihtaa pelaajia, mutta kun kiekko tipahtaa jäähän, niin sitten täytyy viisikko olla lukittuna.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Sounds good :)

Noniin, kausi alkaa ensi viikolla. Vieläkö lähdetään ottamaan tuo viisikkoveto, josta oli puhetta? Panos 50e.

Oma viisikkoni:

Pyyhtiä-Ilomäki-Skalicky
Kivihalme-Tuomisto
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös