Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 464
  • 321

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Viime vuonna avasin vastaavan ketjun, joten otetaan kärki hepan rooli tälle kaudellekin.

Otan vastaan yhden 20euron vedon/ väittämääni vastaan. Viime vuonna olin kovin maksajan roolissa, joten helppoa ja ennen kaikkea varmaa maksua tiedossa, mikäli olet eri mieltä!

Mitään pelimäärärajoituksia näihin ei ole. Pelkästään liigan runkosarja, siinä vaiheessa kun loppuu. Oli pelimäärät mitä tahansa! Tämä siksi, kun en voi tietää, kuka kiinassa puree lepakkoa tälläkin hetkellä.

SaiPa-Sport runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin. Sinä väität vastaan.

SaiPa-Ässät runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin.

SaiPa-KooKoo. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

SaiPa- Pelicans. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

Kalle Maalahti tekee pisteitä runkosarjassa 25, tai yli. Ei pelimäärärajoituksia. Minä siis kannan vastuun mahdollisesta loukkaantumisesta/seura siirrosta/ minkä tahansa syyn kauden lyhentymisestä kesken kauden. Siksi pistemäärä hieman odottamaa alakanttiin.

Kristian Pospisil tekee runkosarjassa 30 pistettä, tai yli. Samat ehdot kuin yllä.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Viime vuonna avasin vastaavan ketjun, joten otetaan kärki hepan rooli tälle kaudellekin.

Otan vastaan yhden 20euron vedon/ väittämääni vastaan. Viime vuonna olin kovin maksajan roolissa, joten helppoa ja ennen kaikkea varmaa maksua tiedossa, mikäli olet eri mieltä!

Mitään pelimäärärajoituksia näihin ei ole. Pelkästään liigan runkosarja, siinä vaiheessa kun loppuu. Oli pelimäärät mitä tahansa! Tämä siksi, kun en voi tietää, kuka kiinassa puree lepakkoa tälläkin hetkellä.

SaiPa-Sport runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin. Sinä väität vastaan.

SaiPa-Ässät runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin.

SaiPa-KooKoo. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

SaiPa- Pelicans. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

Kalle Maalahti tekee pisteitä runkosarjassa 25, tai yli. Ei pelimäärärajoituksia. Minä siis kannan vastuun mahdollisesta loukkaantumisesta/seura siirrosta/ minkä tahansa syyn kauden lyhentymisestä kesken kauden. Siksi pistemäärä hieman odottamaa alakanttiin.

Kristian Pospisil tekee runkosarjassa 30 pistettä, tai yli. Samat ehdot kuin yllä.
Lähen Kookoolla mukaan.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Viime vuonna avasin vastaavan ketjun, joten otetaan kärki hepan rooli tälle kaudellekin.

Otan vastaan yhden 20euron vedon/ väittämääni vastaan. Viime vuonna olin kovin maksajan roolissa, joten helppoa ja ennen kaikkea varmaa maksua tiedossa, mikäli olet eri mieltä!

Mitään pelimäärärajoituksia näihin ei ole. Pelkästään liigan runkosarja, siinä vaiheessa kun loppuu. Oli pelimäärät mitä tahansa! Tämä siksi, kun en voi tietää, kuka kiinassa puree lepakkoa tälläkin hetkellä.

SaiPa-Sport runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin. Sinä väität vastaan.

SaiPa-Ässät runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin.

SaiPa-KooKoo. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

SaiPa- Pelicans. Vastaavat ehdot, kuin yllä.

Kalle Maalahti tekee pisteitä runkosarjassa 25, tai yli. Ei pelimäärärajoituksia. Minä siis kannan vastuun mahdollisesta loukkaantumisesta/seura siirrosta/ minkä tahansa syyn kauden lyhentymisestä kesken kauden. Siksi pistemäärä hieman odottamaa alakanttiin.

Kristian Pospisil tekee runkosarjassa 30 pistettä, tai yli. Samat ehdot kuin yllä.
Pelicansilla mukaan!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Voisin ottaa muita vastaan viisikko- ja kahdeksikkovetoja ja vastaavia pistevetoja. Saa ehdottaa. Voi olla allstars-meiningillä tai yksi pelaaja per joukkue.

Panoksia vaikka 30-200€ väliltä. Ihan sama kuinka monta tyyppiä ottaa H2H.

Ei loukkaantumisrajoituksia. Koronapykälä voimassa vain, jos joukkueilla on runkosarjan päättyessä eri määrä pelattuja otteluita.
 

Anruusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät NHL Spurs
Jori Lehterä tekee enemmän tehopisteitä runkosarjassa kuin sinun valitsemasi pelaaja. Veto raukeaa jos pelaaja ei pelaa vähintään 40 ottelussa.
Panos 50-150€, Max kaksi vetoa otan.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Minä väitän että porin ässät eivät ole kymmenen parhaan joukossa kun runkosarja loppuu, yksi 200€ veto tai kaksi 100€ vetoa.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Minä väitän että Joel Blomqvistilla on kovempi torjuntaprosentti runkosarjassa kuin sinun valitsemallasi maalivahdilla. Jos otteluita kertyy alle 25, veto raukeaa.
Panos 20-50e
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voimasuhdeketjun innoittamana: Väitän, että HPK:n lopullinen sijoitus kauden päätteeksi on parempi kuin Ässien. Panos 100-300 €

Sama veto 100-200€ panoksella Sportia ja Pelicansia vastaan sopii myös (valitse jompikumpi)

Eli HPK - Ässät 100-300 €
HPK - Sport 100-200 €
HPK - Pelicans 100-200 €

Ja jokaista vetoa otan vain 1 kpl vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Voimasuhdeketjun innoittamana: Väitän, että HPK:n lopullinen sijoitus kauden päätteeksi on parempi kuin Ässien. Panos 100-300 €
Ei löydy porista muuta kun tyhjän länkyttäjiä, itse tarjosin top10-vetoa mutta yllättäen ei löydy vastapeluria. Kirjoittelevat mitä sattuu mutta kun olisi mahdollisuus realisoida tyhjä uho euroiksi niin painuvat maan alle.
 

Nigi

Jäsen
Ei löydy porista muuta kun tyhjän länkyttäjiä, itse tarjosin top10-vetoa mutta yllättäen ei löydy vastapeluria. Kirjoittelevat mitä sattuu mutta kun olisi mahdollisuus realisoida tyhjä uho euroiksi niin painuvat maan alle.

Joukkue, varsinkin puolustus, on vielä pahasti kesken. Kannattaa ehkä ne hankinnat katsoa vielä ennenkuin henkseleistään pääsee.

Ja tuosta uhosta, niin en ole kyllä sellaista missään havainnut. Olisiko vain sinun päänsisässäsi tapahtuneita juttuja?
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Kunnon lahopäistä höyryämistä tietyltä nimimerkiltä taasen. Eipä pitkää silmäystä tarvitse Ässä-osioon luoda huomatakseen, että arviot vaihtelevat jumbosta säälipleijaripaikasta taisteluun. Kolme kelpo pakkia rosteriin niin eiköhän tuolla kymppipaikasta voida taistella. En vielä uhoksi laskisi.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Väitän että Sport ei ole jumbo sijalla runkosarjan päättyessä, sinä väität että on. Panos 50€, 1veto.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Väitän että TPS on runkosarjan päätteeksi kuuden parhaan joukossa, sinä väität että ei ole. Panos 25-50e väliltä. Yksi veto.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime vuonna avasin vastaavan ketjun, joten otetaan kärki hepan rooli tälle kaudellekin.

Otan vastaan yhden 20euron vedon/ väittämääni vastaan. Viime vuonna olin kovin maksajan roolissa, joten helppoa ja ennen kaikkea varmaa maksua tiedossa, mikäli olet eri mieltä!

Mitään pelimäärärajoituksia näihin ei ole. Pelkästään liigan runkosarja, siinä vaiheessa kun loppuu. Oli pelimäärät mitä tahansa! Tämä siksi, kun en voi tietää, kuka kiinassa puree lepakkoa tälläkin hetkellä.

SaiPa-Sport runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin. Sinä väität vastaan.

SaiPa-Ässät runkosarja sijoitus. Minä veikkaan, että SaiPa sijoittuu paremmin.
Ässillä mukaan.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko sijoittuu runkosarjassa kuuden joukkoon, sinä väität että ei sijoitu.

Panos 100-200€. Yksi veto.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Lappeenrannassa sen verta kovaa uhoa päällä, että joku varmasti lähtee meikäläisen kanssa lyömään vetoa kumman sijoitus on korkeammalla runkosarjan päätteeksi.
Eli minä väitän, että HPK korkeammalla kuin Saipa.
Sinä väität Saipan olevan korkeammalla.
20-50e.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samuli Piipposella on runkosarjan jälkeen parempi +/-, kuin valitsemalla pelaajalla. Pelimääräraja 35 ottelua. Veto 50-100e. Max 2 vetoa.
 
Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Voisin tähän lähteä 50 eurolla.

Sen verran harvoin olet kirjoittanut palstalle että jätän tämän väliin kohdallasi.

edit: ellei toki löydy muilta käyttäjiltä näyttöjä aikaisemmista vedoistasi, ei siis pahalla :)
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Samuli Piipposella on runkosarjan jälkeen parempi +/-, kuin valitsemalla pelaajalla. Pelimääräraja 35 ottelua. Veto 50-100e.
Teemu Turusella tähän 50e panoksella.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös