Vastarannan kiisket?

  • 997
  • 5

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, löytyykö täältä muita vastarannan kiiskiä eli niitä, jotka kannattavat jotain aivan muuta kuin kotikaupunkinsa omaa joukkuetta? Itse asun Turussa ja kannatan Jokereita. Ihan aito turkulainen en kyllä olekaan, synnyin nimittäin Helsingissä (asuinkin siellä huimat 2 kuukautta :)) ja muutin Turkuun "vasta" 12 vuotta sitten.

Tarkoituksena on vaan kysellä, että ovatko kenties muutkin joutuneet kärsimään harhaoppisuudestaan. :)
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllähän meitä

Itse asun Espoossa ja kannatan Tapparaa, myös Ilves on lähellä sydäntä ja kyllähän tuota Bluesiakin seuraa mielenkiinnolla. Pelicanskin nostaa pulssia mukavasti.
Pelicans lähinnä siksi että olen pelannut Kiekkoreippaassa aikanaan yhden kauden.

En ole ikinä asunut Tampereella, olen kyllä reissannut läpi useamman kerran. Olen asunut Hollolassa, Orimattilassa ja Espoossa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä myös

Hämeenlinnassa en ole asunut koskaan, mutta siinä vieressä kylläkin. Ehkä voi sanoa, että Kerho oli aikanaan "oman kylän" joukkue, hallille oli matkaa parisenkymmentä kilometriä. Nyt asun tampereella, mutta kannatan edelleen Kerhoa (eihän suosikkia vaihdeta!) ja pelaan itse hämeenlinnalaisessa joukkueessa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahin mahdollinen

Eli kannatan Raumalla Porin Ässiä. Tämä taas johtuu siitä, että olen muuttanut muutama vuosi sitten 50 kilometriä etelään... Vaikka Rauma on ihan kiva paikka asua, olen sen verran "ässäläinen" että käyn Äijänsuolla vain silloin kun Ässät pelaa.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
ilveksen peleissä olen aina käynyt, vaikka asumiskaari on mallia helsinki-karjaa-kisko-joutseno-korpilahti-jyväskylä......
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös