Vastakkainasetteluketju

  • 418 979
  • 5 304

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Salieri kuulostaa tutulta.

Tutut vai Hutsit?
Tutut ovat hauskemman kuuloisia ja eivät harrastaneet kansanmurhaa.

Wes Anderson vai Paul Thomas Anderson?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tutut ovat hauskemman kuuloisia ja eivät harrastaneet kansanmurhaa.

Wes Anderson vai Paul Thomas Anderson?

Molemmat melko keskinkertaisia ohjaajia mutta sanotaan Wes.

Robert De Niro vai Al Pacino?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sanotaan gerbiili, se on sympaattisen näköinen.
Brian May vai June Carter vaiko peräti July Morning?

Brian May, koska toukokuussa on äitienpäivä.

Okei party peopleeeeeee, are you fucking ready to have good time! Say yeah! Say woow! Say which one is betteeeeeeer? Armin Van Buuren vai Martin Garrix?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jane. En oo niitä miehiä.

Stalin vai Lenin?

Sä oot Jane mun mä Tarzanis oon ja vien sut viidakkoon oo-ooo. Kanna minut metsään apinamies. Mutta asiaan. Dokkari tuli just Stalinista ja olihan se sika mieheksi. Jos lopetit puoluekokouksessa taputtamisen ennen muita niin jouduit vähintään pakkotyöhön viideksi vuodeksi ellet peräti ammutuksi. Leninistä en ole nähny dokkaria, joten valitsen Lenin.

Pysytään eläimissä. Ja musiikissa. Kuunteleekohan eläimet muuten musiikkia? Ainakin linnut on kovia laulamaan ja heinäsirkat tykkää soittaa viulua. Mutta kysymys on seuraava: Def Leppardin animal vai Martin Garrixin animals?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sä oot Jane mun mä Tarzanis oon ja vien sut viidakkoon oo-ooo. Kanna minut metsään apinamies. Mutta asiaan. Dokkari tuli just Stalinista ja olihan se sika mieheksi. Jos lopetit puoluekokouksessa taputtamisen ennen muita niin jouduit vähintään pakkotyöhön viideksi vuodeksi ellet peräti ammutuksi. Leninistä en ole nähny dokkaria, joten valitsen Lenin.

Pysytään eläimissä. Ja musiikissa. Kuunteleekohan eläimet muuten musiikkia? Ainakin linnut on kovia laulamaan ja heinäsirkat tykkää soittaa viulua. Mutta kysymys on seuraava: Def Leppardin animal vai Martin Garrixin animals?

Vastaan Eric Burdonin The Animals.

Eläinten vallankumous vai Vuonna 1984?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Eläinten vallankumous vai Vuonna 1984?
Eläinten vallankumous sekä kirjana että animaatioelokuvana. Muistan miten suuren vaikutuksen minuun 60-luvulla teki kun lapsena näin elokuvan. Hieman myöhemmin luin kirjan ja sekin teki vaikutuksen

Groucho Marx vai Ben Zyskowicz? Muistaakseni joskus aikoinaan Benkun vaalimainoksessa oli Grouchon kuva.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Groucho Marx vai Ben Zyskowicz? Muistaakseni joskus aikoinaan Benkun vaalimainoksessa oli Grouchon kuva.

Vaikka jollain tasolla arvostan Benkkua tolkun ammattipoliitikkona, niin vastaan Groucho, koska taide. Ja onhan hänellä vissiin se hauska sanonta, että miten voisin ikinä liittyä mihinkään, joka hyväksyy minut jäsenekseen.

Maalijuhla, vai ratkaisu jatkoajalla?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaikka jollain tasolla arvostan Benkkua tolkun ammattipoliitikkona, niin vastaan Groucho, koska taide. Ja onhan hänellä vissiin se hauska sanonta, että miten voisin ikinä liittyä mihinkään, joka hyväksyy minut jäsenekseen.

Maalijuhla, vai ratkaisu jatkoajalla?

Maalijuhla.

Kendojanari vai futishuligaani?
 

Ralph

Jäsen
Sateenkaari vai revontuli?
Vastaamalla sateenkaari minut varmaan leimattaisiin. Toisaalta on trendikästä vastata sateenkaari, joten vastaan sen sittenkin. Revontuli on niin hajuton, mauton ja väritön valinta.

Käpylehmä vai Lego-palikka?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vastaamalla sateenkaari minut varmaan leimattaisiin. Toisaalta on trendikästä vastata sateenkaari, joten vastaan sen sittenkin. Revontuli on niin hajuton, mauton ja väritön valinta.

Käpylehmä vai Lego-palikka?

Ikuisena romantikkona vastaan käpylehmä

Tikut ja kivet (se peli mitä koulun pihalla hiekan päällä pelattiin) vai ristinolla?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ikuisena romantikkona vastaan käpylehmä

Tikut ja kivet (se peli mitä koulun pihalla hiekan päällä pelattiin) vai ristinolla?

Ristinolla, sitä pelataan sivistyneesti ruutupaperilla.

Pussikalja vai taskulämmin Kossu?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kossu. Siinä on paremmat aromit.

Zorro vai Robin Hood?

Rupihuuli, hän varasti rikkailta ja antoi köyhille.

Pekka "Rono" Järvelä vai Jari "Lätty" Hirsimäki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös