Gary the Pine on legenda.Koripallo
Kim Kuusi vai Kari Mänty?
Laulaja-Sanni vai ministeri-Sanni?
Gary the Pine on legenda.Koripallo
Kim Kuusi vai Kari Mänty?
Laulaja-Sanni vai ministeri-Sanni?
Tää on hyvä. Ehdottomasti jälkimmäinen, mutta ainoastaan tilanteessa jossa pitäisi käyttää juuri ensimmäistä."Nuo eivät ole minun", vai "Se oli jo rikki, kun saavuin tänne"?
Tää on hyvä. Ehdottomasti jälkimmäinen, mutta ainoastaan tilanteessa jossa pitäisi käyttää juuri ensimmäistä.
Jatkakaamme samasta tilanteesta: "Oho" vai "Eiku"?
HK:n.
CMX vai YUP?
Laitetaan YUP.
Patrik Laine vai Jesse Puljujärvi?
Krim ehdottomasti, koska minulla on krimiturkishattu tyylikkääseen talvipukeutumiseen. Tosin Krimillä jyllää parhaillaan vääränmerkkinen roistohallinto, Krimin naalit, mutta ehkä joskus asiat vielä korjaantuvat.Krim vai Kreml?
Marjastus, sienet ovat epäilyttäviä hippejä.Sienestys vai marjastus?
Edes mennyt ystäväni Pasi Raappana (Pasi ja Mysiini) teki aikoinaan kappaleen nimeltä Tiukkaa penaalii, mikä oli saman nimisellä albumilla. Valinta siis tiukka penaali.Anaali vai penaali?
Taudin kärsintä. En ole ikinä ottanut ensimmäistäkään krapularyyppyä, en oluena tai muussakaan alkoholipitoisessa muodossa. Ajatus on vastenmielinen.Krapulaolut vai taudin kärsintä?
Taudin kärsintä. En ole ikinä ottanut ensimmäistäkään krapularyyppyä, en oluena tai muussakaan alkoholipitoisessa muodossa. Ajatus on vastenmielinen.
Mika Waltari vai Väinö Linna?
En ymmärrä tätä palstan Kotakorpi-hypeä joten Pasanen.Esa Nahka
Säämies Pasanen vai Kerttu Kotakorpi?
Hymy. Molemmat ovat toki lukemattakin paskaa, mutta näin ei ollut Hymyn tilanne ihan joka suhteessa niihin aikoihin, kun Veikko Ennala toimi lehden palveluksessa. Veikko-sedän piinapenkki ja Maailman meno olivat rajoja koettelevaa journalismia, ja monella tapaa ansiokasta tavaraa myös näin jälkikäteen katsottuna.Hymy vai Seiska?
Minä käytän kyllä sähkögrilliä, mutta noista kahdesta hiiligrilli.Kaasugrilli vai hiiligrilli?
Erittäin paha. Vastaan kaupunki, koska se on kuitenkin ihmeellisempää, harvinaislaatuisempaa ja katoavaisempaa. Kun kaupunki pysähtyy, unohtuu ja alkaa kadota, niin luonto edelleen jää. Mutta kesäilta ja kalja on joka tapauksessa kova juttu.Kesäilta kaupungissa terassilla vai mökillä hyttysten syötävänä?
Erittäin paha. Vastaan kaupunki, koska se on kuitenkin ihmeellisempää, harvinaislaatuisempaa ja katoavaisempaa. Kun kaupunki pysähtyy, unohtuu ja alkaa kadota, niin luonto edelleen jää. Mutta kesäilta ja kalja on joka tapauksessa kova juttu.
Saukkonen vai Mertaranta?
Saarikoski, koska hänen tekstejään olen edes luullut ymmärtäväni.Saarikoski vai Haavikko?
Uppo-Nalle.Saarikoski, koska hänen tekstejään olen edes luullut ymmärtäväni.
Uppopallo vai Uppo-Nalle?
Viittaako tuo Claude siihen edesmenneeseen Smack-laulajaan? Jos viittaa, niin vastataan Claude, olettaen että Axl taas viittaa tähän jenkkiläiseen rokkikukkoon, jolla on järkyttävän ärsyttävät laulumaneerit. Tällöin Clauden tilalla olisi voinut olla melkein mikä vaan muu ihminen, esine tai asia, ja se olisi tullut valituksi.Claude vai Axl?
Viittaako tuo Claude siihen edesmenneeseen Smack-laulajaan? Jos viittaa, niin vastataan Claude, olettaen että Axl taas viittaa tähän jenkkiläiseen rokkikukkoon, jolla on järkyttävän ärsyttävät laulumaneerit. Tällöin Clauden tilalla olisi voinut olla melkein mikä vaan muu ihminen, esine tai asia, ja se olisi tullut valituksi.
Verkkarit vai puku?
Puku, en omista verkkareita.
Emma Kari vai Kari Suomalainen?
Emma Kari koska on kauniimpi.Emma Kari vai Kari Suomalainen?