Ei kumpikaan.Bussilastillinen kuolleita kanukkijunioreita vai monta sataa kaasumurhattua syyrialaislasta?
Läpsyttimet vai pohjoineeeen?
Ei kumpikaan.Bussilastillinen kuolleita kanukkijunioreita vai monta sataa kaasumurhattua syyrialaislasta?
Ei kumpikaan.
Läpsyttimet vai pohjoineeeen?
Et sä mua määrää.Ei kelpaa tämä, koska et vastannut edelliseen vastakkainasetteluun.
Uusiksi siis:
Bussilastillinen kuolleita kanukkijunioreita vai monta sataa kaasumurhattua syyrialaislasta?
Läpsyttimet. Niillä voi läpsytellä ihmisiä peliä katsoessa.Et sä mua määrää.
Läpsyttimet vai pohjoineeen?
Et sä mua määrää.
Läpsyttimet vai pohjoineeen?
Bratwurst vai chorizo?
Pyydän ihan vilpittömästi, ettei kukaan vastaa noin sairaaseen kysymykseen. Kuolkoot vaikka koko ketju tähän paikkaan.
No minä vastaan sitten vaikka itse, niin ei tarvitse muiden miettiä asiaa. Ennemmin bussilastillinen kanukkijunioreita kuin ihmisyyden vastaiset jatkuvat kaasuiskut ja lapsiuhrit. Kanukkijuniorien kuolema on satunnainen ääriharvinainen onnettomuus, lasten kaasuttaminen on tietoinen rikos ihmisyyttä kohtaan joka voitaisiin ja joka tulisi pysäyttää vaikka sitten pommittamalla Syyrian presidentti adjutantteineen Isolla Pommilla vittuun.
Mennään johonkin kevyempään.
Punakittihomejuusto vaiko aurajuusto?
Bussilastillinen kuolleita kanukkijunioreita vai monta sataa kaasumurhattua syyrialaislasta?
Aurajuusto
Kauniainen vai kaunainen?
Sama tonnimäärä suurinpiirteinhän noissa molemmissa skenaarioissa menisi lihaa pilalle, mutta sanotaan silti syyrialaiskakarat. Ennaltaehkäisevää teroilun torjuntaa.
Mutta jos oikein halutaan sairastella niin mites tämmönen:
Kuukauden loma autiolla saarella Fräntin ja Vahasen pikku playmatena vai viikon päivät chileläisessä kaivoksessa kolmenkymmenen epätoivoisen mainari-Pepen kaverina?
JälkimmäinenKauniainen kaiketi.
edelleen siis sama:
Kaipa se sitten tuo Vegas on, altavastaajan puolella pitää olla. Kumpikaan ei kyllä saa joukkueena alkuunkaan viisaria värähtämään.Jälkimmäinen
Vegas Golden Knights vai Washington Capitals?
Kaipa se sitten tuo Vegas on, altavastaajan puolella pitää olla. Kumpikaan ei kyllä saa joukkueena alkuunkaan viisaria värähtämään.
Twix vai Raider?
Neekerinsuukko. Niistä kokemuksia, LakuPekoista ei.Raider. Se oli ensin.
Neekerinsuukko vai LakuPekka?
Halla-ahon kanssa. Polttaa tupakkaa eikä sylje lasiin. Lisäksi tykkää kaiketi hevanderista.Neekerinsuukko. Niistä kokemuksia, LakuPekoista ei.
Viikko autiolla saarella Halla-ahon vai Soinin kanssa?
Vastaan Kaivari, koska siellä on hyvällä säällä mukava käydä kävelyllä. Enkä tiedä, mikä on ruttis.Halla-ahon kanssa. Polttaa tupakkaa eikä sylje lasiin. Lisäksi tykkää kaiketi hevanderista.
Kaivari vai ruttis?
Vastaan Kaivari, koska siellä on hyvällä säällä mukava käydä kävelyllä. Enkä tiedä, mikä on ruttis.
Sergio Ramos vai Pepe?
Venäjä on Qatariin verrattuna aika hieno valtio ja he eivät tapattaneet ihmisiä rakennuttaakseen uudet areenansa.Pepe, koska Pepe on maailman paras tontillaan ja viíhdyttävin pelitavaltaan.
Venäjä vai Qatar MM-kisaisäntänä?
Venäjä on Qatariin verrattuna aika hieno valtio ja he eivät tapattaneet ihmisiä rakennuttaakseen uudet areenansa.
Ramones vai The Clash?
Brittipunkki oli parempaa, joten The Clash.
Viski vai rommi?
Mehiläiset tuntuvat tutummilta.Let It Be?
Mehiläiset tuntuvat tutummilta.
Olisitko mielummin Lego ninja samurai vai Teletappi?
...ja miksi?
Olisin Teletappi. Teletappi pystyy masturboimaan, Lego palikka ei?
Empire State Buildingista tippuessa olisi historian havinaa mukana.Kai tuon voi pitää perusteltuna: Studion katossa lentävä Dumbo lepattaa ja ottaa pitkällä kärsällän isoja piii-tkiä imuja itseltään.
Paskat, ole kateellinen!
Itsemurhahyppy: Empire Stete Buyuilding versus Petronas?
Obs: matka on pitkä ja samalla voi ottaa selfieitä kauniissa taustaympäristöstä ja lähettääkin ne vielä.
Kerro oma kommenttisi...