Vesku on hauskempi.Ilman
Spede vai Vesku
Vesku on hauskempi.
Suomenruotsalainen vai suomenmustalainen?
Turun tuomiokirkko, koska hienompi rakennus sekä sisältä että ulkopuolelta.Suomenruotsalainen, koska nätimpi
Turun linna vai Turun tuomiokirkko?
Turun tuomiokirkko, koska hienompi rakennus sekä sisältä että ulkopuolelta.
Mansen murre vai stadin slangi?
Mansen murre. Sitä on jotenkin hauska kuunnella ja itselleni se on eksoottista.
Mansen kunniaksi. Vakoilumuseo vai Sara Hildenin taidemuseo?
Sara Hilden
Japp vai Mars?
Japp, koska aina kun mä saan Jappia niin mun on pakko päästä joraa.
Alfred Rosenberg vai Stephen K. Bannon?
Alfred Rosenberg. Paljon kovemmat näytöt.
Graham Norton vai Jonathan Ross?
Jaakko Teppo soi useammin päässä, viimemmäksi kappale omavaltaisesta hirvijahdista kun samoillessa lähdin seuraamaan sorkanjälkiä.Graham Norton.
Jaakko Teppo vai Miihkali Teppo?
Mikko Kokkonen on miellyttävämpi lausuttava.Jaakko Teppo soi useammin päässä, viimemmäksi kappale omavaltaisesta hirvijahdista kun samoillessa lähdin seuraamaan sorkanjälkiä.
Mikko Kokkonen vai Jussi-Mikko Makkonen? (tarkoitettu lähinnä foneettiseksi valintatehtäväksi)
Mikko Kokkonen on miellyttävämpi lausuttava.
Klingon vai haltiakieli (Quenya) ?
Olen sen verran paljon Kummeleita katsonut, että täytyy vastata Heikki Hela. Ihan uskottavan musiikkiurankin mies on tehnyt.Heikki Hela vai Anssi Kela?
Mogilny. Oli joskus joukkueessani, kun pelasin NHL:iä - jotain 20 vuotta sitten viimeksi.Olen sen verran paljon Kummeleita katsonut, että täytyy vastata Heikki Hela. Ihan uskottavan musiikkiurankin mies on tehnyt.
Aleksander Mogilny vai Aleksei Kovalev?
Costello.Mogilny. Oli joskus joukkueessani, kun pelasin NHL:iä - jotain 20 vuotta sitten viimeksi.
Elvis Costello vai Costello Hautamäki?
Ehdottomasti Pringles!Costello.
Kumman sipsejä/perunalastuja, Pringles vai Taffel?
Tuukka Rask on kovempi.Ehdottomasti Pringles!
Pekka Rinne vai Tuukka Rask?
Omenasta alkaa suu kutiamaan (mikä lie pieni allergian poikanen), joten vastaan appelsiini.Tuukka Rask on kovempi.
Appelsiini vai omena?
Omenasta alkaa suu kutiamaan (mikä lie pieni allergian poikanen), joten vastaan appelsiini.
Ripuli vai ummetus?
Tuoksu. Mielyttävä tuoksu iskee mielyttävää makua paremmin.Ummetus ehdottomasti. Siihen löytyy erivahvuiset tropit tilanteen mukaan mutta kun paska lentää niin sillä on oma tahto ja sehän invalidisoi sut kotisi vangiksi.
Tuoksu vai maku?
Asperger.Tuoksu. Mielyttävä tuoksu iskee mielyttävää makua paremmin.
Asperger vai kaksisuuntainen mielialahäiriö?
Jeesus. Kristinuskoon kuulun, joten aika luonnollinen valinta.Asperger.
Cthulhu vai Jeesus?
Otetaan Vaala, koska siitä minulla ei ole tarkkaa hajua, mutta Kouvolasta on.Vaala vai Kouvola?
Yleensä se kaksikymmentäsenttinen on oikeassa lahkeessa tai tupessaan puvuntakin povitaskussa.Platinum Amex vai 20-senttinen taskussa?