Varoitus - FF hyökkää

  • 2 389
  • 18

39er

Jäsen
Suosikkijoukkue
The one and only -HPK!
+NUFC
Voihan rähmä!

Nyt kaikki Jatkoaikalaiset puolustuskannalle!
:D

Ja hyökkäyshän on tunnetusti paras puolustus.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Kyllähän tuosta ketjusta hyvät naurut sai, mutta pitää muistaa, että vastustajan aliarvioimisella voi olla kohtalokkaat seuraukset. No ehkä ei kuitenkaan.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh, minä jo hetken ajattelin, että kyseessä on intohimoinen Kärppä-kannattaja Fanaattinen Fani, joka on keksinyt jotain repäisevää ;) Täytyykö tässä sulkea valtakunnan lentoliikenne, kaikki alikulkutunnelit sekä postin jakelukeskukset varotoimena?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Noin syväluotaavaan ja älylliseen kommenttiin pystyy vain kuningaslaji jalkapallon homogeeninen ylistäjä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Mikä ihme noita futisihmisiä vaivaa? Ne pelkäävät ja ovat kateellisia jääkiekolle, eivätkä kehtaa edes kertoa seuraavansa sitä, vaikka matseissa joskus käyvätkin. Taitaa olla joillekin friikeille kova pala, koska jalkapallo ei ole suomessa ykköslaji. Eipä jääkiekko paljonkaan jalkapallosta vie katsojia, joillekin se tuo lisää, kuten rakkaille ykkösen joukkueille FC TPS:llä ja FC Jokereille. Sen ymmärrän, että jotain Interin kannattajaa harmittaa, kun suurin osa kannattaa turkulaisista Tepsiä, eikä tähän jääkiekko ole pienimpänä syynä, mutta muualla sitä en ymmärrä. Ovat varmasti kateellisia ja samalla pelkäävät oman lajinsa puolesta. Aika lapsellista toimintaa minun mielestäni. Itse käyn katsomossa niin paljon aika ja lompakko antaa periksi kaikki TPS:n jääkiekko- ja jalkapallo-ottelut.
 

D mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Diskos, PiTa...
Olen ilmoittautunut tämän uhkaavan konfliktin harriholkeriksi. Myös puolueettomien tahojen muodostamia rauhanturvajajoukkoja ollaan perustamassa. :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko dopingpallon seuraajilla todella noin huono itsetunto?Säälittävää ja naurettavaa yhtä aikaa.


*linnottautuu poteroonsa ja lataa rynkkynsä varmuuden vuoksi*

:cool:
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
perkele

ny o semmone juttu et meillä alkaa jo varustautumine olla sitä luokkaa et hyökkäykseen ollaa varauduttu täällä valkeakoskella,...-..HAH!!! hyökkäys suoraan vihollisen selustaan sen omimmalla alueellaan:mad:


turpaan tulee nii että tukka lähtee!!!!! aaattana!!!


perkhele, kohta tuloo rumihia!!!!

sissitoiminta on sujunut suht hyvin ja tiedot vastustajan heikoista kohdista, kuten jalkapallomuseosta, ovat hyvin hallussa.....


*teroittelee kenttälapiota, jotta voipi sillä sitten kaivella valkeakosken nurmikenttiä aina pimeän tullessa*
 

Maestro

Jäsen
Mahtaa vallita noilla FutisForumin vekaroilla varsin yksipuolinen aivotoiminta, kun eivät pysty seuraamaan aktiivisesti kuin yhtä urheilulajia. Itse olen varsin kiinnostunut jääkiekon lisäksi myös monista muista liikuntamuotojen vakavammista muodoista. Myös jalkapallo kuuluu mielenkiintoni piiriin.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Nyt on meillä molempien lajien ystävillä vakava paikka kun molemmista suunnista sanotaan: "Joko olette meidän liittolaisiamme tai terroristien suojelijoita."

Eikö ihmisten voi rauhassa antaa seurata sekä jääkiekkoa, että jalkapalloa?
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Antaa tulla vaan me ollaan 25.12 valmiita:D :D En ollutkaan vähään aikaan noin hyvin nauranut=)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Antaa mennä vaan lunta tupaan ja lumppari ff:n porstuvaan.

* lataa ja varmista :p
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kertausharjoituksessa olleena intoa piukassa.
Tulkaa tänne vaan! Mulla on puolustusasemat valmiina.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Res.kers. Predator on pohjakoulutukseltaan lähipuolustusosaston ryhmänjohtaja, joten olen valmiina taisteluun!

Tapaninpäivän aamuna valtakuntaa kohtaa kaamea näky: sotatantereella lojuu satoja tuhansia silvottuja nahkakuulia... aivan turha pallistien ruveta MINULLE ALKAMAAN!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi voi. Mitäköhän futisjuntit aikovat tehdä? Toimivat niinkuin itse, eli huutavat solvauksia kalju ja niska punoittaen kaljahuuruissa, vai toimivatko niinkuin esikuvansa; pienimmästäkin hipaisusta heittäydytään nurmen pintaan kiukuttelemaan kuin pieni lapsi tippa silmäkulmassa, joka ei saanutkaan sitä haluamaansa lelua kaupasta?

Säälittävä pikku kapinantynkä tukahdutetaan hetkessä.
 
Viimeksi muokattu:

Chips 71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool f.c.
HIFK
Viestin lähetti BigRedBob
Voi voi. Mitäköhän futisjuntit aikovat tehdä? Toimivat niinkuin itse, eli huutavat solvauksia kalju ja niska punoittaen kaljahuuruissa, vai toimivatko niinkuin esikuvansa; pienimmästäkin hipaisusta heittäydytään nurmen pintaan kiukuttelemaan kuin pieni lapsi tippa silmäkulmassa, joka ei saanutkaan sitä haluamaansa lelua kaupasta?

Säälittävä pikku kapinantynkä tukahdutetaan hetkessä.

Ai futisjuntit :rolleyes: Tuota samaahan ei jääkiekossa tapahdu eipä tietenkään :rolleyes: ;)
Ainoa ongelma FF:ssa on rekisteröityminen.Kuinkahan moni tänne kirjoittavista tällä hetkellä kirjoittelee Pas**a Futisforumille niillä onnettomilla nimimerkeillä???? :D :p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös