Varis HIFK:oon???

  • 6 129
  • 32

Fjalar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ovatko muut kuulleet saman huhun, että Matikainen olisi yrittämässä Petri Varista Sveitsistä HIFK:oon. Siihen en usko, että Lummekin olisi tulossa Helsinkiin.
 

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Aivan. Myös Ville Peltonen siirtyy vaisun alkukauden takia HIFKiin.

Jeah.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fleury ja Lindros ovat myös kyllästyneet New Yorkin pelonsekaiseen ilmapiiriin, ja siirtyvä 1+1 vuoden sopparilla petopaitaan..

Ei vaan.. Pete kelpaisi kyllä, mutta kuka uskoo että Pena pystyisi sellaisen hankkimaan? (not me)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan noin epätoivoisia emme mekään ole, että Varista tarvittaisiin.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhuista

Lummehan ei ainakaan tule. Koska on jo tehnyt sopparin Toronton kanssa. Villelläkään ei ole mitään syytä vaihtaa seuraa tällä hetkellä......... Ainut jota pena ehkä on noita kysynyt on Varis. Mutta miksi hänkään nyt tulisi kun on vasta saanut uuden valmentajan joukkueeseen joka varmasti antaa näytön paikan.... jotain pelaajia HIFK:n on varmasti tulossakin mutta ketä siinäpä kysymys?????:eek:
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Täytyy sanoa, että liikemies-Matikaisella ovat kortit vähissä. Vähän olisi pitänyt silmiä auki, niin Lätistä olisi saanut maalintekotaitoa (joka on ollut kyllä vakan alla). Olisi mahtunut IFK-pakkaan kyllä kevyesti.

Muistakaa toki, että IFK lähti tähän kauteen omia junnuja ajamaan liigakokoonpanoon. Samoin LUKKO. Em. seurojen sijoitukset liigassa tällä hetkellä kertovat panos-tuotoksesta tältä osin!
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä viiskasi

Vaikka jatko-osakin olisi tiedossa; naakan jälkeen lanseerattaisiin petopaitaan Sulo ja Jokiharju ja sitruksen diiliä pidennettäisiin.... Vielä kun saataisiin Lehterä ja löydettäisiin Säilynoja jostain naftaliinista niin siinähän olisi jo melkoisen iskukykyinen HIFK!!! :mad:

Tulis jo kello 18!!
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Klo 18?

Mistä tämä liikuttava lapsenusko siihen, että klo 18 tapahtuisi jotakin? Onko HIFK ilmoittanut silloin pitävänsä tiedotustilaisuuden tai jotakin? Ja vaikka olisikin, kuka ihan oikeasti uskoo että silloin tapahtuisi jotakin muuta kuin että tehoduomme Cipruss – Kuhta solmivat luistimennauhojaan ja valmistautuvat aloittamaan pinnojen latomisen ykkösketjussa?

Taas kyllä pistää vihaksi. Saipa-voiton hyvät fiilikset on nyt syöty, ja Penan tyhjät lupaukset alkavat tuttuun tapaan riepoa. On se tosiaan merkillistä, että keväästä saakka on etsitty maailman ääristä hyökkääjiä mutta joukkue vain täyttyy divaripakeista.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Klo 18?

Viestin lähetti Eldritch
Mistä tämä liikuttava lapsenusko siihen, että klo 18 tapahtuisi jotakin? Onko HIFK ilmoittanut silloin pitävänsä tiedotustilaisuuden tai jotakin?

Jotain uugeli on luvannut tapahtuvan siihen mennessä. Tapahtui tai ei, niin meikäläinen on silloin Brewers cornerissa Koffi kädessä ja toinen mahassa. Ja helpottaa ainakin vähäksi aikaa ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Bluesin kotisivujen keskustelussa on myös kerrottu Elomon siirtyvän IFK:hon, vaihdossa tulisi Kortelainen ja/tai Vihko.

Kaikkea kakkaa sitä kirjoitetaan.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tämän olisi voinut ehkä liittää tuohon Pena matkustelee ketjuun.Yli tuhannen on taas päästävä.

Sillä aikaa kun Pena matkustelee ties missä Kärpät voisi tuoda Taubertin mukanaan.Hifkin puolustus tarvitsee kovuutta.Massaa jäälle.Taubert-Pauli olisi kova pelote.

Eikös Rocky ole antanut Variksen jopa pelata.Lumme meni Torontoon.

Tyytymättömiä ovat Selänne ja Kariya.Kummankin tiimit tekivät viime yönä yhteensä nolla maalia.Pena äkkiä Kalifornian aurinkoon kyselemään tunnelmia.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Höpö Höpö poijjaat

Eiköhän koko ankka, nimittäin siis tuo Varis ole ammuttava alas.
Mies ei ole tulossa Suomeen, ei ainakaan lähiaikoina.

Satikutista nuuskaan.
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jup...

...no nyt minäkin kävin lukemassa tuotteliaaksi heittäytyneen Uugen päivän toisen sepustuksen. Siinähän sanotaan, että neuvottelujen takaraja on klo 18, ei että silloin kerrottaisiin mitään tapahtuvan. Eli jos jotakin tapahtuu, siitä saa aikaisintaan lukea aamulle lehdestä tai verkosta.

Todennäköisintä on kuitenkin tämä: kello 18.01 hallin vahtimestarit löytävät Penan pureksimassa jäähallin putkia poikki. Koska tähtäin on jo kai käytännössä siirretty ensi kaudelle, Penan ideana on yrittää siirtää mahdollisimman moni ainakin kotimatseista myös tuolle kaudelle, jolloin kentällä voisi olettaa luistelevan myös pari sellaista pelimannea, jonka puolesta ei tarvitsisi koko ajan hävetä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Deadline klo 18 sille että jotain tapahtuu tai sitten ei. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin hiljaista on.
 

Carlos

Jäsen
"Muutoksia lähiaikoina"

Klo 18 tänään:

Faxi ammottaa edelleen tyhjyyttään, kunnes valo alkaa vilkkua! Sieltä tulee jotain! Sieltä todella tulee jotain! ai.... juu, pitää viedä äitille 2 litraa maitoa kotiin mennessä.

Klo 18.05 tänään:

Faxi on taas tyhjä, mitään ei tule. Pena ilmoittaa takarajan menneen umpeen, ketään ei kiinnostanut tulla. Maailmalla on salaliitto Hifkiä vastaan, Pena miettii.

Klo 18.10 tänään:

Pena huomaa: Kato perskule, paperi on loppu faxista! Äkkiä a-nelosia kehiin, jos vielä tulis jotain. Ja valo vilkkuu! Ruutuun tulee teksti: "Valmis". Ainii, se vaan testas sen, Pena tuumaa pettyneenä.

Klo 18.20 tänään:

. . . _ _ _ . . . _ _ _ . . . _ _ _


Klo 18.30 tänään:

Hifk-Kärpät tilanne 0-0, 60 min jäljellä. Hyvinhän se menee, tuumaa Pena. Katsomossakin on väkeä oikein kunnolla, onneksi tuli jaettua 2700 vapaalippua KJT:n pelissä. Näyttää hyvältä. Olis varmaan varaa vähän nostaakin lipun hintoja.

Klo 21.00 tänään:

Hifk-Kärpät, LT 1-6. Mälkiä: "Ei taaskaan tehty mitä sovittiin, huomenna on palaveri ja puhutaan jätkien kanssa tästä + katsotaan videoita."


Klo 21.05 tänään:

V*ttu toi Zidlicky on huono, ei tehny ku yhen maalin tänään, sen takii hävittiin, Pena tuumaa. Vaihtaiskohan Jokerit sen M.Ruutuun... jos mä vaikka maksaisin vähän.... hmm ...juu, täytyy kysellä. Jos menee tiukaks niin vois antaa vaikka Grünnin mukaan... johoo... eihän se oo saanu mitään aikaan... näinhän mä sen teen... ei ainakaan kukaan voi väittää ettei tulis vahvistuksia


Klo 13 huomenna: Lehdistötilaisuus

Hifk on irtisanonut Kortelaisen, Vihkon, Zidlickyn, Kantorin ja Podkonickyn sopimukset. Cipruksen paperia pidennettiin kattamaan kaudet 2003-2005. Lähteneiden tilalle hankittiin Joel Salonen TuTosta sekä Suomi-sarjan jäähypörssin viime vuonna voittanut puolustaja (nimeä ei saatu selville lehdistötilaisuuteen mennessä, mutta julkistetaan ensi viikolla).

Klo 15 ylihuomenna: Lehdistötilaisuus

Joukkueen uudeksi sponsoriksi on hankittu ATK-tarvike Oy Pietarsaaresta. Joukkueen liikkumavara kasvaa 25 tmk. Jonni Vauhkonen saa vuoden lisäsopimuksen. Haavissa on edelleen paljon potentiaalisia ehdokkaita. Lisää luvassa jo kenties seuraavaan peliin mennessä.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän mennessä tapahtunut.

Maanantai.
Pentti faksaa Zürichiin. (Käännetty Suomeksi)

HIFK tarvitsee pelaajia, meillä on brändi, ette peluuta Petri Varista, me voidaan ostaa se teiltä.

ps. Rautakallio, sä oot pelannut joskus tässä brändissä, ajattele sitä.


Varis saa kuulla asiasta tiistaina ja soittaa Hjallikselle

Pete: Kuule Hjallis, Hifki yrittää ostaa mut täältä.
H.H: Eisenytnoinmene, kylmänytoonsitämielt'etjossätäälpelaatjossainnisäpelaat Jokereissa, eiseLeenakaanytsuahaluaishifkiinpäästää.
Pete: No niin, niin mut kun ne nyt on kuitenki faxannut tänne...

Harkimon päästä kuuluu vain "tuut, tuut, tuut" ja Pete sulkee puhelimen.

10 minuutin kuluttua HIFK:n toimistolla fax herää...

Siis se Pete pelaa Suomessa ainoastaan Jokereissa. Meillä on Matti tehnyt sen kanssa sopimuksen ja pitää. Sitä paitsi, eihän teillä ole edes jäätä, ja Villekin on täällä.

ps. Mun isä on isompi kun sun isä.


Pentti lähtee kuitenkin Saksaan solmimaan uusia sopimuksia. Lentokentällä tax-free-shopissa kuuluu nurkasta Pentin ääni:" Vi..u mä mitään brändiä haluun ostaa, mul on kuule ihan oma brändi. Ja sehän myy, ...tana. Osta sä ennemmin sitä brändiä."

Saksassa Pentti sopii asioista Rautakallion ja Variksen kanssa

Pentti: Niin, siis Petri Varis meille loppukaudex, palkka 4000 mk/kk ja kimppakyyti Saken kanssa matseihin.
Varis: En mä nyt oikein ole ajatellut palata, enkä mä oikeen vois pelatakaan muualla kun Jokereissa. Meill on kato semmonen sopimus.
Rautakallio: Mitäs me saatais tilalle.
Pentti: No mehän annettais teille toi Pod..., joka on ...tanan hyvä kulmissa. Tehokas jannu kans, syöttelee ja tekee maaleja. Kipeen hyvä pelaaja. Me maksettais tietysti sen liksa teidän puolesta, eikä se ole kipeenäkään.
Rautakallio: Mites sen tehot on.
Pentti: No ne nyt on ollu 3+6, mut se on ollukki meillä noinniinku jämäroolissa jarrukentässä ja alivoimassa ja kun se kuitenkin on pelimies niin mä ajattelin...
Rautakallio: No joo, mietitään.

Harkimolle lähti jo Saksasta seuraavanlainen faksi.

Varis suostu telee meille. Mä olen niin varma tästä ettet tiedäkään. Jos puratte hommat Variksen kanssa, niin mä maksan ton Peltosen ja Rosan palkat teidän puolesta. Meillä on kato rahaa kun on toi brändiki.

Ai nii, mul onkin isompi auto kun sulla


Pentti tulee toimistolle ja ihmettelee kun faxiin ei ole tullut mitään Saksasta. Harkimolta oli tullut seuraava.

Variksen sopimus purettu, et ala jätkä maksaa sitten niitä palkkoja.

Ja mä oonki purjehtinut maailman ympäri


Pentti lukee hyvillään faxin, tekee sopimukset parin mestisläisen kanssa, jolloin joukkueessa on 15 pakkia. Mutta Saksasta ei kuulu mitään, niinpä hän kirjoittaa Zürichiin.

Niin tuleeko se Varis tänne vai ei. Mä en kuule rupee odottelee teidän kanssa enää kovin kauaa. Tässä on vähän kiire ja meille haluaa tulla pelaajia niin per..leesti. Torstaina kello 18.00 Suomen aikaa on tieto tultava. Jos ei tule siihen mennessä ni sitten ei ole mitään asiaa enää tänne. V...tu ...tana.

Tänään kello 18.00.
HIFK:n tiedotustilaisuus, jossa kaikille faksataan seuraava tieto

Ilmoitamme kahden uuden puolustajan, sekä ulkomaalaisen että kotimaisen, olevan kiikarissamme. Ehkä jo joulutauolla Kobezdan serkku pelaa meillä HIFK:ssa, lisäksi mestiksestä tulee pakki joka ei saa peliaikaa siellä tarpeeksi.

Ja Saksaan lähtee seuraavanlainen

Et sä kyllä Pete olis meille mahtunutkaan, olet niin ...tanan huono. Sitäpaitsi, meidän brändiin ei tommonen jätkä sovi, ..ttu.

Illalla pelissä Kärpät voittaa 5-1. HIFK:ssa Nielikäinen vetää Cipprusia turpaan erätauolla ja Blomqvist lähetetään ottelun jälkeen lehdistöhaastateluun. Toimittajat kysyvät ja kysyvät mutta Blomqvist ei sano mitään...

Saksalaiset taas ihmettelevät kummalista lehtiuutista, jossa kerrottiin suomalaisen miehen, joka muuten oli samannäköinen kun paikallinen legenda Jörg Saksalaisissa luontoelokuvissa 70-luvulla, huutaneen lentokentällä jotain käsittämätöntä brändistä. Myyjä oli tullut esittelemään pulloja, mutta mies oli vain huutanut seuraavaa:
"Ettex te nyt jo ...tana tajua että mulla on oma brändi. Mä sanon sun pomolles et antaa sulle kenkää, me maksetaa kyllä sun liksas sekä sulle että tälle paskafirmalle. Kaikki on meitä vastaan, ..tun idiootit."
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
:D Nyt on nauramisesta johtuen kaatunut kahvit, kiitos!
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Loistavaa...

Kiitos, heltisi päivän parhaat naurunhörähdykset. Kyllä tuossa varmaan kiteytyy aika hyvin IFK:oon ahdinko ja paniikki :)
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Höpö Höpö!

Ei Pena Varista IFK:n hommaa. Pena tietää että se on kaikkien aikojen paras kiekkomanageri ja se ei ota keskinkertaisuuksia.
Olen 100% varma että Pena yrittää vuosituhannen kaappausta ja matkustaa ens viikolla USA:han! Pena tarjoaa sopinusta SELÄNTEELLE! Ihan vaan kostoksi Hjallikselle , kun se tarjos Peltoselle parempaa liksaa kuin Pena.
Tämä on varmaa tietoa:cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Samaa mieltä viiskasi

Viestin lähetti #12
Vaikka jatko-osakin olisi tiedossa; naakan jälkeen lanseerattaisiin petopaitaan Sulo ja Jokiharju ja sitruksen diiliä pidennettäisiin.... Vielä kun saataisiin Lehterä ja löydettäisiin Säilynoja jostain naftaliinista niin siinähän olisi jo melkoisen iskukykyinen HIFK!!! :mad:

Tulis jo kello 18!!

-Ja Ströbä! Ja Immosen Wade! Jes!

Faxi vie faxi tuo!! Pentti älä tilaa faxia, tilaa raxi! Ja aja Joensuuhun kotiin, minä maksan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
siis taxi, nythän tässä menee ristiin jo suxi
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Hieman ennen kello 18, Pentti vilkaisee rolexiaan, sukii viiksiään, pika vilkaisu jenkkikassiin, siellähän ne pelaajarahat möllöttää, aika tuhti nippu, tuumi Pentti,noh eipä noihin Tuomisiin paljoa uponnut.
-Jaahas kello onkin sitä aikaa että pitää tilata taxi, Pentti antaa katseen kiertää huoneessa ja napsauttaa valot kiinni. Ovelle hän laitaa lapun:
Valitan väärinkäsitystä. Pentti Espanjassa, palaan viiden vuoden kuluttua.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Pena on siis matkustanut Kaliforniaan.

Kariyan kanssa käyty keskustelu:

Pena:"Mä tiedän lähteitteni kautta että sä et oo tyytyväinen.Tollasen kivireen vetäminen alkaa ketä tahansa potuttaan.Tarjoan sulle johtavaa roolia meillä.Voi olla että ketjusi tulisi olemaan Vauhkonen-Sinä-Selänne.Lähden nimittäin tästä suoraan Teemun kanssa palaveeraamaan.Meillä kaikki asiat-siis aivan kaikki-järjestyvät.Olet ollut kiinnostunut suomalaisista tytöistä.Niitä löytyy..Niin ootsä kiinnostunut?"

Kariya:"Saanko ajatella asaiaa yön yli?"

Kariya tekee Anaheimin seuraavassa pelissä 3+2.Maailmassa on pahempiakin asioita kuin Anaheimin kapteenina toimiminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös