Mainos

Vappupukeutuminen

• 7 174
  • 24

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mitä erikoista aiotte laittaa päälle vappuna? Vai aiotteko mitään erikoista?
Itse pistän jo kaveripiirissä legendaksi muodostuneen Suomi-pelipaidan päälle, hiukset pinkiksi ja jokin "hauska" hattu pitäisi keksiä päähän

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vappuna ollaan alasti!

Tai sitten ihan normaalisti pukeutuneena, jätän nämä vappanaamariperuukkihiusväri -hommat janareille MM-kisoihin tai Tapparan kotipeleihin.

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Vapuksi pukeudun palamattomasta materiaalista valmistettuun työasuun, viiltosuojattuihin käsineisiin, turvakenkiin sekä kypärään.

Kyllä, vappu menee töissä :()

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ööh, kiinnostavin kysymyshän ei ole mitä vappuna laitetaan päälle vaan minkä näköisissä vermeissä sitä seuraavana aamuna herätään. Viime vuonna minulla oli Jofa päässä ja sukka munassa

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä ajoin hiukseni siiliksi ja ostin trendilippiksen. Muuta mulla ei yllä olekaan.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vappuna tukka pois ja tehtaalle. Lisäksi aion olla näin juhlan kunniaksi nahkapuvussa (omassani)... Käynen myös kakalla vapun kunniaksi.

Suosikkijoukkue
Bruins
HN kirjoitti:
Mä pistän aivan järkyttävän hassut pellekuteet. Jalkaan tennarit ja valmiiksi kulutettuina ostetut farkut. Ylävartaloni verhoan kireään t-paitaan ja vetoketjulliseen huppariin. Jos on kylmä, laitan ylleni yksivärisen verryttelytakin, jonka selässä lukee "Italia". Kaulaan puuhelmet - siis voitteko kuvitella: puuhelmet!!! Hiukseni muotoilen geelillä hyppyriksi otsalle, hahaha!

Muistathan myös asettaa muotifarkkujen puntit sukkien sisään?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
HN kirjoitti:
Mä pistän aivan järkyttävän hassut pellekuteet. Jalkaan tennarit ja valmiiksi kulutettuina ostetut farkut. Ylävartaloni verhoan kireään t-paitaan ja vetoketjulliseen huppariin. Jos on kylmä, laitan ylleni yksivärisen verryttelytakin, jonka selässä lukee "Italia". Kaulaan puuhelmet - siis voitteko kuvitella puuhelmet!!! Hiukseni muotoilen geelillä hyppyriksi otsalle, hahaha!
Jos ja kun nuo hiukset on oikeaoppisesti blondattu, kyseessähän on selkeä espoolainen salibandy -look. Klassinen suorastaan.

Itse pukeudun suoriin housuihin, kauluspaitaan ja kravattiin. Töissä saa olla vapunkin. Onneksi.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mietin että onko ylioppilaslakki päässä ruokailu soveliasta, ihmettelin tänään sellaista asiaa kun lakki päässä syömistä. Onko tosiaan niin ettei käytöstapoihin enää suomessa kuulu ottaa hattua pois päästä ruokailtaessa ? Nimittäin herrat syövät järjestään joko lippis tai joku muu hattu päässä.

Minun vappu pukeutumiseni noudattelee totuttua kaavaa, kokintakki housut sekä essu, siinäpä onkin ollut jo monet vuodet sama kaava.

Kummalisen näköistä tämä hattupäässä ruokailu, en oikein voi ymmärtää moista käytöstä, eipä ole ihmettelemistä että ulkomailla hieman katsotaan pitkään, kun ei osata noudattaa alkeellisempiakaan käytöstapoja.Piposta en sano mittään, kantani on edelleen sama, kohta tulee varmaankin ylioppilas pipo, se siitä enää puuttuisi.

veini

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Sv veinikretski kirjoitti:
Mietin että onko ylioppilaslakki päässä ruokailu soveliasta, ihmettelin tänään sellaista asiaa kun lakki päässä syömistä. Onko tosiaan niin ettei käytöstapoihin enää suomessa kuulu ottaa hattua pois päästä ruokailtaessa ? Nimittäin herrat syövät järjestään joko lippis tai joku muu hattu päässä.
Sama särähtänyt silmään, mutta eikös kyseiset tapaukset pääasiassa ole joko ihan nulikoita tai jotain sivareita tms johnlennoneita?

Maiharit, maastohousut/nappiverkkarit (riippuen siitä, kummat ovat vähemmän paskaiset), jääkiekkomaajoukkueen pelipaita (Jutila #5) ja lippis kaljamainoksella. Eli ihan samoilla mennään kuin normaalipäivinäkin.

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lindströmin ilmavaivojen siniset vuokrakamppeet. Kypärää yms. suojavälineitä unohtamatta.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sv veinikretski kirjoitti:
Mietin että onko ylioppilaslakki päässä ruokailu soveliasta, ihmettelin tänään sellaista asiaa kun lakki päässä syömistä.
veini
Olikohan Radio Suomi tai vastaava kanava, jossa haastateltiin perjantaina jotain tapaseuran frouvaa, ja hän sanoi, että yo-lakki on ainoita (ellei ainoa) päähine, joka päässä saa hyvän tavan mukaan ruokailla. Muistaakseni lakkia sai käyttää vain aattoillasta klo 18 alkaen aina vapun päivään klo 18:aan tjsp, ja ruokaillessa todellakin saa pitää päässään.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vappuajan on päältä löytynyt killan haalarit ja yläosasta jonkinlainen paita. Helppo pukeutua, kun haalarin kanssa voi olla huomattavasti rennommin kun vaikka farkuissa. Teekkarilakin laitoin päähäni tänä aamuna kun Ullikselle lähdin. Kyseinen tupsulakki kun saadaan pistää päähän vasta vappuaaton ja vappupäivän välisenä yönä klo 00.00 Teekkarihymnin raikaessa.

Ihan mukava oli tulla kotiin ja laittaa farkut jalkaan... Haalarin lahkeet kun alkavat vasta polven kohdalta, niin sen kanssa ei ole kovin mukava kävellä.

Bandana

Jäsen
HN kirjoitti:
Hiukseni muotoilen geelillä hyppyriksi otsalle, hahaha!

Väärin meni, väärin meni!

Hinttihyppyri on so yesterday. Today's thing on mukasekainen blondattu ruuhkatukka.

Ja ethän Hervannan Näätä unohtanut laittaa puuhelmiä myös käsiin?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mukavampaa ylle!

Niin, itse pukeuduin vappuna siisteihin ja puhtaisiin ns. normivaatteisiin. Tosin normaalin käytännön mukaan olin taas loppuillasta kalsareillani, tosin tällä kertaa verhoutuneena toogaan. Puolustuksena mainittakoon, että tällä kertaa myös muu ko. pippaloiden populaaatio keekoili samanlaisessa kostyymissä.

Loppukaneetiksi päädyn vielä alleviivaamaan, että ko. toogabileidea ei ollut allekirjoittaneen päästä. Tällä kertaa.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Tuli hieman hupailtua kostyymin kanssa. Olimme ”pr –aterialla” Radissonissa ja meillä kaikilla äijillä oli joko frakki tai saketti.

Aterian jälkeen mentiin rahvaan pariin kauppatorin ranta-aitojen terasseille kaljoille. Paikkana oli siis Oulu. Jos joku huomasi meidät, niin minä olin se, jolla oli se hintahtavasti pliseerattu smokkipaita ja punainen rusetti.
Siinä myöhemmin rikottiin pukeutumisetikettiä kellonajan perusteella, mutta eipäs siitä tultu urveltamaan, eikä muutenkaan kukaan tarjonnut rystysiään.
Eka kertaa pitkästä aikaa eivät bootsit olleet jalassa.

Ja kyllä - misukat todellakin tykkäsivät kovasti:
“They come runnin’ just as fast as they can
Coz every girl crazy ’bout a sharp dressed man.”
- ZZ Top -

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy