Mainos

Vappu 2004

• 8 926
  • 86

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei näyttänyt olevan tähän aiheeseen vielä ketjua joten päätin avata sellaisen.Eli miten meinaat juhlistaa tätä perinteistä suomalaista (ryyppy)juhlaa?Itsellä on suunnitteleminen jäänyt taas viimetippaan..ideoita?

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tiistaina henk. kohtasesti alkaa vappu ja jatkuu aina johonki lauantain aamutunneille.
Mitäs tähän Oulun opiskelija vappuun ny kuuluu
Tiistai:Kirkkovenesoudut+jälkisoudut
Keskiviikko:Lähikuppila excu +ööpisgaala
Torstai: Fuksi kisat ( en tosin enää fuksi ole) waatoonaatoon pippalot
Perjantai:Uittojen seuraamista jokku pippalot jossain ashematunnelin örinät. Lakitus ja siellä itelle yks solmu lisää lakkiin.
Wesibussissahan sitä tulee tietenki kierreltyä ympäri Oulua ja loput selviää sit aikanaan. Eiköhän tossa jotain jo ole. Puolet varmaan jäi pois.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös jatkolohkojen pelit mene niin, että voittaessaan alkulohkon Suomella on peli aattoiltana klo 21? Ja jäädessään kakkoseksi klo 17. Eli kisastudiota vappusimaa lipittäessä varmaankin on tiedossa. Terassilla ehkä tulee käytyä jossain välissä, ellei sada lunta.

Eipä tuo vappu nyt ole tavallista viikonloppua kummempi kun ei saa yhtään ylimääräistä vapaapäivää. Toisaalta ehkä parempi näin kuin että pitäisi joskus tiistaina kauhealla kiireellä vetää hirveät perseet ja sitten elpyä torstaiksi töihin. Nyt voi rauhassa tissutella vappupäivänkin ilman ongelmia.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Perinteinen Mantan lakitus perjantaina, vaikka ei lakkia vielä silloin päähän tietyistä syistä vielä saa laittaakaan ja sitten Cantina Westiin vetämään läskit. Sitten lauantaina klo 9.00 Ullanlinnanmäelle ja siellä jatketaan sitten iltaan saakka. Ehkä jokunen kalja baarissa illalla ja sitten kotia kohti.

Miguel

Jäsen
Ei ole vielä kummempia suunnitelmia. Todennäköisesti pistetään kisastudio pystyyn jonkun kaverin kämpille. Säästä riippuen sitten lähdetään varmaan matsin jälkeen jonnekin. Kunpa ilmaantuisi jotain houkuttelevampia mahdollisuuksia kuin baariin meneminen.

Vapunpäivänä sitten CMX:n keikalle.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti champselyse
Maalaan taloa, jos on aurinkoinen keli. Tärpättiä kuluu ja paljon.

Yritä sitten ohentaa sitä maalia kanssa. Toivottavasti et kesken maalamisen sotke sitten "tärpättiastiaa" ja maalipurkkia. Muuten voipi tulla värikäs naama ja persoonallisesti färjätty tölli.

Itse aion myös ottaa skottilaista tärpättiä. Talon maalaamista vältän viimeiseen saakka. ;)

Nimim. Henkilökuntaaa.... tärpättiä!

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jokaiseen vappuun kuuluu olennaisena osana Suomen jääkiekkomaajoukkueen MM-kisaottelun seuraaminen enemmän tai vähemmän humalaisessa olotilassa.

Tilannehan on siis se, että varsinaisena aattopäivänä perjantaina on jatkolohkon ottelu B-lohkon 1 ja 2 sijoittuneilla (klo 17.15 ja 21.15 Suomen aikaa), joten jo tulevan lauantain USA-koitoksessa riittää jännitysmomenttia sen suhteen, vietetäänkö vappua jääkiekon merkeissä vai ei. Toisaalta, koska vapunpäivä on lauantai ja B-lohkon kolmonen pelaa jatkolohkon ottelunsa silloin, ei vahinko ole aivan katastrofaalinen mikäli Leijona-ryhmä jää alkulohkossaan sekä Slovakian että USA:n taakse.

Muutenhan vappu on ajankohta, jolloin kolme kertaa vuodessa alkoholiin koskevat ihmiset ryömivät vuolaasti maailman pahuutta itkien pitkin ojia, oksentelevat ja haastavat riitaa kanssaörvääjille. Lauantaina on sitten jälleen aika palata päiväjärjestykseen ja moralisoimaan toisten ihmisten alkoholinkäyttöä. Tekosyy perseiden vetämiseen siis, tämä vappu. Kippis.

Voittaja

Jäsen
Pitäisiköhän tuo olla taas selvinpäin? Vappu kuuluu Uuden Vuoden ja Juhannuksen kanssa huonoimpiin dokauspäiviin, liikkeellä on aivan liikaa turhia ihmisiä, jotka eivät osaa juoda, vaan laattailevat ympäriinsä ja haastavat riitaa. Myöskin dokaavan väen määrä on aivan törkeä, eli ei oikein innosta meikäläistä. No, ehkä sitä voisi kotona ottaa kalsarit ja katsella telkkaria.

Aksu

Jäsen
Ensimmäinen vappu kuuteen vuoteen kun ei ole mitään velvollisuuksia työasioiden puitteissa opiskelijayhteisöä kohtaan. Siispä häivyn mökille tai selvistelen kotoa. Ryyppyjuhlat ála kansainvaellus ovat aika perseestä, loppujen lopuksi.

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Vappu tulee naamari päässä! (Kts. Speden viesti)

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä näkymin tällä neidillä ei ole kovinkaan aikaa viettää vappua . Joten varmaankin koulun jälkeen kilistelen piccolo-pullon tai pari skumppaa kavereiden kanssa ja suuntaan sen jälkeen kotiin sosiaalipedagogiikan eettisten perusteiden ja elämänkaaripsykologian pariin. Jipii:)

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isosisko pitää kotonani vappubileet, että eiköhän sitä täällä kotosalla olla. Rauhallisin merkein toki. Olen liian vanha kaivariin/espalle. Too bad.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Olen liian vanha kaivariin/espalle.
Kunnioitettava asenne, mutta mitä ne teekkarit sitten siellä tekee? ;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vappu alkoi tiistaina ja kestää ainakin 1.5. iltaan asti. Sitten on pakko hellittää ja alkaa lukemaan tentteihin.

Tätä parin viikon mittaista sessiota juhlistan ainakin:

1. Tekemällä töitä
2. Opiskelemalla
3. Tenttimällä
4. Juomalla alkoholia
5. Herättämällä pahennusta sinisissä opiskelijahaalareissani
6. Bilettämällä selvinpäin
7. Bilettämällä kännissä
8. Herättämällä lisää pahennusta pitämällä Tshekin maajoukkueen valkoista pelipaitaa Kubina-nimellä varustettuna päälläni opiskelijahaalareitteni kanssa.
9. Katselemalla MM-kisoja
10. Käymällä picnicillä
11. Käymällä Bommareissa katsomassa CMX:ää ja Teräsbetonia
12. Käymällä Tupsulan ulkoilmakonsertissa
13. Käymällä katsomassa teekkarikastetta
14. Pyörien ympäri Tampesteria
15. Lukien Tamppia
16. Viettäen muuten normaalia elämää

Ja tärkein: 17. Vetämällä talven jälkeen ensimmäistä kertaa päähäni sen teekkarilakin

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perjantai-illasta en tieda, lauantai-aamuna menen koululle, etta ehdin saada kaiken valmiiksi ennen Prahaan lahtoa.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vapun vietto voi jäädä vähiin.Aattona on töissä päätetty pitää inventaario ja sehän sitten vie kivasti aikaa.Todennäköisesti joudun tulemaan töihin myös lauantai-aamuna...Nice

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens
Nesteessä

Myyn paikallisella Nesteellää viinaa juopoille ja juhlioille aina pikkutunneille saakka. Kotiin päästyäni katselen päivän pelit nauhalta, lopputulokset tietäen ja valmistadun uuteen päivään.

Toivottavasti sataa saatanasti teillä kaikilla on surkea vappu !

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mahdollisimman kaukana teekkareista, ettei tarvitse taas kenenkään niistä kaatua mun nyrkkiin, niinkuin kävi monta vuotta sitten.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti BigRedBob
Mahdollisimman kaukana teekkareista, ettei tarvitse taas kenenkään niistä kaatua mun nyrkkiin, niinkuin kävi monta vuotta sitten.

Loistava päätös. Toivottavasti muutkin opiskelijoita vihaavat tekevät tuolla tavoin.

Nimimerkillä: "Pelkkä haalari riittänyt kahteen turpaansaanti-uhkaukseen viimeisen viikon aikana"

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Sistis
Loistava päätös. Toivottavasti muutkin opiskelijoita vihaavat tekevät tuolla tavoin.

Nimimerkillä: "Pelkkä haalari riittänyt kahteen turpaansaanti-uhkaukseen viimeisen viikon aikana"
Minä en vihaa opiskelijoita, minä vihaan kusipäisyyttä ja huonoa käytöstä. Tämä kyseinen tapaus luuli voivansa käyttäytyä humalatilansa ja kivan haalarinsa oikeuttamana niinkuin huvittaa, eli siis toisin sanoen "vahingossa" töytäisi minut nurin, nauroi paskaisen naurun päälle ja pienen kädenliikkeeni jälkeen otti lukua. Kyllä ilman haalariakin saa saman käsittelyn minulta, jos sitä vaatii.

Minä en ole uhannut vetää haalaripellejä turpaan, mutta pitäkää vittu ne äpyt, julkut ja muut saatanan huumorinkukkaset kaukana minusta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti BigRedBob
Minä en vihaa opiskelijoita, minä vihaan kusipäisyyttä ja huonoa käytöstä.

Ensimmäinen viestisi antoi aiheen ymmärtää, että:

Opiskelija + haalari (eli teekkari) on yhtä kuin kusipäisyys ja huono käytös.

Idiootteja mahtuu opiskelijoihinkin ja noiden idioottien määrä on sisäänottomäärien kasvaessa lisääntynyt viime vuosina. Opiskelijatapahtumia järjestäessäni olen havainnut kuitenkin sen seikan, että riidan aiheuttaja on lähes aina humalainen ei-opiskelija, joka tulee haastamaan riitaa, kun näkee haalaripukuisia ihmisiä paikassa. Neljän vuoden opiskelija-aikanani olen nähnyt vain kolme tapausta, jossa teekkarit ovat itse aiheuttaneet riidan. Kaksi näistä on tapahtunut Tampereella, yksi Oulussa. Tämä on toki vain oma mielipiteeni asiasta.

JanJ

Jäsen
Ajattelin mennä Porto Santon hiekkarannalle nudisteja katsomaan serpentiinit päällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy