Vapaata Pelicans-tunnelmointia

• 41 376
  • 179
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Se oli siinä! Nyt on sitten suuren johtajan aika näyttää johtajuuttaan ja hoitaa järjestämänsä sylttytehdas kuntoon. Saa suorittaa, kiitos!
Minä toivon puhdasta pöytää, joko konkurssin tai parempana vaihtoehtona uuden isännän kautta. Toivottavasti tilanne olisi sellainen, että Pasin olisi pakko nöyrtyä ja Valtteri löisi tarvittavat eurot pöytään ehdollistettuna osakekaupalla. Alkaa nimittäin otsassa kasvava kabanossi olla kohtalaisen kokoinen!
Ei taida vaan Valtteria kiinnostaa lyödä motillista hilloa pöytään, niin kauan kun tää on tämmöistä paskaa. Kuka sijoittaja haluaa kiinnittää rahansa, jos puuhastelijat törsää ne aivottomasti ja aiheuttaa karseat tappiot.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei taida vaan Valtteria kiinnostaa lyödä motillista hilloa pöytään, niin kauan kun tää on tämmöistä paskaa. Kuka sijoittaja haluaa kiinnittää rahansa, jos puuhastelijat törsää ne aivottomasti ja aiheuttaa karseat tappiot.
Lainasit viestiäni muttet tainnut lukea sitä? :D

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jos viime kaudella kopissa soi pelien jälkeen Galan 'Freed From Desire', niin nyt siellä voi sitten kaivaa koppi-dj Yölinnun tuotannosta viisut "Mä putoan" ja "Sitä saa mitä tilaa" raikaamaan.

Itse ei voi sen sijaan muuta tehdä kuin taas kerran kaivaa Tommi Läntisen "Via Dolorosan" esiin ja kuunnella sitä tässä synkkenevässä helmikuun illassa loopilla lasillisen tai parin ohella.

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Surullista ja odotuksiin nähden synkempää kuin koskaan omalla n. 35 vuoden lahtikiekon seuraamisen aikana. Piti kaivaa tänne tunnukset näppäimistön alta vuosien tauon jälkeen. Huomenna ehkä ajatuksia enemmän.

Hannu Halonen - Ja kun luulit ettei voisi mennä enää huonommin
tilanteeseen sopiva biisi.

Toimistolla pää nyt pois perseestä ja nöyryyttä.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minun näkemyksen mukaan pelaajat yrittää, mutta tahti on hukassa. Kaikki osaa kyllä. Kapellimestari heiluttaa arkana keppiä, kaikki soittimet vetää epävireessä, eikä kukaan tiedä mitä biisiä vedetään. Ilman varmaa johtamista ei mikään firma pyöri. Organisaatiossa on pakko olla jotain mätää, kun sakkaa näin pahasti. Uupuu selkeä tiedotus, kun kukaan ei anna tietoa? Kuka sanoikaan kommunikointi, kun Nupe kävi studiossa? Se näyttää puuttuvan ihan omistajista lähtien ja se näkyy pelissä. Kukaan ei voi hyvin kun jäällä tulee tappio toisensa jälkeen. Ihmisiä pelaajatkin.

Pukukopissa on aika turha käydä huutelemassa. Faneilla on paha mieli, entä pelaajien motivaatio? Tuskin huutavat riemusta. Se näkyy kuvaruudun ulkopuolelle. Eikä kukaan tiedä mitä ovien sisäpuolella tapahtuu.
Kaikki tietää tämän lentokoneteorian? Ota happimaski ensin itselle, sit kaverille. Olisi aika herätä tuolla johdon päässä, laittaa asiat kuntoon organisaatiossa ja sitten voi tulla tuloksia? Ei voi odottaa viikkoja et "katsellaan mitä tapahtuu seuraavaksi?". Happea!

Viimeksi muokattu:

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Keitä nämä puuhastelijat on? Muistetaan että organisaatiossa on aika monta ihmistä tekemässä parhaansa. Kaikki lähtee johtamisesta, että miten se homma on hoidossa. Minä haluan uskoa, että työntekijät yrittävät parhaansa. Aivottomia tuskin ovat. Johtaminen ja hyvä johtaminen vaan on kaksi eri asiaa. Jokaisella lienee oma tonttinsa minkä hoitaa? Nupe ja Bottas saisi laittaa rahaa pöytään, jotta lahtelainen kiekkotarina jatkuu. Lisää väkeä palkkalistoille?

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Keitä nämä puuhastelijat on? Muistetaan että organisaatiossa on aika monta ihmistä tekemässä parhaansa. Kaikki lähtee johtamisesta, että miten se homma on hoidossa. Minä haluan uskoa, että työntekijät yrittävät parhaansa. Aivottomia tuskin ovat. Johtaminen ja hyvä johtaminen vaan on kaksi eri asiaa. Jokaisella lienee oma tonttinsa minkä hoitaa? Nupe ja Bottas saisi laittaa rahaa pöytään, jotta lahtelainen kiekkotarina jatkuu. Lisää väkeä palkkalistoille?
Eikös huono johtaminen ole melkoista puuhastelua? Onhan tämä, jos suuren johtajan pitää käydä kopissa öyhöttämässä, pahoittaa mielensä ja potkia PÄÄvalmentaja pois ilman, että tuuraaja on tiedossa. Vielä tähän päivään mennessä seura ei ole virallista ilmoitusta tehnyt PÄÄvalmentajasta.
Puuhastelua on myös se, että säästetään väärässä paikassa. Jääfarssi, valmentajafarssi, koppiöyhötysfarssi, mitä vielä? Yhtä farssiahan tämä kausi on ollut, eikä sitä taideta enää rahalla korjata.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös huono johtaminen ole melkoista puuhastelua? Onhan tämä, jos suuren johtajan pitää käydä kopissa öyhöttämässä, pahoittaa mielensä ja potkia PÄÄvalmentaja pois ilman, että tuuraaja on tiedossa. Vielä tähän päivään mennessä seura ei ole virallista ilmoitusta tehnyt PÄÄvalmentajasta.
Puuhastelua on myös se, että säästetään väärässä paikassa. Jääfarssi, valmentajafarssi, koppiöyhötysfarssi, mitä vielä? Yhtä farssiahan tämä kausi on ollut, eikä sitä taideta enää rahalla korjata.
Tuo on ihan totta. Luottamus olisi nyt kova sana. (Mutta jääfarssi oli chl:n syytä, ei pelsujen. Koko chl on täysin turha ja yksi iso syy velkoihin)

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tuo on ihan totta. Luottamus olisi nyt kova sana. (Mutta jääfarssi oli chl:n syytä, ei pelsujen. Koko chl on täysin turha ja yksi iso syy velkoihin)
Siis Nöyrä Palvelijahan sen jääfarssin aiheutti. Kaikkialla muualla osattiin kyllä homma hoitaa.

Eikö pääomistajan " tein sen itse ja säästin " mentaliteetti voida laskea ihan Pelicansin syyksi eikä CHL:n ?

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Kyllä se jääfarssi meni ihan omiin nimiin. Valitettavasti. "Tehtiin itse ja säästettiin"

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis Nöyrä Palvelijahan sen jääfarssin aiheutti. Kaikkialla muualla osattiin kyllä homma hoitaa.

Eikö pääomistajan " tein sen itse ja säästin " mentaliteetti voida laskea ihan Pelicansin syyksi eikä CHL:n ?
Mainokset päästy vaihtamaan viimetingassa, ei päässyt jäädyttää aiemmin. CHL vaatii paljon, muttei toimi niin että toteutus onnistuisi. Jengi pysyy kuitenkin mieluummin siinä uskossa et pelsujen vika, se ei muutu vaikka esitettäisiin faktoja.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Täysin sama kuin päävalmentajassa säästelemisessä. Vaikutus täysin sama mutta konteksti huomattavasti isompi. Luulisi että tälläisistä virheistä oppisi.
No niin luulisi niin. En tiedä kuinka monta kertaa siihen petäjään pitää otsalohkonsa lyödä ennen kuin oppii...

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä se jääfarssi meni ihan omiin nimiin. Valitettavasti. "Tehtiin itse ja säästettiin"
Ja tämä on varma tieto?
Kun mä olin siinä tiedossa että ne mainokset tuli niin myöhään ettei meidän jäädytyslaitteet kyenneet saamaan siis sitä kylmyyttä sen paksun mainoksen läpi siihen jään pintaan. Samankaltaisia ongelmia ymmärtääkseni oli joskus ollut vanhemmissa samalla jäädytyssysteemillä varustetuissa halleissa muuallakin mutta pelit oli saatu vedettyä loppuun.

Mutta sulla on varma tieto että oli meidän omaa mokaa siis eikä toi pidä paikkansa?

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja tämä on varma tieto?
Kun mä olin siinä tiedossa että ne mainokset tuli niin myöhään ettei meidän jäädytyslaitteet kyenneet saamaan siis sitä kylmyyttä sen paksun mainoksen läpi siihen jään pintaan. Samankaltaisia ongelmia ymmärtääkseni oli joskus ollut vanhemmissa samalla jäädytyssysteemillä varustetuissa halleissa muuallakin mutta pelit oli saatu vedettyä loppuun.

Mutta sulla on varma tieto että oli meidän omaa mokaa siis eikä toi pidä paikkansa?
Tämä. Tässä on se fakta josta mainitsin. Nyt on päässyt käymään niin että pojat on päättänyt että pelsut on syypää. Aina pitää löytää syyllinen ja puhua shittiä, totuudella ei niin väliä. Tulee itselle parempi mieli?

(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt kuitenkin joku vaan toisin. Kaikki on enemmän rikki. Nupen diktatuuri on tuhonnut/ tuhoamassa tän seuran ja tappamassa sen yhteisöllisyyden. Nupe ja sen puhuvapää Pöyhönen sylkevät ylimiellisyydellään fanien ja koko yhteisön päälle.
Sä sen sanoit. Niin surkeeta.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Johan Bottakselle naurettaisiin. Ei sekään tyhmä ole, bisnes on bisnestä. Hyväntekeväisyys on eri juttu. Vaikka rahaa syytäisi lisää ja lisää, mikään ei muutu jos mikään ei muutu.

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja tämä on varma tieto?

Vahvistan tämän myös, eli se oli oma moka.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Pelicans, Florida Panthers, FC Bayern
Silleen outoa ajatella. Olen viimeiset pari vuotta tuskaillut SaiPa-fanina huonoa menestystä ja melkein jo konkurssin, joka pienen ihmeen kaupalla vältettiin vuosi takaperin.
Samaan aikaan, olin seurannut Lahdessa Niemelän aikana kiekkobuumia, joka lin oikeastaan monella tapaa samanlainen kuin mikä SaiPalla on vielä tällä hetkellä käynnissä. Pelicans oli se seura, joka eteni voitosta voittoon, kaatoi isot seurat, pelasi kaksi kertaa finaaleissa, mutta ennen kaikkea näytti hauistaan kentällä ja sen ulkopuolella. Yleisöä oli hallissa ja tunnelma oli aina mahtava, kun kävi hallilla. Playoff-huumaa hengitti koko kaupunki ja uskoin oikeasti itsekin siihen, että kannua nostetaan vielä.

Nyt juuri tilanne näyttää pahalta Pelicansin osalta, olin alusta asti skeptinen valmennuksen suhteen ja lopulta valmentajan vaihdos tehtiinkin liian myöhään, joukkueen rakennus on epäonnistunut, isot nimet ei enää kykene kantamaan/auttamaan seuraa. No, se ei enää yllätä, että talous on huonossa kunnossa kun myynti ei vedä ja brändi ei ole kunnossa.

Tarvitseeko Pelicans samanalaisen ratkaisun, kun SaiPa tarvitsi? Kaivetaan uusia omistajia pääomittamaan seuraa ja lähdetään alusta. Tietysti, nyt on erilainen tilanne jo sarjajärjestelmän takia.​

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kunnon tuuletus omistajia myöten tekis varmaan hyvää, sellainen iso reset.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ja tämä on varma tieto?

Korjaa suinkin jos mä olen väärässä, mutta mä olen käsityksessä, että aiemmin Print Team hoiti noiden mainosten tuotannon ja jääasennuksen, vaan ei hoitanut enää tuossa vaiheessa kun Pelicans lopetti aiemmin kesällä yhteistyön Print Teamin kanssa samalla kun Pelicans osti Mainoskaaren yritystoiminnan itselleen ja ilmeisesti nuo tuotettiin siellä?

Joten jos Pelicansin yritystoiminta on tuottanut nuo mainokset ja ne tulevat myöhässä niin kenen vika se sitten on?

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Korjaa suinkin jos mä olen väärässä, mutta mä olen käsityksessä, että aiemmin Print Team hoiti noiden mainosten tuotannon ja jääasennuksen, vaan ei hoitanut enää tuossa vaiheessa kun Pelicans lopetti aiemmin kesällä yhteistyön Print Teamin kanssa samalla kun Pelicans osti Mainoskaaren yritystoiminnan itselleen ja ilmeisesti nuo tuotettiin siellä?

Joten jos Pelicansin yritystoiminta on tuottanut nuo mainokset ja ne tulevat myöhässä niin kenen vika se sitten on?
Sitä en tosiaan tiedä kuka ne tuotti. Silloin tietty myöhästyminen olisi omaa syytä jos materiaali on ollut ajoissa ja se on vaan tehty myöhässä omaa tyhmyyttään.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistelen somesta silloin seuranneeni ja mahdollisesti sieltä tai täältä lukeneeni, että jäätöitä tehtiin yötämyöten ja työnteko aloitettiin heti kun se oli mahdollista ennakkoon varattujen jäävuorojen jälkeen. Tämän käsityksen mukaan siis ainoa vaihtoehto toimia toisin olisi ollut perua jotain taitoluisteluvuoroja tms? Joka ei varmasti täysin ongelmatonta olisi sekään ollut.

Voin olla väärässäkin.

Jos oma pulju on mainoksien tuottamisen myöhästyttänyt niin ansaitsee kaiken kritiikin, mut jotenkin epäilisin, ettei tollaiseen sekoiluun kyettäisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy