Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
NYT POJAT JA TYTÖT VASTAISKU JA VIESTIMÄÄRÄ YLI MILJOONAN!!!
2017 kertomassa miten ei ymmärrä mitään tietotekniikasta, olisin ymmärtänyt 50-luvulla.Ei kyllä yllättäisi, että tälläkin palstalla olisi jotkut maksimit. Ja vuosi 2017.
Jatkoajan Miljoonapilkki. Ilman liekkipaitaa. Tai sen kanssa.No nyt tuo laskuri on ollut päälle miljoonan jo tovin. Joko moderaattori, jonka tehtävä oli poistella viestejä, nukahti ja näin ollen palsta ylikuormittuu ja kaatuu..
Vain kylmyys, vitutus ja taskulämmin puuttuu, kaikki muu on saatavilla.Jatkoajan Miljoonapilkki. Ilman liekkipaitaa. Tai sen kanssa.
Taitaa olla kyllä kierrätyskeskus, sen verta kovempaan tahtiin tänne tulee postauksia.Seuraavana miljoonakerhoon taitaa päästä otteluketjufoorumi. Melkein 78000 viestiä puuttuu, että muutama puhututtava taklaus ja tunteita herättävä ottelu vielä tarvitaan ennen kun päästään uudestaan jännittämään ison luvun vaihtumista.
Year 2000 problem - Wikipedia (linkki wikipedian artikkeliin asiasta) tuolta löytyy jotain tietoa, mutta yleensä jos jotain tapahtuu niin kukaan kehtaa tollasen mediamylläkän jälkeen moista myöntää. Lisäksi asiaan varauduttiin todella mittavasti.Pitikö tästä tulla samanlainen kaaos, kun siitä kun tulee vuosi 2000? Silloinkaan ei tapahtunut mitään. Hajosiko edes yksikään tietokone?
Mitäs tällainen epäily oikein on? Kuten mainitisin, minulla ei ole varaa poistaa yhtään viestiä.Ralphin viestimäärä pysynyt vähän aikaa samana... olen tarkoituksella tarkkaillut...
Mitäs tällainen epäily oikein on? Kuten mainitisin, minulla ei ole varaa poistaa yhtään viestiä.
Nyt ainakin kaikilla on mahdollisuus olla voittaja. Olisihan se epäreilua, jos vain yksi voi kirjoittaa 1000000. viestin. Tosin varmaan se oikea miljoonas viesti on kirjoitettu aikoja sitten.Siellä joku poistaa hiki päässä vanhoja viestejä samaa kyytiä kun täällä hakataan niitä lisää.