Viestin lähetti sampio
Koneelta löytyy Mm-95 loppuottelu Suomi-Ruotsi kokonaisuudessaan ja kooste Suomen maaleista Naganossa. Siihen ne sitten jääkin.
Täytyy myöntää, että on se Selänne ollut kova jätkä, kun noita Naganon puolivälierän välähdyksiä olen kelaillut eestaas. Ensimmäisellä katselukerralla meinasi silmät sumeta, kun tuli niin mukavat muistot mieleen. Ja se 2-0, siinä on oikeasti HIENO maali. Kerrassaan hienoja hetkiä.
No niin, tietää mitä ensi kerralla tehdään, kun sampion luona käyn. :)
Itselläni tulee myös aina hyvin voimakkaana tuo silmät sumenee-efekti. En tiedä miksi, ehkä olen vain niin paatunut penkkiurheilija, mutta kun kisojen yhteydessä on usein, ellei peräti aina, näytetty koosteita mennestä elämästä, elän ne hetket suurella tunteella. Joskus on käynyt jopa niin, että ne koosteet ovat olleet valtavampia kuin itse illan peli. Siis jos kyseinenä iltana on sattunut vastaan joku näistä MM-kisojen kiintiömaista, jotka ovat siellä vain siksi, ettei parempaakaan tekemistä löydä.
Ja ettei ketjun henkilökohtainen aihe unohtuisi, todella modernina sekä loistavasti median kehitystä seuranneena ihmisenä nauhoitin upouudelle VHS-kasetille viime kevään MM-finaalin. Tosin omasta tyhmyydestäni johtuen siitä puuttuu yksi viiden minuutin pätkä keskeltä peliä, jonka aikana kuitenkin tuli yksi maali. Varauduin jatkoaikaan ja loppuhässäkkään jättämällä mahdollisimman paljon erätaukoa pois, sitten meni vain lapsi pesuveden mukana. Loppuihanuuskin jää hiukan puolitiehen, mutta olen kyllä tyytyväinen, että se tuli nauhoitettua.