samitzu kirjoitti:Niin jos joku tietäisi tämän sarjan nimen tai jotain siitä.Se tuli joskus -80 luvulla ja siinä seikkaili kaksi karhua (muistaakseni pentua), joiden nimet olivat muistaakseni jaki ja nuka tai jotain tonne päin.
irGGu kirjoitti:Jaki ja Nuka on ainoa piirretty josta muistan pätkiä lapsuudestani. Tuota esitettiin muistaakseni -87 vuonna, jolloin olen itse ollut kaksivuotias. Hämärät muistikuvat noista karhuista itselläni on, tiedä sitten onko niitä aikoinaan ollut meillä nauhoitettuna videolla vai ei. Äiti väittää etten voi noita muistaa vaikka se siskoni ja minun lempiohjelma olikin.
Panzerfaust kirjoitti:muistelen diganneeni kun sellaiset hassut professorisedät matkustelivat aikakoneella milloin minnekin. Ainakin yhdellä niistä oli parta.
Panzerfaust kirjoitti:Joskus tosi naperona, eli todennäköisesti 70-luvun loppupuolelta, muistelen diganneeni kun sellaiset hassut professorisedät matkustelivat aikakoneella milloin minnekin. Ainakin yhdellä niistä oli parta. Kyseessä ei ollut piirretty, enkä ole varma, oliko se edes lastensarja, mutta mitähän nimeä kantaa ja onko sitä tullut töllöttimestä sen jälkeen?
Panzerfaust kirjoitti:Joskus tosi naperona, eli todennäköisesti 70-luvun loppupuolelta, muistelen diganneeni kun sellaiset hassut professorisedät matkustelivat aikakoneella milloin minnekin. Ainakin yhdellä niistä oli parta. Kyseessä ei ollut piirretty, enkä ole varma, oliko se edes lastensarja, mutta mitähän nimeä kantaa ja onko sitä tullut töllöttimestä sen jälkeen?
Evenuel kirjoitti:Kuinka moni muistaa Panaman? Siis se piirretty, missä oli karhu, tiikeri ja perässä vedettävä puinen tiikeri-ankka?
Ensimmäinen ohjelma, jota muistan katsoneeni. Nyt sitten viime vuonna sain Joulupukilta Panama-kirjan. Jippiii. Loistava piirretty. Ihan toista kuin nykyiset megahypermonsterattack-jutut.
Yläpesä kirjoitti:Tarkoitat varmaan Janoschin suosittua Pikku Karhu ja Pikku Tiikeri -sarjaa, josta yksi osa on Oi Ihana Panama. Jaahas, näköjään koko tuotanto on sitten julkaistu yksissä kansissa nimellä Suuri Panama-kirja. Lapsiperheille ERITTÄIN suositeltava tuotesarja. Meillä kirjat ovat kuluneet kovasti käytössä ja nyt ovat vuorossa CD-romit: Tule terveeksi Pikku Tiikeri ja Pikku Tiikerin jymyjuhlat.
Evenuel kirjoitti:Ei mutta oikeasti harmittaa kun nykyajan natiaiset jää ilman niitä helmiä, joita itse on saanut mukulana katsella. Tao taot ja Maija Mehiläiset ym.
Tuon yhdistyksen bannilistalle ehdottaisin itseoikeutetuksi numero ykköseksi sitä kotimaista paperianimaatiosarjaa, joka oli niin kaamea, että nimenkin olen onneksi unohtanut. Joka tapauksessa siinä seikkaili kaksi lähes samannimistä paperi-mitä-lietä, hyvin lyhyissä jaksoissa ja huonolaatuisella 70-luvun soundilla äänitetyllä ääniraidalla. Suursyömäri saattoi liittyä tähän, tai sitten se oli samalla tekniikalla tehty toinen sarja.E kirjoitti:Pitäisikö meidän perustaa joku Pelastakaa lapset paskoilta piirretyiltä ry?
Käytöskukka?kantriantero kirjoitti:Tuon yhdistyksen bannilistalle ehdottaisin itseoikeutetuksi numero ykköseksi sitä kotimaista paperianimaatiosarjaa, joka oli niin kaamea, että nimenkin olen onneksi unohtanut. Joka tapauksessa siinä seikkaili kaksi lähes samannimistä paperi-mitä-lietä, hyvin lyhyissä jaksoissa ja huonolaatuisella 70-luvun soundilla äänitetyllä ääniraidalla. Suursyömäri saattoi liittyä tähän, tai sitten se oli samalla tekniikalla tehty toinen sarja.
Käytöskukkanen, Hinku ja Vinku! Sehän oli aivan huippu. Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun sitä saattoi ihailla Aamu-tv:stä. Eipäs pilkata klassikkoja.kantriantero kirjoitti:Tuon yhdistyksen bannilistalle ehdottaisin itseoikeutetuksi numero ykköseksi sitä kotimaista paperianimaatiosarjaa, joka oli niin kaamea, että nimenkin olen onneksi unohtanut. Joka tapauksessa siinä seikkaili kaksi lähes samannimistä paperi-mitä-lietä, hyvin lyhyissä jaksoissa ja huonolaatuisella 70-luvun soundilla äänitetyllä ääniraidalla. Suursyömäri saattoi liittyä tähän, tai sitten se oli samalla tekniikalla tehty toinen sarja.
Maassa villihevosten,Crapbag kirjoitti:Mutta kuka muistaa sellaisen intiaani-aiheisen piirretyn, jostain 80-luvun alusta? olisiko ollut joku Yakari tai vastaava, ainakin tuon pääosan jehun nimi? Sen sarjan tunnari oli kuitenkin uskomattoman hyvä!
Ossi kirjoitti:Käytöskukkanen, Hinku ja Vinku! Sehän oli aivan huippu. Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun sitä saattoi ihailla Aamu-tv:stä. Eipäs pilkata klassikkoja.
Se se oli, voi elämä... Noista Aamu-tv-uusinnoista en tiennytkään, olisi voinut olla ihan mielenkiintoista nähdä minkälaiset tunteet se nykyisin herättää.Ossi kirjoitti:Käytöskukkanen, Hinku ja Vinku! Sehän oli aivan huippu. Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun sitä saattoi ihailla Aamu-tv:stä. Eipäs pilkata klassikkoja.
Ossi kirjoitti:Käytöskukkanen, Hinku ja Vinku! Sehän oli aivan huippu. Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun sitä saattoi ihailla Aamu-tv:stä. Eipäs pilkata klassikkoja.