Vancouveriin menijoita?

  • 2 669
  • 8

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Avaan nyt tallasen keskustelun, kun en loytanyt muualta, paitsi hoki-puolelta, mitaan tahan viittaavaa. Kyse on siis Vancouveriin menosta. Onko taalta kukaan tulossa olympialaisiin ja jos on niin mina paivina ja mita lajeja on kiikarissa?

Itse olen paikalla kisojen loppupaivina, 24-28.2. ja lippuja on nyt naisten freestyleen, naisten viestihiihtoon, jaakiekon toiseen semifinaaliin ja miesten skimbaan. Onko Kalle muuten missa kunnossa? Onko mukana kisoissa?

Jaakiekon finaali olis sitten tarkoitus katsoa jossain baarissa keskustassa, kun ei ihan viitti maksaa $2500-$6000 per lippu... Kamppaa pidetaan Pohjois Vancouverissa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaakiekon finaali olis sitten tarkoitus katsoa jossain baarissa keskustassa, kun ei ihan viitti maksaa $2500-$6000 per lippu... Kamppaa pidetaan Pohjois Vancouverissa.

Siis mitä? Ovatko nuo Kanadan dollareita, eli euroissa noin 1675-4020€??

Jos kyllä niin on siinä yhdellä ottelulla järisyttävät hinnat. Vai ovatko nuo jotain mustan pörssin tämän hetkisiä hintoja? Erittäin massiiviset hinnat joka tapauksessa.

Kesän jalkapallon MM-finaaliin liput saa noin 277-625 eurolla. Eikä ole kysymystäkään kumpi näistä on se suurempi tapahtuma.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kesän jalkapallon MM-finaaliin liput saa noin 277-625 eurolla. Eikä ole kysymystäkään kumpi näistä on se suurempi tapahtuma.

Ei minustakaan, koska potkupallon finaali pelataan 10 kertaa isommalla näyttämöllä :) Siksi liput ovat 10 kertaa halvempia.

Mutta aiheeseen niin eipä minulla ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä paikan päälle. Jos ilmaiseksi pääsisi niin sitten. Telkkarista tulee kaikki lähetettävät pelit katsottua ja Mertsi selostaa (vai selostaako) Suomen pelit niin mikäs sen parempaa.
 

Chilango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpat, Les Habs
Kaveri osti pari kuukautta sitten lipun kiekon finaaliin 750 paikallista taalaa.
Olisko sitten suhteilla saanut.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Toisaalta potkupalloa seuraa 150 kertaa enemmän ihmisiä kuin jääkendoa. Eli kysyntää kyllä riittäisi.

Totta. Mutta potkupallon MM-kisoissa pelaa 32 maata ja jääkendon Olympialaisissa vain 12 maata. Mutta en nyt tosissani väitä, että nuo jääkiekkokisat olisivat lähellekkään yhtä metkittävät kuin nuo köyhien eri väristen pallonpotkimis kahinat :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olympialaisia en ole menossa katsomaan, mutta mahdollisesti pitää tehdä työmatka Vancouveriin tässä kohtapuoliin. Kaikki tarvittava vaiva nähdään sen eteen, ettei tämä osuisi kisojen aikaan, koska olisi kiva saada hotellihuone jostain hotellista ja päästä liikkumaan paikasta toiseen. Normaalistihan nuo eivät ole Vancouverissa mitään isoja ongelmia, mutta kisojen aikaan varmasti.

Olishan se toki hienoa katsoa jotain kiekkopeliä (Suomen tai Kanadan) paikallisessa baarissa. Canucksin pelejä olen muutaman tuolla tavalla katsonutkin. Paikallisten kanssa oli hyvin helppoa löytää yhteisiä puheenaiheita: "jaa olet Suomesta, sieltähän Sami Salokin on".
 

Tammerforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen menossa Vancouveriin, ja seuraavat tapahtumat menen katsastamaan:

Naisten Halfpipe 18.02.
Suomi-Saksa jääkiekko 19.02.
Mäkihypyn isomäki 20.02.
Ruotsi-Suomi jääkiekko 21.02.

Hotellia en saanut Vancouverista, joten oli mentävä Langley:iin. Enää muutama viikko jäljellä odotusta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös