Vancouver Canucks 2024–2025

• 112 022
  • 600

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Petterssonista taisi olla aiemmin juttua, että hän seurasi liiankin aktiivisesti mitä medialla ja sosiaalisella medialla oli hänestä sanottavaa - ja antoi asioiden satuttaa itseään. Jossain vaiheessa hän kertoi poistaneensa sos. median kanavansakin.

Tuosta on ollut juttua ja tuon laitoin tähän ketjuunkin aikanaan. Samoin kuin se, ettei hän tullut median eteen tappion jälkeen. Minä annoin tuostakin kritiikkiä hänelle (ja Millerille) täällä, sillä pelaajien pitää hoitaa tuokin puoli eikä tuossa ole ollut aikaisemmin ongelmia organisaatiolla. Tai en ainakaan muista. Esimerkiksi Sedinit tulivat sinne ihan jokaisen tappion jälkeen. Mutta Pettersson itse ei ole sanonut pelin ongelmien johtuneen kuitenkaan mediasta.

Edit: Jos muuten olisin itse pelaaja, poistaisin myös kaiken median itseni ulkopuolelle ja keskittyisin pelaamiseen. Toki silti hoitaisin nuo velvollisuudet sen kanssa. Tuosta Petterssonia voi kyllä syyttää, ettei tullut sinne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy