valvoitko viikonloppuna?

  • 1 549
  • 19

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
minä nukuin viikonloppuna seuraavasti.

pe-la yönä n 4h 7.00-11.00
la-su yönä n 7h 2300-050 & 04-1000
ja su-ma yönä en nukkunut ollenkaan.
väsyttää ns vitusti ;)..

mitenkäs muilla, kärsiikö unirytmi kisojen aikaina ?...
 

Aksu

Jäsen
Kyllä väsyttää ja vähän helveti.... jääkiekkoilun takia jätin normaalit kaljanjuonnit ja baarireissut väliin, jotten keräisi enempää univelkaa, mutta kyllähän rytmit menivät näinkin. Ennen USA ottelua nukuin parisen tuntia ja pelin jälkeen iltapäivään. Seuraavana yönä pelin jälkeen muutaman tunnin. Viime yönä nukuttikin sitten todella hyvin ja samaa unta jatkan työpaikalla... vireystila onneton.
 

Huuhaa

Jäsen
Joo, kyllä tosiaan iltapäivät ovat olleet tässä lähipäivinä melkoista kamppailua väsymystä vastaan, on tullut nukuttua aika lailla hajanaisesti muutamia yksittäisiä tunteja, niin yöllä, kuin päivälläkin, ja täytyy myöntää, että TV:stä tulleissa otteluissa olen Suomen otteluita lukuun ottamatta nukahtanut monen ottelun kesken herätäkseni sitten myöhemmässä vaiheessa ottelua. Viime yönäkin nukahdin Tshekki-Ruotsi -ottelun toisella erätauolla herätäkseni sitten noin kolmannen erän puolessavälissä. USA-Venäjä -ottelusta ei jäänyt muistaakseni juurikaan mitään mielikuvaa, sillä siinä taisin nukahtaa jo aivan ottelun alussa, välillä taisin aina välillä vähän herätä, mutta toden teolla heräsin vasta kolmannessa erässä juuri, kun Venäjä oli mennyt 2-1 -johtoon.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kyllä on aika vetämätön olo koko ajan, just kaiken valvomisen takia. Ennen Usa-Suomi peliä olin valvonut n. vuorokauden putkeen ja sitä ennen oli ollut torstaina bilettämässä ja neljältä kotiin ja kasilta kouluun. Joten varmaan tuli siinä kolme vuorokauden aikana nukuttua kaiken kaikkiaan about 10 tuntia. Ja sen kyllä näkyi :)

Mutta sama tahti jatkuu aina kun vaan lätkää pelataan yöllä ja vähän muitakin lajeja tulee seurattua.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tosi hyvä systeemi!

Että kiekko tulee yöllä. Ei mene päivät ja illat hukkaan:D

Täytyy kyllä sanoa ettei tänään tiedä monikaan edes omaa nimeään...

Itse olen ihan seis.. ja lisää tulee!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pe-La yönä neljä tuntia unta ja la-su suoraan kuppilasta tsiikaamaan Suomen matsia. Eilen kone tökki yhdistetyn aikana ja näin vain alun ja lopun.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pe-la 21.40-05.15.
La-su 04.30-11.05.
Su-ma 23.30-11.15.

Onneks Suomen matsi on tänään aikasin. Ellen sit jää kattomaan Tshekki-Canada-peliä. Tenttiinkin pitäs jossain välissä ehtiä lukea... No, Olympialaiset on kerran neljässä vuodessa, koulua on ikuisesti.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
No, luonnollisesti näihin aikoihin vuodesta tavataan lukion kakkosluokkalaiset olevan wanhojen erilaisissa pilestyksissä. Vaan kuinkas kävi minulle.. Oli kyllä piletyspaikkojen ja kyytien kanssa hieman muutenkin ongelmia, mutta lupauduin sitten kiltisti jäämään sivuun pippaloista. No, olihan hyvä syy, aamulla kuudelta ylös katsomaan jääkiekkoa. Noniinn, eihän se ilta kuitenkaan IHAN selvänä mennyt, mutta heräämään pystyin. Matsi katottiin ihan sisulla loppuun asti ja turpaan tuli. Eläköön..

Ja seuraavana yönä sitten piti valvoa kahteen asti, että se matsi sieltä sitten pamahtaisi käyntiin. Niinhän siinäkin tietysti kävi, että kun edellisenä yönä unet hieman vähäisiksi jäivät, uni iski silmään samalla hetkellä kun peli pamahti käyntiin. Ja uni vei mennessään ennenkuin ensimmäinen maali edes ehti syntyä. Mahtavaa, ja upea voitto. Jeejee..

Kyllä potkii.
 

Femma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On kyllä tehnyt tiukkaa pitää silmät auki päiväsaikaan, mutta onhan niin jo kerkinyt käydäkin että olin ruvennut pilkkimään Suomi- V-Venäjä ottelun alussa ja kuinkas kävikään, onneksi sentään heräsin toiseen erään:D ... No tekevälle sattuu
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin nukuin.

Pe-la -
La-iltana n. 19.00-19.30
La-su 04.00-13.00
Su-ma 05.00-12.00

Viimeöinen valvominen oli kyllä täysin typerää ja turhaa... Missasin sen takia luennot.

Mielenkiintoista muuten, että vaikka viikonlopun aikana käytännössä missasin kokonaisen yön, en ole sen väsyneempi kuin normaalistikaan. Ajattelin tästä lähtien mennä nukkumaan vain joka toinen yö...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En pystynyt nukkumaan viikonlopun yli, kyllä piti välillä herätäkkin
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Unitilasto:

pe-la 23.00 - 2.30 (alkoi ruotsi-kanada kolmas erä) ja 3.30 - 5.30
la-ilta 19.30 - 1.30 (semmosta puolen tunnin pätkää kerrallaan)
la-su 4.30 - 10.00 (eurosportilta alkoi usa-venäjä)
su-ma 4.00 - 9.30
ma-ti 4.00 - 10.00

Siis jotain viittä tuntia yössä. Mutta ens yönä piitkästä aikaa olis tarkotus pötkötellä kunnolla! Ke-to yö olis tarkotus valvoa kokonaan.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viikonloppu meni miten meni mutta tänä aamuna iski kisaväsymys.
Eilen tuli katsottua tsekki-kanada loppuun asti mutta ajattelin että eihän tuollainen nyt sitkeää sissiä haittaa.
Herätyskello soi 8.30 ja luento alkaisi klo 10.15.
Nooh pohdin siinä sitten että oikeastaan kyseinen kurssi noudattaa hyvin prujuja joten voihan nyt yhden luennon skipata...kelloa 2 h eteenpäin ja melkein heti nukahti.
10.30 kello soi ja pääsin ylös sängystä...pohdin siinä että kurssi noudattaa aika hyvin kurssikirjaa joten eihän nyt yksi luento...(huono puoli on se että luennolla oli kuulemma mielenkiintoisia asioita)siinä sitten klo 2 maissa heräsin ja hieroin päätäni...kas sehän onkin tämä päivä jo pulkassa...ja samalla 80% viikon luennoista.

ihmettelen vain miten olen saanut ne vähän päälle 20 ovaria syksyllä kasaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Pe - la 07:00 - 11:30
La - su 09:00 - 15:45
Su - ma 06:30 - 14:00
Ma - ti 05:00 - 15:00

Eli viime yönä tuli nukuttua niin taas jaksaa. Tosin tänään ei kauaa tarvitsekaan keikkua, ladataan akkuja ke - to. Hiihtoloma on ystävä.
 

Huuhaa

Jäsen
Joskus käy ainakin minulle niin, että sitä väsyneempi on mitä enemmän nukkuu. Pitäisi löytää sellainen ns. kultainen keskitie nukkumisessakin. :D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kysymys: Valvoitko viikonloppuna?
Vastaus: Kyllä valvoin.

Tarkemmat valvomistilastoni ohessa:

perjantai 06.00 - lauantai 03.00
lauantai 06.00 - sunnuntai 04.00
sunnuntai 10.00 - maanantai 00.30
maanantai 05.30 -

Siinä siis viikonloppu. Venäjä-pelin aikaisempi alkamisaika, hienoinen väsymys, työ ja koulu ovat aiheuttaneet sen, että valvomiseni on vähentynyt viimepäivinä. Ensi yö kuitenkin korjannee tilanteen, ja huominen päivä kuluu silmäpusseja kanniskellessa.
 

Jori

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAIPA
Valvon, valvoin, olen valvonut...

Kahvia menee niin ...keleesti.
 

Huuhaa

Jäsen
Kyllä tässä on päivät ollut niin ns. unihumalassa, että raskaita ovat päivät olleet, kun väsymys on painanut, vaikka on välillä jopa vähän nukkunut. Eipä tuo Battery -energiajuomakaan aina tunnu auttavan, vaikka sellaisen taas Venäjä -otteluun, sekä Tshekki-Kanada -otteluun ostin. :(

Tekemäni drinkit maistuvat kyllä. Suosittelen Teillekin tätä "virallista" olympia-juoman reseptiä: Lasin/Mukin/Tuopin pohjalle Spriteä, sitten Coca-Colaa, ja päälle vielä Batterya, ja, jos jäitä löytyy, niin niitä sitten vielä mukaan.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantaiaamuna heräsin 5:25 ja valvoin siitä sitten sunnuntain puolelle 4:30 asti. Sunnuntainakaan ei tullut paljon nukuttua ja muutenkin koko mun lukuloman alku on mennyt hieman uneliaissa merkeissä. Sitten yritän opiskella jotain fysiikan juttuja...hyvin menee.

Jos Suomi on pronssiottelussa, jääse multa näkemättä, mä kun olen lupautunut autokuskiksi :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös