Valtteri Filppula

  • 193 069
  • 717

Wessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Annetaan aikaa toki mutta Filppula ei oo kyllä omaan silmään esittänyt vielä yhtään mitään. Jos selässä ei lukisi Filppula niin ei olis noteerattu mitenkään. Hidas jalka ja yhtäkään wau hetkeä en oo vielä nähnyt. Välillä ihan oivallisia passeja mut ei sen enempää ku muillakaan tuolla. Mikään ei tällä hetkellä näytä siltä et kyseessä olisi ylivertainen pelaajaa tähän sarjaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Annetaan aikaa toki mutta Filppula ei oo kyllä omaan silmään esittänyt vielä yhtään mitään. Jos selässä ei lukisi Filppula niin ei olis noteerattu mitenkään. Hidas jalka ja yhtäkään wau hetkeä en oo vielä nähnyt. Välillä ihan oivallisia passeja mut ei sen enempää ku muillakaan tuolla. Mikään ei tällä hetkellä näytä siltä et kyseessä olisi ylivertainen pelaajaa tähän sarjaan.

Noh, puoli vuotta pelaamatta, eikä yhdessäkään pelissä mukana harkkapeleissä. Ei Mestis mikään Sveitsin liiga ole, mutta ei sinnekään tuosta noin vaan mennä dominoimaan puolen vuoden pelaamattomuuden jälkeen ja vielä uudessa joukkueessa.

Eikä se jalka nyt mitenkään älyttömän hidas ole.

En kuitenkaan usko, että Valle on itsekään tyytyväinen tämän iltaiseen.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annetaan aikaa toki mutta Filppula ei oo kyllä omaan silmään esittänyt vielä yhtään mitään. Jos selässä ei lukisi Filppula niin ei olis noteerattu mitenkään. Hidas jalka ja yhtäkään wau hetkeä en oo vielä nähnyt. Välillä ihan oivallisia passeja mut ei sen enempää ku muillakaan tuolla. Mikään ei tällä hetkellä näytä siltä et kyseessä olisi ylivertainen pelaajaa tähän sarjaan.
Mietin uskallanko sanoa tätä ääneen, mutta hyvä, että joku muu toi asian esille. Keskenkuntoinen on ainakin. Välähdyksiä sieltä on tullut, mutta ihmeen paljon mies luopuu kiekosta. Liekö syy sitten nähtiin 3.erän lopussa. Hyödyllinen ukkohan Valle tulee olemaan, mutta tarvitsee aikaa. @iibor hyvät nostot.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Antaa junnun maksaa oppirahoja.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Filppula itse sanoi ensimmäisen pelin jälkeen että sellaisessa 60% kunnossa tällä hetkellä.
Eiköhän se pelaamalla ja treenaamalla lähde. Ja jos mies tätä tahtia tekee maaleja niin en valita.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä jalka kyllä riittää loistavasti, mutta muuten aika arkaa peliä ja tuntuu että Filppulalle ei saada kiekkoa. Sitten kun saadaan, Valle luopuu siitä. En epäile yhtään, etteikö kauden edetessä parantaisi, mutta kaksi ensimmäistä peliä on ollut Mestis tason pelaaja.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hei me ollaan Mestiksessä jos ympärillä on mestis pelaajia, niin yksi mies ei paljoa voi tehdä. Ketju on osiensa summa.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Kyllä mä oon nähnyt useamman suorituksen josta näkee kaverin pelaavan eri tasolla. Sitten oon nähny myös virheitä kuten tänään ensin istuminen boksissa ja kruunana menetys alhaalla josta pelin ratkaisu. Ja tällä kertaa maali oli siinä ja siinä hyväksytäänkö. Heikompi peli kuin ensimmäinen.

Kemiat ja roolit taitaa ketjussa olla vielä pahemman kerran hakusessa ja voipi tuohon ketjuun tulla vielä muutoksia. Salonen on toistaiseksi ollut pettymys ja ei tahdo saada mistään sisään. Vetää kuitenkin hanakasti ja tyrehdyttää pyöritykset vedollaan. Kuusla taas ollut aivan pitelemätön ja tänäänkin useampi hyvä passi. Kuusla tästä kentästä on esittänyt parasta kiekkoa tällä kaudella.

Enpä silti ole huolissani näistä ollenkaan vaan tämä(kin) on prosessi ja pitää antaa aikaa.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Valle pelasi tänään peräti 24.47. Aloitus% 41.4. Tuo on kyllä yllättävän kehno prosentti. Eilen aloitus% 52.6. Joka pelissä maali ja eiköhän Vallen meno muutenkin parane kun pelejä saa lisää alle.
Eiköhän joo. Äijähän on ollut nyt kolme viikkoa harjoitusvahvuudessa mukana ja ennen tuota peleistä ehti tosiaan se 6kk kulahtaa. Kaikkeen peilaten pelannut mun mielestä hyvin (ja ne syötöt napsuu edelleen melkoisella takuulla lapaan), vaikka Kiekkopoikia vastaan nyt pomputteli melko paskaan paikkaan.

E. Perhana kun vasta nyt tajusin, että kuka kommentoi. Ois voinut vääntää vitsin. Jätetään ne nyt kuitenkin Keisarille.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filppulan ensimmäiset 3 peliä tilastoina:
3+1
5 vetoa
Vetoprosentti 60
Aloitusprosentti 50,7%
Edistyneet tilastot 116,7
Peliaikakeskiarvo 22.04 min.

Ihan pirteä alku ja tästä varmasti vaan parantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös