Valmentajia?

  • 1 163
  • 6

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Aiheesta on joskus ollut ketju, mutta koska valmentajan pestit ovat tunnetusti tuulisia paikkoja niin aloitetaan uusi ketju.

Eli tässä ketjussa saavat ilmoittautua kaikki valmentajat.
Itse valmennan salibandyn 4-div. joukkuetta. Tämän hetkinen sijoituksemme on lohkomme kärjen tuntumassa ja uskon että keväällä taistelemme noususta 3-divisioonaan.
Varsinaisia valmentaja opintoja ei ole suoritettuna. Ainoastaan salibandyliiton järjestämiä 1. tason kursseja ja 2. tasolta lajiosa (siis salibandy) ja taitovalmennuksen kurssi.
 

Voittaja

Jäsen
Mä valmennan B-junnujen lätkäporukkaa. NVT:n olen käynyt, ja seuraavana ois tarkotus mennä JVT:lle, sitten kun ne sinne huolii ja saan ensin haettua sinne.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä valmennan Espoossa SM-Liigassa pelaavaa jääkiekkojoukkuetta. Minulla ei ole mitään pätevyyttä, tänäänkin tulee varmasti kuokkaan.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti sopuli
Minä valmennan Espoossa SM-Liigassa pelaavaa jääkiekkojoukkuetta. Minulla ei ole mitään pätevyyttä, tänäänkin tulee varmasti kuokkaan.

Putosin. Sopuli osui ja upotti.

Itse valmennan seurakunnan sählypoikia. Satakymmenen lasissa, hampaat irvessä ja veren maku suussa. Viime turnauksesta vain yksi voitto. Tunnen itseni jo uhanalaiseksi tällä tuulisella valmentajan paikalla ;)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
8 vuotta valmensin jääkiekkoporukkaa eri tasoilla.
Kaupunginosajoukkueista edustusjoukkueen kakkosjoukkueeseen.
Jotain olen varmaan osannut tehdä, kun muutama poika pelaa B-nuorten SM-liigassa. Jos liigaan pääsevät, niin hyvä juttu.

Mitkä koulutukset....?
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Viimeksi olen valmentanut junnuja ihan tuossa 80-luvulla;-). Käytynä C-valmentajakurssi sekä maalivahtivalmentajan paprut löytyy myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös