Minua HIFKin "sikailut" eivät harmita pätkääkään. HIFK on aina ollut ronski ja kova joukkue, joten pysyköön sellaisena. Kyseessä on sm-liigan värikkäin joukkue - aina tapahtuu.
Ennemmin minua ärsyttävät Tapparan, Ilveksen ja TPS:n kaltaiset "neitijoukkueet" (saa vetää herneen nenään). Näissä joukkueissa on poikkeuksellisen paljon mailalla hakkaajia ja karkuunjuoksijoita.
Esim. Ilveksellä on näennäisen kova joukkue, vaikka Vopat ja Smith ovat pelityyleillään tehneet minuun aivan toisenlaisen vaikutuksen. Tappara ronkkii ja hakkaa koko joukkueen voimalla ja Tepsissä on "muutama" ikävä pelaaja (Tuokko, Kiviharju, Elomo, Nurminen:confused: ).
Eniten minua ärsyttää etenkin kahden tamperelaisjoukkueen kannattajat, jotkat asettavat itsensä toisten yläpuolelle (kyllä, yleistän) ja kinaavat keskenään täysin naurettavista asioista. Tampereen ja Suomen herruudesta.
Tapparan kannattajien on nyt ilmeisesti pakko mollata muita joukkueita, kun Tappara onkin paljastunut Kahvaraksi? (siinä se tuli :) )
Ilves-faneilla on ilmeisesti jokin alemmuuskompleksi. Ennen kaikkea äänestykset, joissa kysytään mielipidettä johonkin negatiiviseen asiaan, ovat pistäneet silmään. Vaihtoehtojen joukossa ei vaan KOSKAAN ole Ilvekseen liittyviä asioita, kun puhutaan negatiivisista asioista, mikäli keskustelun on avannut ilvesläinen. Lisäksi näiden mielipiteet ovat muutenkin niin järkyttävän yksisilmäisiä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Nyt tästä tulikin kannattajien analyysiä, mutta bottom line on, että katsokaa peiliin ennen kuin alatte muita arvioimaan.