On kyllä uskomattomia nykyautot ja niiden turvasysteemit.
Jep, ihan taikuutta. Lueskelin juuri äsken (tämän tapauksen vuoksi) noiden matalien superautojen törmäyslujuuksista ja siitä miten pilarit johtavat törmäyksestä syntyvän paukun ohjaamon ohi. Ihan taikuutta. Tuokin Ferrari oli aivan läjässä; vielä kymmenisen vuotta sitten vastaavan auton kuskinpenkiltä olisi löytynyt enää vain haudattavaa.On kyllä uskomattomia nykyautot ja niiden turvasysteemit.
Et nyt ehkä tätä tarkoittanut kuten minun korvaani särähti, mutta onhan tässä Hammersien peliesitykset ihan sivuseikka kun puhutaan oikeasti isoista asioista kuten ihmishenki. Mutta kuten sanoin, varmasti vain itse tulkitsin viestisi vähän pieleen. Kaikkea hyvää toivon Antoniolle toipumiseen.Hammersin kausi on ollut jättipettymys kentällä, joten tuollaista ei olisi kyllä enää tarvittu. Onneksi sentään tajuissaan.
Tuo auto saattaa tuossa kuvassa näyttää ehkä vielä karummalta kuin varsinaisen törmäyksen jälkeen. Siitä kun on selvästi palokunta ottanut isommalla kädellä kaiken pois tieltä, jotta mies on saatu kuskin paikalta ulos. Kuskin puolen katto on kokonaan tiessään ja kuvan perusteella voisi arvella, että se ovikin on lähtenyt leikkureilla, ei törmäyksessä.
Antonio ollut tänään leikkauksessa murtuneen jalan takia, mutta tilanne on edelleen hyvä kaikilta muilta osin. @V-G- samalla asialla...
Voittamaton myös managerina Valioliigassa.Ruud van Nistelrooy ei ole koskaan hävinnyt pelissä, jossa toisena osapuolena on ollut Leicester. Siis ei pelaajana eikä valmentajana.
Kenkää tuli vaikka vähän vaan piti hauskaa.
Antonio on sivussa ainakin vuoden ja uran jatko on vielä avoinna. Pahin kuitenkin varmaan vältettiin koska on mainittu ”vain” tuo jalan murtuma.
Itse vähän pelkään enemmän sitä, että ura on ohi, tai varmaan jonkun matsin pelaa vielä mutta ei tule enää täyteen kuntoon.Niin tai voi olla sivussa jopa vuoden. Itselle tuo vuosi tuntuu aika turvalliselta arviolta enkä kyllä ihan heti uskoisi, että olisi noin pitkään sivussa.
Wolvesin valmennukseen ei ole tulossa muutoksia