Ilmeisesti West Bromin Corberran ainakin yksi vaihtoehto Leedsiin.
Linkki: https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1622617844084088832?t=giWDtdTpZXuKYW5VFjm2tg&s=19
Tällä video klipillä käydään läpi, että miten jatkavat tätä Cityn tapausta tästä eteenpäin käsittelemään. Suljettujen ovien takana käsitellään ja mitään tietoa ei anneta ulospäin kuin vasta sitten, kun päätös on valmis
Kuinka monta vuotta mahtavat noiden ovien takana viettää, toivottavasti muonatoimitukset toimivat.
Kuten sanoin aiemmin, annan tuomarille synninpäästön tuosta, koska mahdotontahan tuossa on nähdä kaikkea. Ja siis ilman VAR:tä tuosta ei olisi tullut kuin ne kaksi varoitusta. VAR sen sijaan toimi mielestäni täysin väärin ja yksipuolisesti.Tuomari ei voi käytännössä nähdä onko pelaaja tullut väliin agressiivisena vai sovittelijana.
Niillä on seuraavaksi vastassa Chelsea. Me varmaan kaikki tiedetään mitä kotijoukkueelle käy siinä pelissä...Sieltä on sopivasti kuukauden päästä tulossa peli Manua vastaan. Ehtii etsimään uuden koutsin ja virittämään joukkueen lentoon.
Vähän silleen epäilyttää tämä rekry. Joo Jones tehnyt oikein hyvää duunia Lutonissa, mutta kun pestien välissä kävi Stokessa niin tulos oli surkea. Samoin Luton ei sinällään mitenkään loista taktisesti, käyttävät todella yleistä (Championshipissa) 3-4-1-2:sta joka on tosin todella riippuvainen pelaajamateriaalista. Suoraviivaista pelaamista, uskalletaan iskeä pitkää palloa kärkeen Adebayolle jne., mutta todella seurakohtainen onnistunut taktiikka. En näe Jonesia ainakaan vielä Valioliiga-tason managerina joka on kehityksen ja seuran parhaan tuloksen etunenässä, tutkien ja kehittäen peliä vastustajasta jne. riippuen. Valioliiga on maailman parhaiten valmennettu liiga ja ns. toiseksi paras ei riitä. Toivon tietysti Jonesin onnistuvan, mutta Luton-pesti ei ole mun mielestä tuonut esiin mitään mikä vihjaisi Jonesin olevan jo Valioliiga-tasoa valmentajana. Ja Southampton tarvitsee hyvän valmentajan selviytyäkseen.
Mua ei noi hankinnat sytytä ja pidän Marschia yliarvostettuna. Mutta joo, mielenkiintoista nähdä miten menee. Mun veikkaus tosiaan että taistelee tippumista vastaan.
Kuka tämä banni on?Ja tämäkin vielä! Perhana kun banni vie mahdollisuudet kehua itseään.
Samalta näyttää omaan silmään, tuohan on sellainen ”kohta suudellaan” ote kun taas Casemiron ote oli enemmän ”kohta kytketään akkukaapelit nänneihin”.Voi olla että olen vain tyhmä, mutta eihän tuo käsi missään kurkulla ole. Käsivarsi lepää hartialla ja kämmen niskalla. Casemiron tilanne oli vähän eri, koska vei kädet niin selkeästi kurkun alueelle.