Valioliiga ja Football League (ja cupit) 2022–2023

  • 193 037
  • 2 395

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Laitanpa minäkin tuon oman top alltime joukkueeni.

Thierry Henry - Wayne Rooney
Frank Lampard - Steven Gerrard
Ryan Giggs - Patrick Vieira - Paul Scholes
Ashley Cole - Rio Ferdinand - Trent Alexander-Arnold
Petr Cech
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Milläs Liverpoolin kärjen peli saatiin sekaisin?

Huvittavaa tämä twitter-linkkien postailu kun videot ja viestit aika usein katoavat varsin nopeasti. Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Milläs Liverpoolin kärjen peli saatiin sekaisin?

Huvittavaa tämä twitter-linkkien postailu kun videot ja viestit aika usein katoavat varsin nopeasti. Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
Onko tämä luettavissa jonkinlaiseksi kritiikiksi jostain? Näköjään tosiaan linkkaamani video oli poistettu tekijänoikeussyistä, mutta minkäs sille mahtaa. Noita videoita on harvemmin tarjolla missään youtubessa, ainakaan yhtään sen pidempään, kun niitä poistellaan sieltäkin. Jos ei katso otteluita tai on liian laiska ottamaan asioista itse selvää, niin aika turhaa on tulla tänne valittelemaan.

Mutta vastaus kysymykseesi: Nunez puski Andersenia koska hermostui koko siihen astisen matsin kestäneestä hiillostuksesta ja pikku tönimisistä. Yritti kertaalleen lyödä kunnon heijarin Andersenia päähän mutta ei osunut ja juuri ennen puskuaan yritti puskea myös takaraivollaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
Johtuu hyvin pitkälti siitä, että media on siirtynyt Twitteriin ja uutistulva on ihan älytöntä esim. siirtohuhujen suhteen voi päivässä tulla joku 100 uutista.

Samoin kuin mediassa niin tällä palstalla välillä kuitenkin kirjoitetaan pidempiä juttuja ajatuksen kanssa.

En siis näkisi, että on tämän palstan ongelma vaan enemmän koko urheilumedian. Sama ilmiö taitaa olla nykyään NHL-keskustelun puolella, joka sekin on aika pitkälti insider-toimittajien twiittien jakamista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä ainakin sen takia jaan paljon Twitter-linkkejä, että tiedän ettei kaikki seuraa useita eri lähteitä kuin minä, vaan esim. tsekkaa täältä uutiset/huhut jne. Niin pistän helposti näitä jotka uskon kiinnostavan muitakin kuin itseäni.

Eikun itse sitten vaan julkaisemaan parempia viestejä jos ei ”taso” miellytä.
Kyl siitä kaikki muutkin varmasti sitten tsemppaisivat.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mä ainakin sen takia jaan paljon Twitter-linkkejä, että tiedän ettei kaikki seuraa useita eri lähteitä kuin minä, vaan esim. tsekkaa täältä uutiset/huhut jne., niin pistän helposti näitä jotka uskon kiinnostavan muitakin kuin itseäni.

Eikun itse sitten vaan julkaisemaan parempia viestejä jos ei ”taso” miellytä.
Kyl siitä kaikki muutkin varmasti sitten tsemppaisivat.

Oli tämän kirjoittajan ensimmäinen viesti tähän ketjuun ja samantien tulee ohjeistamaan, kuinka pitäisi kirjoittaa. On saanut jo nyt liian paljon huomiota viestillään, täysin yhdentekevä juttu.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Ei siinä mitään väärää ole päinvastoin vaikka twitter viestejä täällä jakaa. Ehkä sellanen ylenpalttinen muka hauskojen twitter viestien jakaminen on vähä raskasta omaan makuun. Kausiketjujen täyttö twitter viesteillä on vähä pyllystä. Huhu ja siirtokeskusteluun ne sopii täydellisesti, koska vaikea itse pysyä ajantasalla.
Tosin tämä on vaan minun mielipiteeni.
 
Huvittavaa tämä twitter-linkkien postailu kun videot ja viestit aika usein katoavat varsin nopeasti. Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.

Mä ymmärrän kyllä tämän kritiikin, vaikka en ihan samaa mieltä olekaan. Itsekin sortuu usein vain linkkaamaan tänne twiitin, jossa asia on kerrottu. Toisaalta tuntuisi typerältä ensin kirjoittaa asia ja perään linkata twiitti, jossa kerrotaan täsmälleen sama asia. Palstasofta kuitenkin nykyään taipuu tähän linkin sisällön näyttämiseen, niin toisaalta miksipäs ei. Nuo videot ovat tosiaan sikäli ongelmallisia, että monesti poistuvat aika äkkiä ja jälkipolville jää palstalle pelkkä märkä pieru itse sisällön sijaan. Enpä tosin tiedä miten tämän voisi estää. Vaikka laittaisi viestiin vain linkin, niin se video linkin takana poistuisi kuitenkin yhtälailla, joten sisällöllinen arvo jää molemmissa tapauksissa yhtä ohueksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Aina tykännyt Kloppista.

”After having City, Spurs and Arsenal put to him, Klopp then interrupted the interviewer and threw in the name of Newcastle. Klopp said: "And United (Manchester United)...and Newcastle. And somebody sitting at home saying 'You forgot us'.”

 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Hurjaa että Kane ehti olla lainalla Leyton Orientissa, Millwallissa, Norwichissa ja Leicesterissä. Ja täytti juuri vasta 29 vuotta.
Leyton Orient tuntuu jääneen miehen sydämeen. Hän sponsoroi seuraa jo toisena vai kolmantena kautena. Taisi pelastaa seuran konkurssilta koronatappioista johtuen.

No tuosta voi lukea

 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Chelsea tutkii Stamford Bridgella tapahtunutta rasistista toimintaa, joka kohdistui Soniin. Mitä tähän nyt voi sanoa? Toivottavasti jää(vät) kiinni ja seurauksena on ikuinen porttikielto FA:n peleihin, mutta vielä paljon enemmän toivoisin että tähän systeemiseen ongelmaan puututtaisiin ennaltaehkäisevästi nykyistä näkyvämmin. Toisaalta on sanottava, että ainakin Englannissa (toisin kuin esim. Balkanilla, Unkarissa tai Italiassa) on tehty viime vuosina asioita paljon paremmin kuin aiemmin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kohtalaisen kovaa tekstiä, mutta sitäkin osuvampaa:

"Chelsea FC has consistently made its zero tolerance position on discriminatory behaviour very clear, yet there are still idiots like this that attach themselves to this club as so-called ‘fans’, which shames Chelsea FC, our coaches, players, staff and our true supporters."

 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Aina tykännyt Kloppista.

”After having City, Spurs and Arsenal put to him, Klopp then interrupted the interviewer and threw in the name of Newcastle. Klopp said: "And United (Manchester United)...and Newcastle. And somebody sitting at home saying 'You forgot us'.”

Aina tiennyt, että ei tolla kaverilla voi kaikki olla kunnossa. And somebody sitting at home saying 'You forgot us'. Jättää Chelsea tähän kohtaan ja ja nimetä suorilta ManU ja Newcastle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joukkueiden keskipituudet.
 

Liitteet

  • F1968738-A799-4D37-AC4A-5657C8952E32.jpeg
    F1968738-A799-4D37-AC4A-5657C8952E32.jpeg
    195,8 KB · kertaa luettu: 112

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät

Kiitos, vanhaa pakkia lämmittää aina kun päästään hyökkääjän ihon alle. Eikä edes millään nipistelyillä, hiusten repimisellä tai muulla neiteilyllä. Kuten jo todettua, mielenkiintoista nähdä miten kauden edetessä pää pysyy kasassa. Voi olla mestaruushaaveiden osalta todella ratkaisevaa saada Nunez pysymään kentän puolella, vaikka hyviä hyökkäyspään pelaajia löytyy iso liuta.

Oli tämän kirjoittajan ensimmäinen viesti tähän ketjuun ja samantien tulee ohjeistamaan, kuinka pitäisi kirjoittaa. On saanut jo nyt liian paljon huomiota viestillään, täysin yhdentekevä juttu.
Tsemppiä sinulle päivääsi! =D

Viestistäni seurannut muutaman viestin keskustelu aiheesta oli mielestäni ihan sopivaa ajatustenvaihtoa. Ymmärrän twitter-keskustelijoiden mielipiteet ja perustelut. Palstalla ihan eri tahot kuin minä hoitavat keskustelun ohjaamista, joten älä ole huolissasi. Sunnuntaiseuraajalle jääkiekkopalstan jalkapallokeskustelut ovat ihan riittävän tason seurantaa, sen takia täällä tuleekin selailtua mistä puhutaan. Tai linkitellään. Toki seuraajana toimien eikä sisällöntuottajana. Mutta tässä lienee osaltani kaikki annettava aloittamaani metakeskusteluun, palstan perinteitä rikkoen pyrin olemaan jatkamatta enempää!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Championshipin puolella Preston on aloittanut kauden erikoisesti. Neljän ottelun jälkeen hienosti sijalla seitsemän, vain kolme pistettä kärjestä. Niin se erikoisuus. Maalisuhde 1-0.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ryan Giggsin oikeudenkäynnissä on tullut vaikka mitä esiin, kuten tämä runo. Sieltä sit toteemit mieleen jne.
 

Liitteet

  • 74027FA2-BF92-4209-AC01-CD9477AFE03C.jpeg
    74027FA2-BF92-4209-AC01-CD9477AFE03C.jpeg
    67,2 KB · kertaa luettu: 127
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös