Onko tämä luettavissa jonkinlaiseksi kritiikiksi jostain? Näköjään tosiaan linkkaamani video oli poistettu tekijänoikeussyistä, mutta minkäs sille mahtaa. Noita videoita on harvemmin tarjolla missään youtubessa, ainakaan yhtään sen pidempään, kun niitä poistellaan sieltäkin. Jos ei katso otteluita tai on liian laiska ottamaan asioista itse selvää, niin aika turhaa on tulla tänne valittelemaan.Milläs Liverpoolin kärjen peli saatiin sekaisin?
Huvittavaa tämä twitter-linkkien postailu kun videot ja viestit aika usein katoavat varsin nopeasti. Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
Milläs Liverpoolin kärjen peli saatiin sekaisin?
Englannin tyhmimpien ihmisten tyyssijaEi kai nyt Liverpool fanit voi sortua mihinkään tällaiseen. Eiköhän ne ole jotain muita puolueettomia faneja.
Johtuu hyvin pitkälti siitä, että media on siirtynyt Twitteriin ja uutistulva on ihan älytöntä esim. siirtohuhujen suhteen voi päivässä tulla joku 100 uutista.Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
Mä ainakin sen takia jaan paljon Twitter-linkkejä, että tiedän ettei kaikki seuraa useita eri lähteitä kuin minä, vaan esim. tsekkaa täältä uutiset/huhut jne., niin pistän helposti näitä jotka uskon kiinnostavan muitakin kuin itseäni.
Eikun itse sitten vaan julkaisemaan parempia viestejä jos ei ”taso” miellytä.
Kyl siitä kaikki muutkin varmasti sitten tsemppaisivat.
Huvittavaa tämä twitter-linkkien postailu kun videot ja viestit aika usein katoavat varsin nopeasti. Raskasta "luettavaa", mutta pääasiassa twitteröintiä tämä on näillä aktiivisilla futisnimimerkeillä.
Leyton Orient tuntuu jääneen miehen sydämeen. Hän sponsoroi seuraa jo toisena vai kolmantena kautena. Taisi pelastaa seuran konkurssilta koronatappioista johtuen.Hurjaa että Kane ehti olla lainalla Leyton Orientissa, Millwallissa, Norwichissa ja Leicesterissä. Ja täytti juuri vasta 29 vuotta.
Leyton Orient on Waltham Forestista ja Harry Kane on syntynyt Walthamstowssa. Lienee samaa aluetta Lontoossa.Leyton Orient tuntuu jääneen miehen sydämeen. Hän sponsoroi seuraa jo toisena vai kolmantena kautena.
Aina tiennyt, että ei tolla kaverilla voi kaikki olla kunnossa. And somebody sitting at home saying 'You forgot us'. Jättää Chelsea tähän kohtaan ja ja nimetä suorilta ManU ja Newcastle.Aina tykännyt Kloppista.
”After having City, Spurs and Arsenal put to him, Klopp then interrupted the interviewer and threw in the name of Newcastle. Klopp said: "And United (Manchester United)...and Newcastle. And somebody sitting at home saying 'You forgot us'.”
Jurgen Klopp namechecks Newcastle United as side that could break into top five
The Magpies have started the season well and made some shrewd additions in the transfer marketwww.chroniclelive.co.uk
Tsemppiä sinulle päivääsi! =DOli tämän kirjoittajan ensimmäinen viesti tähän ketjuun ja samantien tulee ohjeistamaan, kuinka pitäisi kirjoittaa. On saanut jo nyt liian paljon huomiota viestillään, täysin yhdentekevä juttu.